Wat heb je vandaag geklust topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust topic

This topic contains 2,184 reacties, has 284 deelnemers, and was last updated by TheCauwie 6 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 2,185)
  • Gebruiker
  • #58286

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Vandaag ook weer eens gesleuteld aan mijn brum, was alweer best lang geleden:P

    Dit keer een nieuw carburateurtje, grote schoonmaakbeurt voor de hele brommer en luchtfilter en een sproeiertje 64 gemonteerd.

    Toen ik voor het eerst met dit blok begon met afstellen had ik sproeier 68, toen voor het fijn afstellen 66 en nu hij sinds een best lange tijd heel erg stottert in het begin, zit er nu 64 in met een mooie koffiebruine bougie weer en zonder gestotter πŸ™‚

    De vorige carburateur ging lekken omdat het schroefdraad kapot is gegaan.

    Ook even nog een nieuw fotootje van de brum:P Anders is deze post zo saai..

    #110994

    keltow
    Bijdrager
    Berichten: 387

    Handmade Straight Opgeknapt 1 uurtje werk

    43mm cilinder = 4.3Γ—((0.25Γ—Ο€)Γ—4.3^(2)) = 62,45cc
    #110995

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Nice

    Mike
    #91296

    ciaohorst
    Bijdrager
    Berichten: 242

    @Keltow: hoe flik je dat in een uurtje?

    #110999

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    oh pik mag je mijne ook doen, ik heb ook nog zoon prengel liggen πŸ˜›

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #111005

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Vandaag mijn velgjes voor de Golf binnen gekregen. Bandjes er om getrokken en gebalanceerd, en gemonteerd.
    Staat wel netjes vind ik.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #111006

    Stef-R
    Bijdrager
    Berichten: 45

    Nice, iets verlagen en dan naar worthersee 2012? πŸ˜€

    #111009

    keltow
    Bijdrager
    Berichten: 387

    ciaohorst :
    @Keltow: hoe flik je dat in een uurtje?

    Beroepsgeheim 8) haha..
    Als de uitlaat helemaal is doorgeroest doe ik er zo’n 2 uurtjes misschien wel ietsjes langer over. Bij die van mij viel het best wel mee.

    @Ritze.. ik zou het wel voor je willen doen, voor een kleine vergoeding,, 1 pakje shag ? :lol

    43mm cilinder = 4.3Γ—((0.25Γ—Ο€)Γ—4.3^(2)) = 62,45cc
    #111011

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Ik zit nu lekker met een veil mijn zijstandaard uit te veilen omdat het gat waar de blokbout doorheen moet altijd op de verkeerde plek zit..

    Zoals het gat zit kan je daarna het blok niet meer naar voren stellen en aangezien ik even geen boormachine bij de hand heb ben ik lekker met de hand aan het veilen achter de computer πŸ™‚

    #111028

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    @ Stef-R: stukje omlaag gaat hij idd nog, en de ruiten krijgen nog tintje privacy glass, net als de Audi heeft.
    Chipje zit er al in, en voor het praktische heb ik er een verstopte trekhaak onder gezet vorige week.
    Veel meer ben ik ook niet van plan. Misschien nog een keer Xenon en als ik het tegenkom een leren interieurtje.

    WΓΆrthersee zal in 2012 denk ik niet gebeuren maar 2013 sowieso weer.
    Alleen willen we dan graag allemaal in de Golfjes GTI/VR6.:D

    @ Keltow: ik denk dat je daar wel meer klanten voor kan vinden! Ik heb ook nog wel een pijpje liggen die er wel zo uit mag zien!:thumb

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #111031

    keltow
    Bijdrager
    Berichten: 387

    Tonni :
    …@ Keltow: ik denk dat je daar wel meer klanten voor kan vinden! Ik heb ook nog wel een pijpje liggen die er wel zo uit mag zien!:thumb

    idd.. misschien dat ik aankomende vakantie een uitlaten ‘revisie’ dienst topic open πŸ™‚

    43mm cilinder = 4.3Γ—((0.25Γ—Ο€)Γ—4.3^(2)) = 62,45cc
    #111032

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    haha het was eigenlijk een grapje πŸ˜›
    maar als je dat wilt doen zou dat best wel chil zijn, ik heb er namelijk niet zo veel tijd voor.

    pijpje is wel echt beroest he, dus kan zijn dat je het niet meer fatsoendelijk krijgt πŸ˜›

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #111062

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Vanavond remmen in de Ciao gezet, daarna beetje met de Citta rondje om de kerk gereden en vervolgens voor de 3e keer dat “kofferbak :D:D” kapje verloren :). Heb maar even iets gebeund om het vast te zetten want ik was het een beetje zat om na ieder ritje een half uur te zoeken naar dat ding..

    #111071

    Anoniem

    Simo 100cc onder mn 50cc blokje geknald πŸ˜› In het begin trekt ie wel lekker, van 30 tot 40 is echt niks en daarna gaat hij weer redelijk, alleen ik maak boven de 50 overtoeren, dus misschien wil hij met poelie en een goede vario afstelling nog wel harder…

    Zou de verassing van dit jaar zijn als de 100cc goed presteert op 50cc πŸ˜›

    #91307

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    ciao van me buurmeisje weer in elkaar gezet

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 2,185)

Het onderwerp ‘Wat heb je vandaag geklust topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.