Wat voor cilinder + welke zuiger?

Home Forums Algemeen Overige algemeen Wat voor cilinder + welke zuiger?

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Martino 3 years, 8 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #800809

    NinoPk50Xl
    Topic starter
    Berichten: 141

    Hi all,

    Heb gister een cilinder gekocht van een maatje, wil m onder mijn ciao gaan bouwen maar nu heb ik er 2 zuigers bij gekregen. Nu wil ik van de ervaring deskunde graag weten wat voor cilinder het is, welke zuiger en welke sproeier / carb moet hebben voor een goeie setup.

    Heb een Cp blokje onder mijn snor ciao zitten met een Leovince krul eronder. Heb er nog niet mee gereden omdat ik op de nieuwe ontsteking wacht…

    Blokje heeft gedraaid voor de revisie met een originele uitlaat, 13/13 carb en Malossi filter. Sproeier 58 zit er nu in. Moet ik meer richting de 63 gaan of zou t prina kunnen zo?

    Foto’s van de cilinder, zuigers en blokje met Leovince eronder🤓20200805_16282820200805_16285320200803_213535Ik hoor t graag 😁

    Fear the rollerbank
    #800810

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Dit is een 43mm DR evo en je zal de linker zuiger welke er ook bij hoort het beste kunnen gebruiken.
    Qua sproeierbezetting een 66 en zal je hiervoor de sproeierdatabase kunnen raadplegen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.