Zeebodem`s Citta White/Purple

Home Forums Perso’s Projecten Zeebodem`s Citta White/Purple

This topic contains 488 reacties, has 84 deelnemers, and was last updated by Nick Middendorp 5 years, 7 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 481 tot 489 (van in totaal 489)
  • Gebruiker
  • #495291

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Bedankt voor de reacties mannen.

    @Martino,
    Ja het is ook overpriced….maar ik dacht dan ben ik maar in 1 keer klaar,en ik kon het een stuk goedkoper krijgen via Lenneart uit Italie.Hiermee is ook Daan’s vraag meteen beantwoord.
    Ik wou eigenlijk nog wel de uitlaatpoort een beetje ruimer maken met de dremel,maar dan moet ik er even zin in hebben.

    Ik heb dit weekend de poorten doorgetrokken in het carter.
    Spannend…want het was dus de eerste keer.IK durf er eigenlijk niet zo goed foto’s van te laten zien…want ik ben een paar keer uitgeschoten:'(
    Geen schade ofzo,maar een paar rare veegjes.

    Zal binnen kort weer updaten.

    #495292

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Zeebodem. :
    want ik ben een paar keer uitgeschoten:'(

    Dont be shy Evert:lol
    Ik heb geen foto,s van mijn 1e werk maar dat was ook niet alles.
    En denk dat dit voor velen hier opgaat.
    En een minder mooi visueel resultaat doet qua prestaties meestal niks onder aan spiegel glad.

    #492832

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Inderdaad ‘schaam je niet!’ Ook mijn eerste bewerkingen zagen er niet allemaal even mooi uit en ook in het heden maak ik nog wel eens een klein foutje. We willen gewoon foto’s zien. 🙂 En wie weet kan je die paar uitschieters nog wel optisch corrigeren als je het echt nodig acht.

    #495293

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Nou vooruit dan…….

    Dit is eigenlijk een beetje het grove hakwerk.Ik moet het nog even mooi glad afwerken.Wat gebruik ik daar het beste voor,een klein schuur rolletje.?
    Grove hakwerk heb ik met freesjes gedaan.Een rechte frees,een bolle en een taps toe lopende.

    #495294

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Ik vind het er niet slecht uitzien. Poorten nabewerken en je ziet niks meer van die uitschieters. Misschien kun je nog met een vierkante vijl de vierkante poorten van de Malossi cilinder overnemen in het carter.

    Zoiets:

    Ga je het carter ook nog verder flowen of laat je het enkel bij de poorten?

    PS: Afwerken gewoon met waterproof schuurpapier, grof naar fijn.

    #495295

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Thnx Flori 🙂
    Dat van die vierkante vijl is een goeie ja,dat ga ik nog doen.
    Voor de rest geen aanpassingen hoor,enigste wat ik gedaan heb is de montage plaat voor de carb een beetje mooier geflowd.Maar dit was eigenlijk meer omdat ik het slecht afgewerkt vondt…je voelde gewoon giet braampjes zitten.

    #495183

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Hmm das raar deze foto update heeft het topic niet opnieuw omhoog gegooid.
    (tenminste niet bij mij)
    Maar das inderdaad een drama en zou als ik jou was het aan mij verkopen voor 10 euro:D

    Nee zonder gekheid das niet zo slecht hoor want de 1e bewerking is nooit mooi qua looks.
    Je moet nu alleen nog (zoals Florian ook aan geeft) het nog wat bij werken met een vijltje en dan kan je het net zo mooi krijgen/maken als de afbeelding die Florian post.

    #495132

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    By the way, Hoe snel rijdt je citta eigenlijk met simo inlaat en 46,5 malossi?

    #777904

    Nick Middendorp
    Bijdrager
    Berichten: 10

    Ik zat eens door je perso te bladeren, race zelf ook veel met citta’s door Lelystad haha. En die grillo uit je filmpje uit 2010 die voor toenmalig lamar stond was van mij!! Super grappig dit

9 berichten aan het bekijken - 481 tot 489 (van in totaal 489)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.