Zuigt geen benzine aan

Home Forums Techniek Problemen oplossen Zuigt geen benzine aan

This topic contains 9 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Citta Twinner 13 years, 3 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
  • #210983

    Citta Twinner
    Topic starter
    Berichten: 118

    hallo, ik heb deze week me citta gereviseerd en verder uitgeveild.
    maar nu krijgt hij geen benzine, en hij als ik me vinger in en benzine gat die dan wordt me vinger ook niet nat.
    ik weet zeker dat ik niet uit het vlak gegaan ben met uitveilen.
    hiervoor heeft me citta het altijd gegaan, en nu dus na de revisie niet meer.
    hij start alleen maar met remmenreiniger, en dan moet ik volgas gaan geven, maar dan loopt hij ook beroerd.
    heb nu 3 cabarateurs geprobeerd, en met allemaal doet hij zo. en ik weet ook zeker dat hij goed gereviseerd is,
    en vonkt ook goed.

    ik hoor het wel,

    Danny

    #235553

    mrtn
    Donateur
    Berichten: 94

    Misschien zit je zuiger verkeerd om? Anders trekt hij hoogswaarschijnlijk ergens valse lucht aan.

    #235556

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Welke sproeier op welke setup?

    #235557

    Citta Twinner
    Topic starter
    Berichten: 118

    50 cc origineel
    originele carters (uitgeveilde inlaat)
    13/13 @ 68 (liep voor de uitveiling met 64, dus rond de 66/68 moet goed zijn denk ik)
    poelie 55
    Proma CC
    originele krukas

    en pakkingen zijn net allemaal vervangen, en olie keering zit goed.
    nylon busje van cabarateur is ook nog goed.

    #235558

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Die sproeier is alsnog veel te groot voor een orgineel cilindertje. Ergens moet je blok gewoon veel valse lucht trekken wat ook het niet starten kan verklaren.

    #235559

    Citta Twinner
    Topic starter
    Berichten: 118

    met 64 heb dat ding altijd gewoon goed gelopen.. maar welke sproeier raad je me dan aan ?
    en ik ga dan wel even kijken of hij valse lucht trekt ergens .

    #235561

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Ik denk dat je moet gaan denken aan een sproeier 56. Dat grote verschil van 10 maten licht echt ergens aan je pakkingen niet mooi passend carter of cilinder etc. Kortom valse lucht.

    #235562

    Citta Twinner
    Topic starter
    Berichten: 118

    mmh ok. wel raar, want ik zou niet weten waar hij valse lucht zou moeten gaan trekken. alles is vernieuwd. maar ik zal het wel even controleren.
    me kennis zij dat ik meschien te ver had uitgeveild, maar dit is niet zo dat weet ik zeker.

    #235563

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Nieuw wil niet altijd zeggen dat het ook goed is. 😉
    Toevallig foto’s van de bewerkingen die je hebt gedaan? Hoe weet je dit zo zeker dat je de carters misschien te ver hebt gevijld?

    Denk er ook aan dat je carters misschien niet mooi in elkaar zitten, cilinder scheef oif cilinderkop. Carb. Kan van zichzelf ook meerder problemen hebben met valse lucht. Heb je een andere om te testen.

    #235564

    Citta Twinner
    Topic starter
    Berichten: 118

    carter is niet te ver geveild, dat zei ik, heb 3 verschillende cabarateurs geprobeert, maar geven allemaal het zelfde probleem, dus ik weet het niet meer, ik ga morgen dan wel even zoeken naar valse lucht.
    foto’s heb ik niet, als hij morgen meschien uit ellkaar gaat zal ik foto’s maken.

    hier de foto’s : na mijn weten niet te ver uitgeveild.




10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.