Welke remschoenen?

Home Forums Techniek Mechanisch Welke remschoenen?

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by FonS 5 years, 8 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #776267

    niemand
    Topic starter
    Berichten: 498

    Ik moet nieuwe remschoenen op mijn ciao zetten.
    Maar nu staat me iets bij dat er remschoenen zijn wat het remvlak in de velg opvreten.
    Deze wil ik dus niet hebben.
    Welke moet ik dan hebben van jmpb?
    De normale, de newfren of de polini?

    Ik hoop dat iemand de nodige kilometers gemaakt heeft en me een antwoord kan geven.

    #776270

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Newfren vreet de velg op, van Polini weet ik het niet. Zelf heb ik daarom laatst voor de originele gekozen.

    #776271

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Zoals AA-T al aangeeft gewoon de originele erin die newfren en polini vreten je velg op.

    We hadden een topic over die newfren maar die kan ik helaas niet meer terug vinden.

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #776273

    niemand
    Topic starter
    Berichten: 498

    https://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/mechanisch/remdelen/achterremsegment-citta-ciao-si.html

    Moet ik deze dan hebben?
    Aangezien dit hoogst waarschijnlijk ook imitatie is ben ik bang dat deze ook mijn remvlak aan tast.
    Of zijn er nog ergens originele piaggio remschoenen te krijgen?

    #776274

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Zoals AA-T al aangeeft gewoon de originele erin die newfren en polini vreten je velg op. We hadden een topic over die newfren maar die kan ik helaas niet meer terug vinden.

    Hierzo: klik hier

    De goedkoopste remsegmenten zijn naar mijn mening prima. Originele zijn nog wel eens te vinden, maar niet in de winkels. Ik gebruik al jaren de eenvoudige “€5,- segmentjes”.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.