Wie heeft er eigenlijka allemaal een kick start?

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Wie heeft er eigenlijka allemaal een kick start?

This topic contains 10 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by cittafer 13 years, 3 months geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
  • #167268

    cittafer
    Topic starter
    Berichten: 96

    Hallo,
    Ik zoek mensen die een kickstart hebben want zit met een probleem
    Ik heb een kickblok, dan heb je aan de ene kant het kickpedal zitten en aan de andere kant een voetsteuntje. Maar het kickpedaal zit iets naar voor dus zitten de 2 stepjes waar je je voeten op kan zetten niet recht langs elkaar. En dat wil ik wel. Dus daarom een kickpedaal voor aan de andere kant. Of is er ook een oplossing dat je bij het kickpedaal een voetsteuntje erbij zet?
    Heeft iemand een oplossing hier voor of gewoon een kickpedaal voor mij laat het maar even weten.

    En ben wel eens benieuwd wie er allemaal een kickstart heeft. Want op dit forum heeft bijna niemand een kickstart in een perso. Heb je dus ene kick start zet het hier maar neer ofzo dan weet ik dat:D En miss graag dan ook even melden hoe je het hebt gedaan met de voetsteuntjes.

    Mvg, Fer

    Edit Jarco: Wil je een van je 2 topic’s verwijderen a.u.b.? Eentje is meer dan voldoende lijkt me.

    #174880

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136

    bedoel je nou dat je een “normaal” buzzetti voetsteuntje hebt icm een kickpedaal?
    dan zul je een nieuwe moeten scoren,
    maar als je 2 pedalen hebt en een pedaal hangt lager als de ander kan je crankspie niet goed zitten.
    kijk maar in mijn perso op c-f, ik heb zelf namelijk ook een kickstart.

    #174881

    just1991
    Bijdrager
    Berichten: 552

    hij bedoelt dat hij aan de andere gewoon een buzzetti heeft…

    Makkelijkste oplossing is gewoon het juiste pedaal aan de andere kant vinden/kopen 😉
    of kan je misschien iets fabriceren (lassen) om die buzzetti op de juiste afstand te krijgen ?

    #174882

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Gewoon een kickpedaal aan beide kanten.
    Ik rij ook met kick.

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=11650&d=0

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #174884

    angel
    Bijdrager
    Berichten: 740

    ik heb ORGINEEL een kickstart op mijn grillo . Belgie forever :thumb

    beste is gewoon een kickpedaal aan beiden kanten. want een kickstartpedaal kantel ja naar voor en dan word het een stepje. maar als je aan de linkerkant een stepje hebt zit die dus verder naar achter ivm rechts.

    on topic: zoek een tweede kickpedaal.

    kan je aan alle twee de kanten kicken, lukt perfect :lol

    #174870

    cittafer
    Topic starter
    Berichten: 96

    Haha, oke bedankt voor de reacties maar hoe kom ik aan een 2e kickpedaal kan je die niet los kopen op ene orginele site fzo?
    Want 2ehands zijn ze al helemaal niet te kopen. Wie verkoopt er nou een kick pedaal:lol

    #174871

    Lastpak
    Bijdrager
    Berichten: 1136
    #174886

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191
    #174887

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Daar kan die niks mee, zit geen spiepassing in de crank.
    Dan moet je het lassen en neem aan dat die daar geen zin heef. 😉

    #174888

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    cittafer :
    Haha, oke bedankt voor de reacties maar hoe kom ik aan een 2e kickpedaal kan je die niet los kopen op ene orginele site fzo?
    Want 2ehands zijn ze al helemaal niet te kopen. Wie verkoopt er nou een kick pedaal:lol

    http://www.leertouwer.com/?id=85&s=1&m=2

    Had een complete as + kickstart stepjes orgineel voor 30 euro inclusief verzendkosten.

    #174890

    cittafer
    Topic starter
    Berichten: 96

    Oeejj, 30 euro:O had niet verwacht dat het zo veel zou kosten:lol:
    Dacht ergens gewoon 10tje fzoo:P
    Trouwens die lastpak door stuurde van ebay is denk wel goed..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.