wat is de beste combinatie.

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden wat is de beste combinatie.

This topic contains 2 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by KillerNoway 4 years, 5 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #791108

    CasperCitta
    Topic starter
    Berichten: 34

    ik heb een 50cc standaard blokje (wat ik misschien ooit nog wil vervangen met een 65 dr).

    nou heb ik op het moment een snor klok. en snor blok.
    met een 13/13 en malossi filter en tecno krul uitlaat.
    hij loopt nu 25.

    nou heb ik een aantal opties waar ik benieuwd naar ben:

    1. als ik alles standaard snor hou maar er een brom klok in gooi wat kan ik dan verwachten?

    2. als ik de brom klok erin gooi en een brom carter + brom krukas wat kan ik dan verwachten?

    3. als ik mijn snor carter uitboor naar 13mm en verder de standaard snor krukas bewaar met brom/snor klok.

    4. als ik een brom carter uitveil naar 13 en een brom krukas erbij neem. met brom/snor klok?

    dit allemaal met een 13/13 carb en 50cc standaard cilinder. ik kom er niet uit wat ik het beste kan doen. ik hoef echt geen 80 te rijden maar 25 is me erg traag en 50 lijkt me wel zeer goed met fatsoenlijk optrekken natuurlijk.

    ik ben vooral benieuwd over het hebben van een grotere carter maar dan met een snor krukas. of brom krukas. want voor mij het goedkoopste is om een snor carter uit te boren en mijn eigen snor krukas gewoon behouden. maar als ik echt sneller ga optrekken en en stuk hogere top krijg van een brom krukas. dan ga ik dat natuurlijk doen.

    en daarnaast zou ik graag willlen weten of het verstandig is om een brom krukas en carter (in elkaar gezet) te kopen op marktplaats.

    als iemand me kan helpen met mijn opties en wat ik kan verwachten ben ik echt enorm geholpen. bij voorbaat dank!

    #791179

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 863

    Gewoon een brom carter met een bromklok en kruk dan heb je al je gewenste snelheid. misschien een dr 65 dan ben je al klaar. Zelf in elkaar zetten altijd het beste op marktplaats altijd maar afwachten.

    #791193

    KillerNoway
    Donateur
    Berichten: 192

    Snor klok zeg je.

    Maar je hebt een citta toch? Cittas hebben een bromklok origineel. Dit ivm de kleine wieltjes.

    Kleine wielen is meer trekkracht minder snelheid. Dit wordt gecompenseerd met een bromklok op een citta.

    Ciaos met grote wielen hebben dus meer snelheid dan trekkracht.

    4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.