Ziggys citta

Home Forums Perso’s Projecten Ziggys citta

This topic contains 80 reacties, has 22 deelnemers, and was last updated by Jelle 15 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
  • Gebruiker
  • #430059

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    de bougie kleur is een grove indicatie van de sproeier, zou sowieso ff verse bougie proberen, dan krijg je wel een betere indicatie, maar is nogsteeds grof…

    #430060

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    ja oke maargoed als die gewoon goed rijdt, niet hapert op top, niet hapert bij wegtrekken etc. etc. dan moet de sproeier toch wel ongeveer goed zijn?

    #430063

    Bo3T
    Bijdrager
    Berichten: 596

    ik ben ook niet zon fanatiek in afstellen. ik doe het ook zoals jij het doet. als hij koud goed start, niet stottert ergens dan is de sproeier gewoon goed naar mijn mening.

    #430064

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    je sproeier is perfect als hij niet gaat 4takten op top rpm πŸ˜‰ lees maar is de how-to van carb afstellen πŸ˜‰

    #430066

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    en wat versta je onder 4-takten? wat moet dat voorstellen. lol πŸ˜•
    dat die opeens een dik harley geluid maakt? vet toch?:lol

    #430067

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    jah dat vroeg ikme ook af haha wat is 4-takten? zie het nergens in de how to staan wat het is:P

    #430075

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Jamie :
    ik zie hier mijn fucking ciao op de foto staan leipe shit ouwe
    had hem vorig jaar verkocht aan een vriend
    en hij heeft m ook weer verkocht en nu zie ik hem hier staan
    kk vette shit:P

    NO WAY! echt waar !??:D Was jij de eerste eigenaar? Wat heb je ermee gedaan dude…:P??
    Ow sick vertel.. waarom deed je hem weg?

    @19ac087:

    Ur wrong dude,
    Voordat de poorten er waren was de voetpakking op de plek van de poorten helemaal kapot gezogen, en was sproeier 66 nog goed.
    Nadat we die (kleine) poortjes hadden gemaakt kregen we hem bijna niet meer aan! En hoorde je hem gewoon snakken naar benzine! Het heeft dus zeker en wel degelijk nut gehad.
    Zig heeft nu spr70. Ze hadden verder gekunt jah.. maar daar heb ik nu geen zin meer in πŸ™‚ B4llz.

    #430079

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Ja, ik hoorde het van Ziggy dat het goed liep en dat de boost beter is :thumb

    Heb je nog wat aan de inlaat zelf gedaan? Zoals ik op de foto’s zie is die nog niet opgeboord naar 13.

    Dat bedoel ik dus met, ik heb de cilinder er niet bij gezien. Meestal als je de cilinder bij het carter houd zie je wat meer als dat je achter je computer naar foto’s zit te kijken πŸ˜›

    #430080

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    onder 4 takten versta ik dat hij geen toeren meer maakt op top omdat hij niet verder kan wegens teveel benzine πŸ˜‰

    #430083

    Michel
    Bijdrager
    Berichten: 1138

    Jip, klopt als een zwerende vinger! Dat heb ik eens met me Polini gehad, dat pikte me gewoon 20km/h in :S

    Toen zat er een 84 sproeier in, toen naar 82 sproeier en je wist niet wat er gebeurde. Helemaal los dat ding πŸ˜›

    #431816

    Jamie
    Bijdrager
    Berichten: 119

    Daan777 :

    Jamie :
    ik zie hier mijn fucking ciao op de foto staan leipe shit ouwe
    had hem vorig jaar verkocht aan een vriend
    en hij heeft m ook weer verkocht en nu zie ik hem hier staan
    kk vette shit:P

    NO WAY! echt waar !??:D Was jij de eerste eigenaar? Wat heb je ermee gedaan dude…:P??
    Ow sick vertel.. waarom deed je hem weg?

    @19ac087:

    Ur wrong dude,
    Voordat de poorten er waren was de voetpakking op de plek van de poorten helemaal kapot gezogen, en was sproeier 66 nog goed.
    Nadat we die (kleine) poortjes hadden gemaakt kregen we hem bijna niet meer aan! En hoorde je hem gewoon snakken naar benzine! Het heeft dus zeker en wel degelijk nut gehad.
    Zig heeft nu spr70. Ze hadden verder gekunt jah.. maar daar heb ik nu geen zin meer in πŸ™‚ B4llz.

    ja ik wou weer wat anders
    overgestapt op tomos
    wat ik ermee heb gedaan
    genoeg:P

    #434896

    Ziggys91
    Topic starter
    Berichten: 274

    JEUUUJJ heb al een tijdje geleden mn citta verkocht voor 550 en een tomos gekocht, heb nu ongelovelijk veel tomos onderdelen enzo maargoeeed! Zondag kan ik mijn citta terug kopen voor 155 euro, hij loopt alleen niet maar dat zal wel een loshangend draadje zijn en hij is een beetje goor en de koplamp is stuk. Een paar kleine dingetjes fixen dus en dan weer effe paar weekjes op de citta blazen en dan weer verkopen voor 450 ofzo hopelijk..

    #434898

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Beter hou je die citta en verkoop je die slomos πŸ˜€

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #434901

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Whaat! Waarom voor maar 155 euro?

    Verkoop die kutslomos en ga weer verder met je citta!!=)

    #434902

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Idd, waarom slomos?
    Dan zou ik nog eerder voor een spuch gaan:con
    Weg met dat hok en verder met je Citta:D

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.