welke banden?

Home Forums Techniek Framedelen welke banden?

This topic contains 63 reacties, has 30 deelnemers, and was last updated by Mark TT 16 years, 7 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
  • #172987

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    ja ik heb ze net vandeweek gekocht voor 13 euro per stuk op easy parts:) (de 16 inchers) de 17 inchers waren 14 euro per stuk

    Mike
    #172988

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    Waar heb je een goed aanbod aan 16 ” banden, welke site? Mooie en brede slicks ben ik al tijden naar opzoek.

    #172989

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    eentje met een breed assortiment is wel lastig te vinden… op deze site hebben ze wel guntige prijzen incl verzenden

    maar ze hebben wel ffies terug een paar banden geschapt

    http://www.motorbandenmarkt.nl/

    gewoon bij maat alleen 16 inch invoeren en 2,25 of 2.50 ( wat jij wil ) en de rest vraag tekens, dan kom je er vanzelf

    Mike
    #173193

    Mark TT
    Bijdrager
    Berichten: 52

    barry :
    Michelin vind ik de beste band die er is.Zowel voor motoren-als voor auto’s.

    Deels met je eens; Michelin maakt goed rubber, zeker voor tweewielers. Maar hebben wel relatief lange opwarmtijd nodig. Daarna is het allemaal dik voor mekaar.

    Voor auto; pertinent oneens. De MXV2 was de laatste echte allround band, maar heb je het over echt gummen, dan geeft Michelin niet thuis. Dan moet je echt denken aan Toyo Proxes of zo, die wel gummen toelaten. Met Toyo’s durf ik elke bocht haaks driftend te nemen, dat vertrouw ik geen andere straatband toe, zonder me zorgen te hoeven maken over van de weg af te geraken. Racerubber is weer ander verhaal.

4 berichten aan het bekijken - 61 tot 64 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.