Zuigerveren origineel

Home Forums Techniek Motorisch Zuigerveren origineel

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Robin_Ciao 3 years, 9 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #799938

    Robster
    Topic starter
    Berichten: 183

    Passen deze veren op een originele, standaard zuiger van een Ciao uit 2003-2004?

    https://www.jmpbonderdelen.nl/zuigerveerset-citta-ciao-si-38-2mm.html

    #799946

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Je zal zeggen van wel, maar ik zal de cilinder even loshalen en kijken of je ook daadwerkelijk een 38,2mm zuiger hebt met dit type veren.

    #799950

    Robster
    Topic starter
    Berichten: 183

    Daar heb ik dus eigenlijk geen zin in, want de Ciao loopt als een naaimachientje, die ga ik dus liever niet open maken, als het niet hoeft…
    (Ik wil een setje zuigerveren voor op de plank, voor als het ooit zover komt om ze te vervangen).

    #799955

    Robster
    Topic starter
    Berichten: 183

    Ik heb ze maar besteld, kosten ook bijna niks…

    #799964

    Luuk66
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Ik heb deze zuigerveren toevallig pas geprobeerd te monteren. Ik heb een cilinder met een boring van 38.2 mm en had de slotspeling gechecked op 0.2mm. Helaas kreeg ik de originele zuiger met deze nieuwe zuigerveren voor geen meter in het cilinder gepropt. Met de oude veren was dit geen probleem. Ik weet niet goed wat het probleem was maar ik koop deze niet meer.

    #799975

    Robster
    Topic starter
    Berichten: 183

    Wat zegt de leverancier?

    #799976

    Robin_Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 402

    Ik heb deze zuigerveren toevallig pas geprobeerd te monteren. Ik heb een cilinder met een boring van 38.2 mm en had de slotspeling gechecked op 0.2mm. Helaas kreeg ik de originele zuiger met deze nieuwe zuigerveren voor geen meter in het cilinder gepropt. Met de oude veren was dit geen probleem. Ik weet niet goed wat het probleem was maar ik koop deze niet meer.


    Ik had hetzelfde probleem met een zuiger die ik besteld had. Zelfs zo ver gekomen dat ik de zuiger apart in de cilinder heb moeten doen en dan de zuiger gelijk met de cilinder instaleren.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.