www.q-parts.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.q-parts.nl

This topic contains 69 reacties, has 48 deelnemers, and was last updated by sander… 11 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)
  • Gebruiker
  • #156744

    fransennies
    Bijdrager
    Berichten: 14

    Probleem met alle webshop is het volgende:

    Je maakt voor jezelf een boodschappenlijstje: bijna nergens kunnen ze dan echt alles leveren,
    zodat je dan bij 2 of zelfs 3 verschillende adressen zou moeten bestellen……verzendkosten
    lopen dan wel erg op. Ook de onderlinge prijsverschillen kunnen best groot zijn.

    #156745

    NOSfearatu
    Bijdrager
    Berichten: 9

    Reden dat ik er gekocht heb voor een behoorlijk bedrag:

    vroeg bij q-parts en jmpb dezelfde offerte op. Kreeg van beide de volgende dag reactie. So far so good.
    Echter jmpb zei: “alles is in voorraad, voor prijzen wijs ik je naar de site”.
    En q-parts gaf een keurige offerte op zoals het hoort. Dat doe ik zelf ook naar klanten toe (+10 jaar werkzaam in motorvoertuigenwereld>>auto’s en soms motoren<< als 1e monteur/apk-keurmeester). Klanten waarderen dat het meest. Dat soort service vind ik zelf ook prettig en heb daarom dus voor q-parts gekozen.
    Tuurlijk maak ik zelf ook zat offertes voor niks…echter onderscheidt je jezelf wel als bedrijf door het wel te doen.
    De site werkt minder prettig als die van jmpb. Die vind ik overzichtelijker.
    Ook was q-parts over de gehele offerte behoorlijk goedkoper. Scheel toch bijna 20 euro. En dat op een kleine 200 euro. Das 10%. Nu maakt die 20 euro me weinig uit. Service vind ik belangrijker in deze tijd waar service soms om te huilen is. (dr70 evo is bv al 10 euro goedkoper bij Q ipv jmpb)
    Woensdag verstuurd…helaas nog niks binnen. Hopelijk morgen :):)

    #156746

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    luchtschroef van paar gram besteld… moet ik ngo 3 euro verzendkosten en adm. betalen.. envolop pakken 5 cent zegel plakken 80cent … adm kunnen ze beter service van maken..

    #156747

    NOSfearatu
    Bijdrager
    Berichten: 9

    je vergeet dat ze ook de pakketten ed op moet sturen dus naar het postkantoor moeten bv.
    Parkeren, benzine en arbeid moet ook betaald worden.
    Vind het niet meer normaal dat je daarvoor moet betalen. Op ebay betaal je toch ook verzendkosten die iets meer zijn dan werkelijkheid ?

    #156748

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    nee vind ik niet, ze moeten toch elke dag pakketjes versturen.. dus 1 schroefje vind ik 3 euro niet normaal… neem ik nou zware spullen in een envolop… dan kost postzegel 2,20.. dan snap ik het… maar goed is mijn mening eh πŸ™‚

    #156749

    NOSfearatu
    Bijdrager
    Berichten: 9

    Heb alles binnen gehad afgelopen zaterdag en alles zat er keurig in en heel.
    Doos was keurig met luchtzakken gevuld tegen beschadigingen dus top πŸ™‚
    Nu het carter op de 65 evo laten pas maken door joris en dan alles erop gooien.
    Ben benieuwd. Normale vervoermiddel had 125 pk aan het wiel..ben benieuwd wat een ciao met die spullen dan doet πŸ˜›
    Wat Q-parts betreft…keurige zaak.

    #155281

    Durjee
    Bijdrager
    Berichten: 13

    Q-parts is zeker ok!!! Goedkoop en snelle levering.. Tja ik woon er vrijwel naast maar toch πŸ˜›

    Hebben niet alles maar meer dan genoeg en als ik bel voor advies krijg ik direct duidelijk antwoord
    waar ik iets mee kan. Aardige mensen ook kom er wel eens.

    #155529

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    inderdaad erg behulpzame shop.

    ik was vandaag op zoek naar een krukas en hij had er geen nieuw meer liggen, hij heeft gewoon 3 blokken uitelkaar getrokken om een goede krukas te vinden, dit vond ik erg netjes.
    heb hem ook meteen wat fooi gegeven

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #156794

    Joris
    Bijdrager
    Berichten: 837

    dat is inderdaad top ritze! tenminste een zaak die wat over heeft voor de klant. dat zie je tegenwoordig steeds minder helaas…. kom er ook vaker, eerlijk advies en behulpzame mensen. hier in de buurt zoiezo de goedkoopste.

    #156795

    Vespa Si
    Bijdrager
    Berichten: 517

    Laatst voor het eerst bij Qparts besteld omdat JMPB geen 13/13 meer had.

    Je kan met iDeal betalen wat echt ideaal is (haha -.-‘ ) want de volgende dag ging meteen het pakketje op de post en was het sneller thuis dan normaal gesproken bij JMPB het geval was.

    Wat is wel ‘raar’ vond is dat er op de site staat “10mm pistonclip 2 clip” als 1 artikel. Dan ga ik ervan uit dat als ik 1 maal dat artikel bestel, ik een setje, 2clipjes krijg. Maar het blijkt dat ze de clipjes perstuk verkopen…. Dus als je twee setjes wilt moet je viermaal het artikel “10mm pistonclip 2 clip” kopen.

    Enige minpuntje, verder prima shop! Mij zien ze wel terug :thumb

    #156799

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    2 clips is 2 oor eigenlijk. πŸ˜‰

    #156652

    elmagnifico
    Bijdrager
    Berichten: 152

    goed service en snelle levering.

    woensdag 19 oktober leo krul besteld
    zaterdag 21 oktober geleverd.

    meer dan tevreden over de aflevering

    #156838

    ciaohorst
    Bijdrager
    Berichten: 242

    Zaterdag 21 oktober? πŸ˜€

    #156840

    elmagnifico
    Bijdrager
    Berichten: 152

    bedoel vrijdag 21 oktober

    #156841

    Vespa Si
    Bijdrager
    Berichten: 517

    DR-flenny :
    2 clips is 2 oor eigenlijk. πŸ˜‰

    Ik had ze er een mailtje over gestuurd en zag bij mijn laatste bestelling dat ze de tekst op de webshop hebben aangepast πŸ™‚ Veel webshops doen niks met de feedback die ik ze heb gegeven… Domste wat je als ondernemer kunt doen; je klanten negeren. Die zie je niet meer terug πŸ˜›

    Ik blijf blij met q-parts, net weer een grote doos binnen van ze! Andere trui aantrekken en ik ga de schuur weer in !

    edit: Alles zat erin en keurig verpakt! Wederom fijn zaken doen met Q-Parts =)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.