welke banden?

Home Forums Techniek Framedelen welke banden?

This topic contains 63 reacties, has 30 deelnemers, and was last updated by Mark TT 16 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
  • #166542

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    Heb nu een Swallow roadstar achterband en een normale voor met wat profiel en heb 2 mixvelgen (zie gallery Maasbracht – Colin )
    Welke banden rade jullie me aan? Michelin of Swallows?? of welke? Heb gehoort dat ik bij Daytona 2 nieuwe Swallow Roadstar krijg voor 40 euro..
    Welke banden zijn het fijnste? voor me vespa

    #170845

    Marcc
    Bijdrager
    Berichten: 259

    ik zelf vind swallowbanden lelijk en hebbe ook niet fantastische gripp meer n crossbandje ofzo…
    je hebt wel goeie michelin bandjes die plakken goed in de bochten enzo..

    #170847

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    hoelang doe je met een michelin band, voordat ie kaal is??:?

    #170848

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    ik heb voor en achter michelin VM100 zitten er al op sinds ik die wielen heb. Ik weet dus niet hoe oud ze zijn maar die zijn nog helemaal goed! Rijden ook lekker en ziet niet verkeerd uit.

    #170849

    Joost
    Bijdrager
    Berichten: 60

    ik heb ook voor en achter michelin banden, zien er mooi uit en hebben echt goede grip. Nog nooit lekke band gehad profiel zit er nog goed op en ik heb ze al een half jaar. Ik heb ze toen de tijd voor 15 euro per stuk gekocht ( aanbieding ).

    #170850

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    bij cycleshop zijn ze ietsje goedkoper.
    17.50 per bandje…hehe is tog weer 5 euro..

    #170854

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    ik vind de swallows wel leuk uitzien en verder qua rijden niet veel verschil met men oude bandjes. Voor lag en originele achter een michelin. Ze zijn ook wat hoger dan de gewone band dat vind ik opzich wel mooi maar je moet ervan houden he. k heb michelins gezien met witte letterd en minder grof profiel die ovnd ik eigelijk nog mooier!

    #170855

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    ik vind dat grove net zo mooi, dan heef de brommer wat meer uitstraling en wat meer pit :P, maarjah ze rijden allebij goed me vorige banden waren ook michelin reden ook geod maar de achterband was vlug kaal (ZONDER SLIPPEN)

    #170857

    Colin
    Topic starter
    Berichten: 480

    Denk toch dat ik voor de Swallows ga want heb er nu een achterband van en dat ziet echt bruut uit en me broertje heeft voor en achter swallows en ziet wel mooi uit 🙂 en ik weet waar ik ze kan krijge voor 20 euro per stuk.. bedankt voor het advies 🙂

    #170860

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    de vredesteins zijn heb allermooist.. beetje dikke banden zijn dat ook en ook egt super mooi onder mijn zilvere vespa met zwarte 5 ster velgen

    gr mike

    Mike
    #170862

    Thijs_DR_Evo
    Bijdrager
    Berichten: 269

    Vredestein STT zijn de fijnste banden voor op asfalt met een Vespa, IMHO.

    grz Thijs

    #170863

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik wou bij mopshop wat bandjes bestellen voor mn ciao, ik wil van die slicks, vee rubber is het merk geloof ik, ik dacht dat die zweedse gast hiero van die bandjes had.

    Iemand ervaring met deze ‘vee rubbers’? ze zijn maar iets van 15 euro.

    #170864

    R.oel !

    Edjuh :
    Ik wou bij mopshop wat bandjes bestellen voor mn ciao, ik wil van die slicks, vee rubber is het merk geloof ik, ik dacht dat die zweedse gast hiero van die bandjes had.

    Iemand ervaring met deze ‘vee rubbers’? ze zijn maar iets van 15 euro.

    indd, ik vind dat ook super vette bandjes.. en al helemaal als die zo goedkoop zijn =)

    #170865

    Jelle89

    idd zag supervet uit op een ciao vond ik

    #170866

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Ik heb nog michelin m29 …. met de competition versie van die band(zachter rubber) word sobw races gehouden,kleeft aan de weg!….Voor goed bod mogen ze weg…Echt super semi-slickjes!!!!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.