Ziggys sprint tomos

Home Forums Perso’s Andere merken Ziggys sprint tomos

This topic contains 49 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Ziggys91 14 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
  • #261036

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    wreed blok man:thumb

    GTZ NV

    #261037

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    hehe zeker ja hij loopt alleen nog voor geen meter, stationair niet, volgas niet en na 10 sec rijden valtie uit. Als je hem even op de choke laat draaien en dan weer opnieuw zonder choke start gaat die bij 3 kwart gas op ze achterwiel:)

    #261038

    adff
    Bijdrager
    Berichten: 311

    Prachtig, dat hele tuinslang traject 😀
    Morgen lekker laagvliegen =)

    #261039

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    adff :
    Prachtig, dat hele tuinslang traject 😀
    Morgen lekker laagvliegen =)

    het is een scooter handvat:D en morgen hoop ik hem inderdaad ff af te kunnen stellen!

    #261040

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ziet er inderdaad redelijk beun uit 😛 maarja je moet wat…

    als ik je trouwens wel een tip mag geven, schroef het kapje op je filter. zonder dit kapje valt hij echt niet af te stellen!

    #261041

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    TimoO_ :
    ziet er inderdaad redelijk beun uit 😛 maarja je moet wat…

    als ik je trouwens wel een tip mag geven, schroef het kapje op je filter. zonder dit kapje valt hij echt niet af te stellen!

    jaa hij ziet er nu nog erg beun uit maar daarom is dit ook nog de testfase, als het blok eenmaal goed loopt ga ik beginnen aan het uiterlijk dat die een beetje vertoonbaar wordt.
    Erg bedankt voor de tip want inderdaad, de vorige keer had ik niet zon kapje en toen kreeg ik hem echt niet goed afgesteld..

    #261042

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    08-03-09
    Filmpje met sproeier 102, heb al gekloot met luchtschroef enzo maar hij loopt nog steeds beroerd..
    http://www.youtube.com/watch?v=FiNenAcDI0U&feature=channel_page

    #261044

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274
    #261045

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    leuk dingetje, vind hem alleen niet zo heel lekker klinken? Lijkt net of ie elke keer bijna wegvalt of verzuipt of ligt dat aan de video?

    #261046

    .-{2F4OV}-.

    Ziet er vet uit en ben egt jaloers op je ontsteking! Maar loopt egt voor geen meter helaas;)

    Maar dat dat is niet erg! Hij loopt nu net, dan kan het afstellen beginnen en dat scheelt vaak een hoop:D

    Succes ermee:thumb

    #261047

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    lijkt erop alsof ie een kapje nodig heeft 😛 dat verzuipen is echt typisch. heb je nog zo’n kapje liggen?

    #261048

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    @ bart hij valt inderdaad ene beetje weg en alleen vanuit stilstand en van de 50 naar top looptie goed, in het middengebied stottert die nog als een gek en houdt ook in enzo. Moet nog even kloten met luchtschroef en gasnaaldstand dacht ik zelf? aan de luchtschroef heb ik al gekloot alleen haalde niet veel uit. Morgenmiddag maar is kijken naar mijn ganaald ofzo..

    @ sil ik ben ok erg trots op mn ontsteking, ik reed vamiddag door mn buurt zag je zon groepje jongeren zo dik kijken naar mn brommer en vooral naar dat rood/goude ding 😀 ik zou dr echt eentje aanschaffen voor je ciao, is een wereld van verschil!

    @ tim het kapje zit op de filter, samen met allemaal schuim er tussen gepropt aangezien de grootste sproeier die ik had 102 was. Die zit er nu ook in maar daarmee stond die nog steeds te arm, vandaar het schuim tussen het kapje en de filter in..

    Morgenmiddag ga ik weer beunen. Oja dit is nog met originele koppelingen die eigenlijk vanuit stilstand bij weinig toeren aangrijpen maar door de power slippen ze een stukje zodat die best laat helemaal aangrijpt wat dus erg chill is want daardoor trekt die heerlijk op vanuit stilstand!

    #261049

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik denk niet echt dat je naar je gasnaald moet gaan kijken als ie zo verzuipt zoals ie nu doet. eerst moet je met sproeiers werken totdat hij aan 1 stuk door kan doortrekken en daarna werk je met de gasnaald gebieden af waar ie nog een beetje verzuipt/minder goed op toeren komt. maar ik denk eigk meer dat je blokje valse lucht ofzo trekt… luchtschroef moet je pas afstellen op het allerlaatste, is eigelijk alleen maar voor de gasreactie ietsje feller te maken.

    #261050

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    TimoO_ :
    ik denk niet echt dat je naar je gasnaald moet gaan kijken als ie zo verzuipt zoals ie nu doet. eerst moet je met sproeiers werken totdat hij aan 1 stuk door kan doortrekken en daarna werk je met de gasnaald gebieden af waar ie nog een beetje verzuipt/minder goed op toeren komt. maar ik denk eigk meer dat je blokje valse lucht ofzo trekt… luchtschroef moet je pas afstellen op het allerlaatste, is eigelijk alleen maar voor de gasreactie ietsje feller te maken.

    Hij trekt nu soms wel en soms niet goed door, heel vreemd maar ik zal vanmiddag even kijken wat die doet als ik een klein beetje schuim uit mn filter haal. Dat van valse lucht kan kloppen ik ga binnekort ff overal vloeibare pakking tussen smeren hehe. Vooralsnog bedankt voor de tips!

    #261051

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    Update 12 en 15 maart!!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.