Ziggys slomos

Home Forums Perso’s Andere merken Ziggys slomos

This topic contains 22 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Ziggys91 15 years, 1 month geleden.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #261007

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Wat is je doel met de tomos dan ? ga je ermee sprinten of is het gewoon voor de gein.
    Kop ziet er wel redelijk gaar uit.

    #261008

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Lagge maar dat typex is er denk ik zo weer af:P

    #261009

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    jah tipp ex was gewoon voor ed leukigheid omdat ik me verveelde, kop is inderdaad aardig gedetoneerd en het is mijn straat snorretje voor naar school en naar mn vriendin, vandaar dat ik geen andere cilinder neem maar het hou bij de ”goedkope” airsal. De hpi komt ook gewoon er onder alleen moet ik nog iets bedenken zodat die goed gekoelt word maar ook afgedekt want ik denk niet dat die zo van regen houdt..
    Mijn getunede cilinder zou ik vanmiddag eidenlijk ophalen maar word toch ff wat later jammergenoeg dus ik ga denk morg mn hpi er op zetten en dan mijn reserve airsal met krassen erbij om effe te kijken hoe het rijdt.

    #261010

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    aiiii hpi binnenrotor binnen gekregen, paste na wat aanpassen van de carters mooi erop, alleen mn blokje zit nu vast ivm een lager die op de krukas blijft zitten en daardoor krijg ik de koppelingskap niet mooi recht erop DUS zit mn kick as vast.. maargoeeed komt goed allemaal! fotos:




    #261011

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    hoe hard zal die dan ongeveer lopen?
    Je hebt wel een dikke setup voor een tomos hehe. ga zo door ouwe

    #261012

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    mwa ik heb hem net gemonteerd, afgesteld en getest en top was 70kmh digitaal(kunnen nog 5 kilometertjes bovenop door andere tandwielverhouding) maar trekt ook niet stukken harde rop ofzo. Terug naar originele ontsteking dus! deze verkoop ik mooi weer door

    #261015

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    zo dat ene blok reed voor geen kont dus heb nu een beun rag bromblok er onder gepleurt en die rijdt 10 keer zo chill,
    setup:
    65cc airsal met krassen en stukken nicasil eruit
    1515
    15mm spruit
    polini membraam
    26-24 twv
    ingekorte koppelingsveren, verlicht kopelingshuis(vandaar dattie zo laat schakelt)
    omgelaste leovince scooter uitlaat
    powerfilter
    bromkop

    http://www.youtube.com/watch?v=LjprglzwIR8

    #261017

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    nog een filmpje, hier hoor je amper dat die overschakelt echt te vet lijkt net 1 speed nu http://www.youtube.com/watch?v=fdCOMBlVsnY&feature=channel_page

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.