Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

This topic contains 1,206 reacties, has 71 deelnemers, and was last updated by Wouz-LwB 15 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
  • #503829

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    haha, droog

    nog steeds geen spoor van die sjous

    #503830

    Destruction
    Bijdrager
    Berichten: 37

    πŸ˜›

    Mja, rond 5’en zei Hansieb (dachtik), uiteindelijk werd het een uur of 8.. πŸ˜›

    oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.
    #503831

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Zo, ik ben geloof ik als eerste thuis:) De rest is nu ten noorden van amsterdam richting alkmaar/sintmaarten aan het rijden, ziggy en daan richting alkmaar en leiden.

    Ik geloof dat iedereen wel uitgeput was, we raakten elkaar kwijt en mensen werden wat ongeduldig(velen moeten nog een paar uur door….).

    Maar het was top! echt een supermooie route, het weer was geweldig, de brommers hebben het redelijk doorstaan(en bij hans geen vuiltje aan de lucht! hoe is het mogelijk haha), het was gesjellug:bier

    Ik heb superveel gefilmd en foto’s gemaakt maar het zal even duren voor die online staan.

    Nu duimen dat ze geen problemen meer hebben, we hebben toch wel flink wat keren stil gestaan vandaag…..

    Ik wil hierbij iedereen die mee was/ organiseerde en mee wou gaan bedanken voor een top weekend!

    #503832

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Tof Edjuh πŸ˜€ Zijn er veel stukken geweest of viel het mee? Ik ben benieuwd naar de foto’s πŸ˜€ en tja, op gegeven moment raak je wel uitgeput en ben je sneller geirriteerd πŸ˜›

    #503833

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Speedbuster heeft in totaal 10km gereden en toen is zn reedvalve vastgelopen, kut voor hem maar ik geloof niet dat hij veel afstelwerk gedaan heeft.

    Bartje had wat problemen: na de afsluitdijk bleken zn contactpunten gaar, dat was een uur sleutelwerk(voor ons reutelwerk) en vandaag had hij een kapotte bobine.

    Ik had zelf een ‘warmloper'(reageerde niet goed meer en viel uit toen ik geen gas meer gaf) toen ik met mike een tijdje op top reed en mijne ratelde in het begin wat maar later reed hij uitstekend.

    Wouz zn band liep tegen zn frame aan, dat is ook wel bagger gezien die net(supamooi) gespoten is.

    Verder nog wat kleinigheidjes, maar we hebben het toch redelijk gered(ik in ieder geval, de rest moet nog een stuk).

    Hans is nog op zn flikker gegaan, knie was geschaafd maar de bikkel liet zich niet kisten en bleef lachen:D

    #503834

    sjaak trekhaak

    was hans met de brommer gevalle of gewoon lopend?

    #503835

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    HAHA, goeie.

    Met de brommer.

    #503836

    Destruction
    Bijdrager
    Berichten: 37

    Vandaag gebeurd?

    Ben benieuwd naar de verdere foto’s en filmpjes, maar die zullen tzt wel tevoorschijn komen πŸ™‚

    oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.
    #503837

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958


    Edjuh’s ZZT fotos^

    Ze zijn allemaal groot formaat.

    Des, gister.

    #503838

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    Erg vette foto’s! Van wie is die witte ciao met zwarte vijf spakers en leovinci handmade? die demper is erg vet xD!

    #503839

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Van Gefret uit Hilversum, dat is inderdaad een strakke ciao! Er zaten erg veel mooie tussen trouwens, en snelle!

    Ik denk dat ik ongeveer 65 reed, er zaten genoeg bij die 70-75-80 haalden. Ook arvid haalde mij in met zn verbouwde 50cc:con Echt een mooi ding die citta!

    #503840

    sjaak trekhaak

    die witte is idd een strak brommertje ,ik hoop dat ik bij de grote vespa ciao meeting in groningen kan zijn dit jaar ,de mooiere brommertjes kome denk ik toch meer van die kante want hier bij de limbotour ware niet veel mooie brommers.

    #503841

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    hier onder in limburg is het scooter-opschep provincie.

    #503842

    Rebel

    ja en die tour reden opzicht niet veel mee
    zijn zeker mooie brommers hier in limburg
    fons etc maar rijden er niet echt mee of zijn niet af πŸ˜›

    #503843

    sjaak trekhaak

    ja oke maar grotendeels komt toch niet hier uit de buurt ,bij de limbotour vond ik alleen die van roger en sombrero mooi.

15 berichten aan het bekijken - 1,081 tot 1,095 (van in totaal 1,207)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.