Welke kleuren verf heb ik nodig?

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Welke kleuren verf heb ik nodig?

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Rene59 5 years, 11 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #774797

    IceSharky
    Topic starter
    Berichten: 11

    Hallo ciao fanaten,

    Heb gisteren een Vespa Ciao (blauw achtig) en Vespa Ciao Mix (zwart) bijgekocht, ik wil deze graag opknappen en zelf houden.

    Enige probleem is dat ik niet weet welke kleuren spuitverf of lakstiftjes ik nodig heb, kan de kleur nergens terug vinden.

    Misschien kan iemand mij helpen, ik zou je heel dankbaar zijn!

    Het betreft de voorste rechter brommer en de achterste op de foto .

    #774799

    BMS Piaggio
    Bijdrager
    Berichten: 37

    Tip, ga met jouw CIAO naar Profile of ander bedrijf. Hier kunnen ze bepalen welke kleur het is. Succes!

    Blije Vespa Piaggio SI rijder
    #774802

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Verfspeciaalzaken, schadeherstellers en Motip leveranciers (dan wel diegene met een groot assortiment en niet slechts 10 verschillende kleuren Motip) hebben wel een kleurenkaart. Daarmee kan je vrij eenvoudig de kleur bepalen.

    Er zijn wel meerdere met zo’n kleurenkaart, dit zijn gewoon even 3 toegankelijke voorbeelden. Maar misschien heb je ook wel geluk en kan iemand op het forum je de exacte RAL code geven.

    #774828

    IceSharky
    Topic starter
    Berichten: 11

    Heb 2 lakstiftjes in kleur gekocht bij een gebruiker van dit forum die zelf ciaotjes spuit en opknapt. Mocht iemand alsnog de precieze kleurcodes weten zou dit heel fijn zijn voor in de toekomst.

    #774835

    Rene59
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Beste Ice Sharkey kun je aan de binnenkant van het frame of de boutgaten de juiste kleur herlijden want dan kun je de juiste kleur gebruiken als origineel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.