zo. 08 April, Paas MINI-meeting (Limburg-> Susteren)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl zo. 08 April, Paas MINI-meeting (Limburg-> Susteren)

This topic contains 93 reacties, has 23 deelnemers, and was last updated by Neutron 16 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
  • Gebruiker
  • #510591

    HELLRAISER
    Bijdrager
    Berichten: 434

    Zijn ook andere brommers welkom?

    #510592

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ik denk dat je best met je gpr kan langskomen. Maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat er dadelijk 20 scooters staan 😉

    #510593

    Nick_orginelli
    Topic starter
    Berichten: 487

    HELLRAISER :
    Zijn ook andere brommers welkom?

    cker wel,

    een vespa-ciao member is een vespa-ciao member he;)
    maar idd wat polini ciao al zegt, niet te veel scooters;)

    edit: we zitten op 10 mensen:thumb, mag wel iets meer zijn hoor;):lol

    #510594

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    yeah ik zie er al naar uit :D. eindelijk eens wat meer opgevoerde ciaotjes zien :P. en ik zie er natuurlijk naar uit wat meer van jullie te ontmoeten. ik kom wel met mijn groene frame, die ziet er tenminste vrij fatsoenlijk uit. die andere is nu alleen maar nuttig om mee te fietsen :P.

    #510595

    HELLRAISER
    Bijdrager
    Berichten: 434

    PoliniCiao :
    Ik denk dat je best met je gpr kan langskomen. Maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat er dadelijk 20 scooters staan 😉

    Geen scoots maar mssh een RSje.

    #510614

    Rebel

    Jeah vet als jullie met de rs gaan 😀

    maar me brom doet ut dus zolangs ik geen problemen krijg kom ik 😀

    #510615

    de Bie
    Bijdrager
    Berichten: 17

    beetje rustig blijven inrijden 😉 en et komt goed :lol

    #510616

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    En alweer een meeting die ver van mn huis is :p

    #510618

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik hoop dat 8 april mn evo wel weer normaal doet :P. anders voel ik me echt kut en ga ik weer 3 dagen op m’n kamer met een krukas draaien.

    #510619

    bobbie88
    Bijdrager
    Berichten: 472

    TimoO_ :
    ik hoop dat 8maart mn evo wel weer normaal doet :P. anders voel ik me echt kut en ga ik weer 3 dagen op m’n kamer met een krukas draaien.

    8maart? Dan heb je nog bijna een jaar om dat voor elkaar te krijgen;)

    #510620

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ow effe editten 8 april :P.

    #510621

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    TimoO_ :
    yeah ik zie er al naar uit :D. eindelijk eens wat meer opgevoerde ciaotjes zien :P. en ik zie er natuurlijk naar uit wat meer van jullie te ontmoeten. ik kom wel met mijn groene frame, die ziet er tenminste vrij fatsoenlijk uit. die andere is nu alleen maar nuttig om mee te fietsen :P.

    Niet alleen fietsen he Timo:D
    Voor G-no dient hij ook nog om te wheelyen:D

    Maar ik zal proberen dat ik er geraak, maar het gaat moeilijk worden denk ik voor dat ik daar ben.:D

    #510622

    Rebel

    Er zullen denk ik niet veel opgevoerde zijn gewoon wat 70 cctjes enzo denk ik dat meeste mee komen
    en hopelijk een dikke rs 😛

    maar ik heb nu probleem met me ouders beginnen ze ineens te zeiken dat me nieuwe niet verzekerd is enzo (heb kenteken er gwn op geplakt :P)

    Willen ze de racer in elkaar zien (mja die is wel verzekerd alleen niet als ik met opgevoerde setup ergens tegen aan knal :S dusja)

    Misschien moet ik me dr evo blok op me paarse gaan leggen 🙁 en malossi monster even uitstellen (frame word dan van zwarte en ook zwaar mooi)

    Maar ik ZAL er zijn

    #510623

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ik kom met de Mix, en weet niet of ik nog iemand meeneem want de nacht ervoor gaan we naar de time out en het zal zondag wel behoorlijk gaar zijn maar ik kom zeker 😀

    #510624

    vespa ciao het gebakje
    Bijdrager
    Berichten: 155

    neem je mij niet mee 🙂

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.