Zuiderzee Toer 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Zuiderzee Toer 2008

This topic contains 1,206 reacties, has 71 deelnemers, and was last updated by Wouz-LwB 15 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,207)
  • Gebruiker
  • #503792

    Ziggys91
    Bijdrager
    Berichten: 274

    woehoeeee mijn slaapzak en matje zitten achterop mn bagagedrager(ik heb een normaal zadel ZONDER buddysit) en mijn rugzak bind ik lekker opmijn harleyrekje denk ik, krijg ik teminste niet zon stijve nek/zere rug!
    ik heb er echt zin in jongens

    EEEEN! HIER SCHIJNT DE ZON ECHT HEEL ERG!! EN HET IS LEKKER WARM! hopen dat het het hele weekend zo blijft!!!!!!!!!!:D

    #503793

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    Wens jullie allemaal veel plzier met ZZT.

    Mogen jullie allen heelhuids terug komen 😀

    En hoop dat er geen motorische problemen zullen voordoen!

    zuip ze en rook ze 😉

    Veel plezier mannen!

    #503794

    Robin89
    Bijdrager
    Berichten: 126

    8.30 uit Alkmaar, 9.15 uit Medemblik. Heb je geen PM gehad?

    #503795

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    8.30 sintmaarten geen alkmaar

    #503800

    Robin89
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Haha ik zeg het ook steeds verkeerd 😛 Maar ik neem aan dat men het nu wel begrijpt..

    Oja, ik had ooit eens gelezen dat benzine door frisdankflessen heen bijt.. Is dit zo of kan ik het gewoon in zo’n fles meenemen?

    #503801

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    kun je best in zo’n fles meenemen hoor…

    #503802

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Robin89 :
    Haha ik zeg het ook steeds verkeerd 😛 Maar ik neem aan dat men het nu wel begrijpt..

    Oja, ik had ooit eens gelezen dat benzine door frisdankflessen heen bijt.. Is dit zo of kan ik het gewoon in zo’n fles meenemen?

    Een frisdrankfles is idd niet petrochemisch bestand en zal op denk duur weg smelten maar daar gaat heel lang overheen voordat dat gebeurd. Voor die 2 dagen kan het makkelijk.

    #503803

    Robin89
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Oke, bedankt! Dan ga ik maar eens m’n spullen pakken 🙂

    #503804

    tom
    Bijdrager
    Berichten: 101

    Jongens ik wens jullie heel veel succes toe!
    Hopelijk zullen de pannes nogal meevallen en kunnen jullie allemaal samen de tour uitrijden.

    Ik kijk al uit naar de foto’s/filmpjes/verslagen. Jammer genoeg kan ik zelf niet meerijden (nogal ver van hier).

    Maak er iets leuk van!!!

    #503806

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    uhmm ziggy matje??? moet je een matje mee nemen dan?:S nee toch, kan toch gewoon een matrashoes en een slaapzak??? of zie ik dat nu verkeerd???

    verder ga ik zo mijn buddyzit eraf halen,dan mijn gereedschaptasje op mijn bagagedrager, en mijn slaapzakerop.
    dan mijn tas met eten en drinken op me rug, en een tasje met 1 t-shirt en een korte broek extra. en tandenborstel met tandpasta en deo:p…

    vergeet ik iets??

    #503807

    Robin89
    Bijdrager
    Berichten: 126

    Ziggy is vandaag al met de Citta naar Sint Maarten gegaan. Hij slaapt dus bij Mike z’n zus en heeft daarvoor een matje nodig 😉 Ik doe m’n slaapzak achterop, klein tasje met kleren/onderdelen tussen m’n benen op dat plankie, en een rugzak met eten, drinken en benzine op m’n rug.

    #503808

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    zo ik ga nu ook maar ff kijken in sintmaarten…

    #503809

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Vanochtend nog even een testrondje met me si gereden. Na een paar keer even lekker toeren draaien begon de boel te rammelen dus, meteen even nagekeken was mijn lager kapot aan de kant van de koppeling. Er zat 2mm speling in. Dus meteen bij Laman even nieuwe lagers gehaald en bij de brommerboer een pakking setje. Onsteking had ik nog liggen van jmpb. Dus vandaag maar een voledige revisie voor de toer gedaan.


    #503810

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    shit man , heb ik weer. net vanmiddag telkens plofjes uit de uitlaat, na niet telkens maar af en toe doet hij raar. denk dat het aan de ontsteking licht maar, ik ga morgen gewoon weg, en als hij het dan nog doet, dan verander ik dat wel even als daar ben,

    #503811

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Jongens, alvast veel plezier en velen kilometers zonder ellende :thumb

15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,207)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.