Wilk1985 perso

Home Forums Perso’s Collecties Wilk1985 perso

This topic contains 354 reacties, has 56 deelnemers, and was last updated by Bas23 1 year, 8 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 346 tot 355 (van in totaal 355)
  • Gebruiker

Wilk1985
    Topic starter

Het mooie van een brommer als de onze is dat hij eigenlijk nooit af is. Mijn Citta is nu 16 jaar met mij, nog even en ik kan zeggen dat ik de helft van mijn leven met dezelfde brommer rijdt. Qua motorblok kan ik dat zelfs al zeggen πŸ™‚

Ter zake, ik heb dus weer het 1 en ander geknutseld. Ik werd helemaal ziek van de aanblijvende herrie van die Proma die ik hierboven presenteer dus toch maar weer een Gianelli Original Power besteld. Qua pasvorm was het even knutselen, een gat boren in een JMPB brug is sowieso al een uitdaging met Ali Express boortjes maar het is weer gelukt. De uitlaat moest ik iets bijbuigen en toen was de pasvorm in orde.
    0,5

De Euro 50 doet het een stuk leuker op deze uitlaat, de Proma was echt te hoog gegrepen. Voor de liefhebbers een kleine samenvatting van de uitlaten die de laatste tijd in deze perso voorbij gekomen zijn:

Eurocilindro 50 + Sito = normaal optrekken maar gaat niet door tot top.

Eurocilindro 50 + Proma = Traag optrekken maar wel een ok top.

Eurocilindro 50 + Gianelli Original Power = Goed optrekken en qua top niet minder als de Proma.

Nou waren er nog 2 minpunten aan deze uitlaat, de eerste was snel verholpen en daar heb ik voor jullie een leuk plaatje van gemaakt, zoek het verschil:

VOOR:

1

NA:

2

Schoonheid zit hem in de details.

Volgende punt dat me tegenstond bij deze uitlaat was de herrie, want hoewel hij een stuk stiller is als de Proma is het nog steeds geen fluisterbrommer hehe. Toch nog maar eens het tape geprobeerd. Ook hier weer media zodat jullie kunnen vergelijken:

VOOR:

NA:

Misschien dat jullie het horen, ik merk niet veel verschil. Kan ook wel goed kloppen want ik had bij de Proma al ontdekt dat het alleen goed werkt als je echt ALLES doet en dat is door de vormen van deze uitlaat lastig. Misschien haal ik het binnenkort wel weer weg, ik kijk het nog even aan.

Ik heb nog een andere leuke aanwinst, nette poelie 65 en 70 van Marc!3

De pasvorm is perfect, en zoals bekend rijdt het comfortabel.En ik hoef geen reserve poelie meer mee te nemen op een toertje, ik verwacht dat deze wel levenslang mee gaan.

4

Ik sluit deze update af met een foto die ik vandaag heb gemaakt tijdens de voorbereiding voor de komende oldtimertour op 21 juli. Die tour is een echte aanrader door de interessante route en wil je eigenlijk niet missen! Ben je in het bezit van een originele brommer kijk dan even in het topic bij meetings!

Het leuke van onderstaande foto vond ik dat hij eigenlijk niet echt goed gelukt is, op 1 of andere manier is de foto bewogen maar eigenlijk valt de brommer daardoor mooi in de achtergrond en dat maakt het een artistiek geheel. Zoals eigenlijk iedere creatie van de dames en heren uit Pontedera :thumb

Ik dank jullie weer voor het lezen 😎

Ciao

6

KillerNoway
    Donateur

Leuk dat je ook weer aan de knutsel bent! Keep up the good work!

4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!

IJskonijn
    Bijdrager

Nice, ziet er goed uit!
    Blijven leuke uitlaatjes πŸ˜‰

No replacement for displacement

zevenenergie
    Forum Goeroe

Mooi brommertje Wilk1985 alles ziet er tiptop uit. :thumb.
    Helaas ben ik in het oostblok in plaats van het westland, tijdens de oldtimer toer. Die toch wel de toer der toeren genoemd mag worden.

El Citta
    Donateur

Zoals we dat van je kennen, mooi verslag weer!

Ik heb sinds kort een mooie oltimer boxer 2 in mijn bezit. Wellicht dat ik daarmee ook kan aansluiten op 21juni. Heb nog een afspraak staan op die dag maar die kan ik hoogst waarschijnlijk wel verzetten. Je hoort van me!

Wilk1985
    Topic starter

Het is weer brommerweer 😎  Gelijk maar gevierd met een mooi rondje, ik kon eens een foto maken die ik al langer wilde maken.

1a2f059f-c9c6-43e6-a4d4-3eacb2f1d490

Rode brommer in een straat waar de kleur rood thuishoort, normaal gesproken wordt foto’s maken hier niet zo gewaardeerd maar het is er niet zo druk de laatste dagen.

478176c0-9929-40e0-a46e-a36bf82071f8

En bovenstaande statige foto heb ik nog gemaakt.

Ik rijd nu alweer een hele tijd met die Euro 50 rond, het geinige van rondrijden met een snelle 50 is toch dat je je na een tijdje altijd realiseert dat het het zegmaar net niet is. Je wilt toch altijd gewoon minimaal een 43 eigenlijk. Dat was letterlijk de gedachte die door mij heen ging toen ik bijna thuis was.

Later die middag was ik met de auto onderweg, toen zag een rijtje scooters staan om op de rollenbank te gaan.

Keuzes keuzes keuzes.

Fijne kilometers gewenst allemaal deze zomer 😎

zevenenergie
    Forum Goeroe

Prachtige foto,s vooral die van op het binnenhof.
    Mooier kan het bijna niet :thumb

Sommige keuzes zijn eigenlijk verleidingen.
    Hoe is het daar, zitten ze er nog wel?
    Het zou leuk zijn als je ze zo gek kon krijgen, dat ze bij je brommer willen poseren.
    Als toch niets beters te doen hebben. Ik weet zeker dat ze daar voor te porren zijn.

Hoe groter de boring des te fijner de fijner de km,s. 😎

• Deze reactie is gewijzigd 1 year, 8 months geleden door zevenenergie.

Wilk1985
    Topic starter

Het schijnt dat ze voor geld een hoop doen.

Maar er liep geen hond, ik heb ook nog een foto gemaakt bij mijn vriendin uit 1665, ze was in het nieuws van de week.

0ff6275b-0b45-494d-be02-25cb6e1c29d6
    Vandaag ook weer mooi weer, ik hoop toch dat ik snel nog eens een tour mee kan maken.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Bas23
    Bijdrager

goed te zien dat je ze weer uitlaat daar! Is de oude dame ook al buiten geweest?😎

10 berichten aan het bekijken - 346 tot 355 (van in totaal 355)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.