Welke uitlaten passen onder de citta?

Home Forums Techniek Motorisch Welke uitlaten passen onder de citta?

This topic contains 13 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by Michel 5 years, 11 months geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Gebruiker
  • #167527

    Dondersteen
    Topic starter
    Berichten: 344

    Ik ga toch maar voor een nieuwe uitlaat. Mijn aansluiting is dubbel geknepen voor de klem. De klem zit ook vast gelast dus ik kan hem niet even opnieuw rond maken.

    Ik had mijn oog laten vallen op deze;
    https://www.jmpbonderdelen.nl/review/product/list/id/965/category/51/

    Deze lijkt dezelfde bocht te hebben als het stadaard dik model. Past deze op mijn Citta?

    #176772

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Helaas, past niet echt. Ik heb een tijdje zo rondgereden als noodoplossing maar ik raadt het af.

    Die van 22,95 is ook niet echt het geld waard, gaan meteen roesten en lekken vaak.

    Beste uitlaat is de Sito Citypower voor Citta/Bravo, maar die zijn niet altijd te vinden helaas..

    #176773

    Dondersteen
    Topic starter
    Berichten: 344

    Wilk1985 :
    Helaas, past niet echt. Ik heb een tijdje zo rondgereden als noodoplossing maar ik raadt het af.

    Die van 22,95 is ook niet echt het geld waard, gaan meteen roesten en lekken vaak.

    Beste uitlaat is de Sito Citypower voor Citta/Bravo, maar die zijn niet altijd te vinden helaas..

    Welke passen dan wel? Ik wil gewoon een simpele uitlaat.. ik heb nog een andere liggen maar die is ook helemaal verroest.

    #176774

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Ik heb even gegoogled, deze moet je hebben :thumb

    http://www.leertouwer.com/default.asp?id=21&artnr=18300-252-SITO&returnURL=id=20||cid=12||page=3||ps=100||pg=

    Ik zie trouwens dat ze daar ook de std Citta uitlaat verkopen, wel een tweedehandsje.

    #176776

    Dondersteen
    Topic starter
    Berichten: 344

    Wilk1985 :
    Ik heb even gegoogled, deze moet je hebben :thumb

    http://www.leertouwer.com/default.asp?id=21&artnr=18300-252-SITO&returnURL=id=20||cid=12||page=3||ps=100||pg=

    Ik zie trouwens dat ze daar ook de std Citta uitlaat verkopen, wel een tweedehandsje.

    Ja dankje ik was zelf ook alweer aan het googlen geslagen. Best verwarrend wel, op vele sites krijg je niet passende uitlaten te zien wanneer je op Citta zoekt!

    Bij deze staat trouwens wel 22.5. Ik heb 22?

    #176777

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Klopt, we zeggen 22 maar het zit ongeveer tussen 22 en 22.5 in ;). Dus die uitlaat is de goeie als je een 22mm cilinder hebt.

    Op vele sites krijg je niet passende uitlaten omdat veel mensen denken dat het 1 pot nat is, dat is dus niet zo 8)

    #176778

    gileracitta.com
    Bijdrager
    Berichten: 443

    Dondersteen :
    Ik ga toch maar voor een nieuwe uitlaat. Mijn aansluiting is dubbel geknepen voor de klem. De klem zit ook vast gelast dus ik kan hem niet even opnieuw rond maken.

    Ik had mijn oog laten vallen op deze;
    https://www.jmpbonderdelen.nl/review/product/list/id/965/category/51/

    Deze lijkt dezelfde bocht te hebben als het stadaard dik model. Past deze op mijn Citta?

    rij al jaren rond met een citypower uitlaat :thumb🙂 Uitlaat Dik Model Citta 22MM

    #176779

    Dondersteen
    Topic starter
    Berichten: 344

    Oke dus ik heb niet veel opties begrijp ik, haha.

    #774320

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Ik zie helaas door de bomen het bos niet meer. Ik heb hier een Citypower liggen maar die heeft nooit goed gepast op de brug en dus is er op de oude brug een extra gat gemaakt. Nu heb ik een nieuwe (verstevigde) brug en die wil ik niet meteen verkloten met een extra gat. Bovendien vond ik de moer ook te dicht op de band zitten.

    Welke ‘standaard’ ogende uitlaat past nu wel op een Citta (22mm) zonder modificaties?

    Degene die ik vind bij jmpb wordt ook aangegeven dat er modificaties nodig waren.

    #774442

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Ik had de vraag ook gesteld aan jmpb (dat wordt toch maar aanpassen dus):

    Klopt, eigenlijk alle uitlaatjes hebben wel wat werk om het goed passend  te krijgen.

    #774446

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    Ik denk dat je meer opties hebt als je Si brug koopt.

    #774447

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Ik heb inmiddels de merkloze City Power besteld.

    Ga niet weer een nieuwe brug kopen. Net een BeMa staal brug gekocht / gemonteerd

    #774453

    Gratje
    Bijdrager
    Berichten: 499

    Ik heb een sito plus met type nummer Dgm 39330 S die past zonder boren. Dus de achterste bout past in het ovale gat van de brug. De afstand van het midden van het bevestigings punt achter tot midden inlaatpoort is 42.5 cm.

    #774466

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Bedankt. Deze uitlaat kon ik na wat Googlen niet beschikbaar bestelbaar vinden. Maar ik ga het in de gaten houden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.