Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

This topic contains 1,206 reacties, has 71 deelnemers, and was last updated by Wouz-LwB 15 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
  • #503861

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Zo ik ben ook maar eens uit mn bed gekomen, heb school toch maar afgezegd want het ging vanochtend echt niet.

    Maar echt een SUPER toer! Jammer dat mijn blokje zo vernaaid reed (alhoewel hij na het bobine verwisselen weer vrij goed reed alleen ik durfde niet echt meer vol gas te rijden). Achja volgend jaar een elektronisch blokje, komt allemaal wel goed:P

    Was echt een hele mooie route en echt super om met zo’n grote groep overal te rijden. al die mensen die kijken als we met 27 man door zo’n klein flut dorpje komen rijden en die heerlijke herrie van al onze brommers!:P Laatste 20 km ofzo was ook echt superrr gaaf! Iedereen volle gaaaas over die mooie weggetjes heen! En mijne reed op het einde raar genoeg weer gewoon super.. echt een vaag ding maarja

    Dalijk eens even mijn foto’s op de computer zetten. Ik moet zeggen, verder gereden was me niet gelukt want daar was ik veel te moe voor maar ik mis het toch wel een beetje.

    Tot volgend jaar! (en op de meeting natuurlijk:thumb)

    #503863

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    hierbij mijn filmpjes:

    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik

    en wat fotootjes:





    #503864

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Je eerste Β«klikΒ» doet het niet, even fixen!

    jelle: was ze nog aan het uploaden

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #503866

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    lache die filmpjes en de foto’s
    hoop dat er nog meer komen, en hansie kan er vast wel een mooie compilatie van maken

    vond de toer/tour (wat is het nou wouz ;)) echt super geslaagd!
    echt voor herhaling vatbaar, dan ben ik er ook weer bij, maar zorg ik er wel voor dat mn brommer even beter optrekt
    jammer dat ik alleen even gekloot had met mn vertanding waardoor we op dag 2 iets later als geplanned vertrokken
    maar voor de rest heb ik geen problemen gehad en alleen maar genoten van het geweldige weekend en weer

    #503867

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    zo heren, ik ben ook weer wakker hahah, ik was verdoeme pas om kwart voor 6 thuis hahaha,

    ik moest de groningers nog naar huis rijden:con dat was wel een pittige tegenvaller voor mijn energie toestand πŸ˜›
    maargoed ik heb het overleeft en mijn brommer heeft het super uitgehouden:)

    het was een zeer geslaagde toer, en nu hebben we dat gehad en kunnen we het volgendjaar alleen maar beter doen~!!!

    ik heb geweldig genoten! en iedereen moet al zijn foto’s en verslagen blijven dumpen!!!

    Mike
    #503869

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Foto’tjes van mij

    Klik

    Ben ik de enigste die koppijn en een (tijdenlijke) gehoorbeschadiging heeft :bloos

    Gelukkig heeft de citta het prima uitgehouden op de toer, en kon ik nog netjes meekomen met de andere:) Inclusief bagage nog 71.3 getopt en windje tegen lekker edjuh ingehaald:D

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #503870

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Gehoor beschadiging niet, wel nog steeds licht defecte stembanden. Vanwege het overmatig inhaleren van Castrol TTS denk ik…
    En hooikoorts, maar dat komt niet van de tour..

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #503871

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Ik heb nou eigenlijk helemaal nergens meer last van.. Ik heb trouwens ook nog foto’s alleen die heb ik perongeluk in de oude map van mijn citta gezet. Heb eventjes de leukste eruit gekozen, had namelijk 130 foto’s.

    Denk niet dat iedereen zo blij wordt als ik hier 25 foto’s plaats dus je moet maar fftjes omlaag scrollen

    http://www.mijnalbum.nl/Album=3DAYKFQQ

    #503876

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Vette filmpjes jelle:thumb
    En idd erg mooie omgeving en weggetjes als er volgende jaar weer een zzt is ben ik ook zeker van de partij.
    Want ziet er beere gezellig uit:thumb

    #503879

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    En mijn deel fototjes (taken by wouz)

    (KLIK OP DE FOTO)

    succes met de 207 fotos πŸ˜›

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #503881

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Wie o wie heeft een filmpie voor mij in onbewerkt formaat waarbij iedereen voorbij komt scheuren.

    Tevens zoek ik nog een filmpie waar we wegrijden, zodat ik vanavond even 4 minuten film kan monteren!

    #503882

    Destruction
    Bijdrager
    Berichten: 37

    Leuke foto’s en filmpjes πŸ™‚

    oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.
    #503883

    Robin89
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Bij die van Jelle rijdt toch iedereen voorbij Hans?

    #503884

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    egt leuke fotos mensen πŸ˜€

    zie dat jullie egt een top dag hebben gehad πŸ˜€

    super gewoon πŸ˜€ ook jullie shirts met de namen erop πŸ˜€

    top :thumb

    #503886

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    het waren 2/3 dagen he kenny!:P

    Maar echt leuke foto’s! En leuke filmpjes jelle

    Hoop dat er volgend jaar weer iets komt, want ik ben er zeker weer! *Maar dan wel met een elektronisch blokje:P*

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,207)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.