welke poelie bij setup?

Home Forums Techniek Opvoeren welke poelie bij setup?

This topic contains 18 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by Interceptor 11 years, 12 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
  • #199435

    vinnie8000
    Bijdrager
    Berichten: 5

    maar poelie 80 trek alleen niet zo heel erg goed maar ik wil toch nog veel snelhijd houden maar de nieuwe onderdele wat ik bove heb beschreven die malossi cilinder enzo komen morgen miss binnen. maar als hij nu met de dr 70cc haalde die ong 70 gaat hij met de malossi 43 mm harder? en houd ik dan nog genoeg snelheid over of trekt hij met die malossie cilinder hard genoeg met poelie 80?

    #200524

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    De DR evo heeft over het algemeen meer power onderin dan de 43mm Malossi. Je zal dus waarschijnlijk nog iets minder hard optrekken. Waar je nog wel mee kunt spelen is met het monteren van strakkere trekveertjes of anders eens aan een vario overbrenging gaan denken.

    #200528

    vinnie8000
    Bijdrager
    Berichten: 5

    ik heb malossi koppelings veertjes besteld http://www.jmpbonderdelen.nl/ciao/motordelen/koppeling/koppelingveerset-malossi-citta-ciao.html zijn deze allemaal even strerk? en heeft u misschien een link voor de vario overbrenging?

    #199112

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    De Malossi veertjes zijn verschillend qua sterkte. Het mooie is dat je 3 setjes krijgt en de beste kunt uitkiezen. Tussen de how to’s dstaat wel een uitleg over vario’s. Of anders legio andere topics hier op het forum.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.