Aangemaakte reacties
-
Gebruiker
-
14 januari 2024 om 20:07 #823383
Heb je de Achterwiellagerplaten nog te koop?
Goed nieuws, dit was hem inderdaad! Ik heb de bobine vervangen voor een 2de hands rode bobine en het probleem is opgelost! Ik kan de logica er nog niet achter vinden maar het werkt.
Foto van de oude(links) en de nieuwe(rechts)
Enigste verschil in metingen: oud=bougie aansluiting–>aarde 5.4k Ohm en nieuw: bougie aansluiting–>aarde 4.6k Ohm. Voor de rest zijn de waardes ongeveer hetzelfde.
Bedankt!
- Deze reactie is gewijzigd 9 months, 1 week geleden door Spartafrank.
21 juni 2023 om 18:55 #820576Goede tip! Binnenkort even testen en dan laat ik het hier weten 😀
20 juni 2023 om 13:17 #820557Bedankt voor de reactie, Joor! Ik heb dit geprobeerd, helaas geen effect.
27 mei 2023 om 20:49 #820290Ik heb net mijn studie software ontwikkeling afgerond en ben nu software ontwikkelaar bij een bedrijf. Mocht je vragen hebben hoor ik dat graag!
13 april 2023 om 20:48 #819688Voor de toekomstige mensen die dit artikel lezen. Deze schokbrekers passen net niet. Ik heb een klein stukje uit het frame gehaald zodat de schokbrekers passen op de originele manier, dus niet op de kop. De vering is wel echt geweldig en stukken beter dan de originele schokbrekers.
@joor, @befkuh en @intellect80, Ik heb een paar dagen geleden verschillende gewichten getest, komt net boven de 60kmph uit, dus amper verschil. Toen heb ik mijn oude uitlaat (Giannelli Citypower) gemonteerd, de top is nu 74kmph en trekt super hard op met 6g rollen.. Ik denk dat ik het dan maar bij mijn oude uitlaat houd, helaas.
6 april 2023 om 15:07 #819576Bedankt voor de reacties @intellect80 en @shark. Ik krijg vandaag de YSS schokbrekers binnen, 260mm voor de Citta, Tomos en Puch op K-Parts. Ik ben benieuwd!
6 april 2023 om 15:06 #819575Bedankt voor de reactie! Ik ga binnenkort 6 gram proberen, ik laat het weten 🙂
5 april 2023 om 22:59 #819570Ik heb vandaag een streep op de vario gezet met de rollen die ik er al in had, 10 gram. Deze komt aardig hoog in de vario te zitten, zie de foto. Nu ga ik eens naar beneden en kijken wat het effect is. Ik houd jullie op de hoogte.
3 april 2023 om 10:32 #819498@joor, @befkuh en @intellect80. Ik denk dat het probleem hem ook in de voor vario zit. Het klinkt erg realistisch wat @befkuh over de elektronische ontsteking zegt. Ik heb een nieuwe Malossi voor vario en deze staat er om bekend dat deze ingereden moet worden. Ik zat toen erg te kloten met rolletjes en zelfs 10 gram rollen leek te licht. Nu meer dan 300 kilometer gereden en ik merk dat ik nu lichtere rolletjes nodig heb.
Hoeveel gram zou ik proberen?
30 maart 2023 om 21:56 #819434De bougiekleur is mooi koffie bruin na een aantal kilometer te hebben gereden. Ik houd je op de hoogte via dit topic :). Hopelijk zijn hier mensen die hier meer vanaf weten
30 maart 2023 om 21:49 #819432Mijn setup is:
- 13mm carburateur
- polini luchtfilter
- 13mm inlaat
- 65cc DR cilinder
- 65cc Malossi kop
- Vario klok 1:10.5
- Malossi voorvario
- Normale drukveer / trekveren
- Malossi v-snaar
- Elektronische ontsteking
Ik reed op zijn top rond de 66/68 kilometer per uur en trekken als een beest. Nu rijd hij maximaal 58 kilometer per uur en trekt minder.
30 maart 2023 om 13:25 #819411Een witte SI, wow! Deze ziet er inderdaad prachtig uit met 17 inch wielen.
Nee, daar zat de meenemer niet bij. Ik heb de complete set gekocht van iemand op Facebook die er toevallig nog 1 had liggen. Alleen trok ik al snel de trekstart kapot. De trekstarter van Amazon heeft een uitstekende kwaliteit.
-
Gebruiker