Wat heb je vandaag geklust? Deel 2

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Wat heb je vandaag geklust? Deel 2

Dit onderwerp bevat 265 reacties, heeft 47 stemmen, en is het laatst gewijzigd door hansieb 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 266)
  • Gebruiker

CITTADARAH
    Bijdrager

De boel ff goed ontvet en schoongemaakt.
    Klaar om te stralen en coaten 💪🏾

Sneak preview 👌🏾

AA-T
    Topic starter

Je hebt de smaak lekker te pakken zeg!

gilera-citta.com
    Bijdrager

Gilera citta (project rebuild)

Unleash My Gilera Citta | Black Edtion

BMS Piaggio
    Bijdrager

Uitlaat gedemonteerd en inklapbare fietsmanden aan bagagedrager SI gemonteerd.

Fietsmanden ingeklapt 3cm dikMontage fietsmanden

Blije Vespa Piaggio SI rijder

AA-T
    Topic starter

Vandaag zijn @herr-flick en ik weer lekker bezig geweest met de site. Herr Flick heeft de webshop online gezet en ik heb de hele dag in de code gezeten.

Recente berichten is compleet vernieuwd, je kan nu kiezen uit 3 verschillende tabbladen, Alle onderwerpen, Advertenties & Perso’s.
    Ook de sidebar is aangepast, als je hier nu op te titel klikt (Recente Berichten, Recente Advertenties, Recente Perso’s) kom je ook direct op dat tabblad uit. Verder is de styling van de sidebar enigszins aangepast om duidelijk weer te geven dat je ook op de titel kan klikken.

Als laatste nog een kleinigheidje maar wel handig. Een knopje om snel naar beneden te scrollen als je een Nieuw onderwerp wil starten.

Zo proberen we de site steeds een beetje meer te verbeteren. Ik zie nu in ieder geval allemaal sterretjes door letterlijk de hele dag naar code te staren. Vergeef me dus dat ik even niet reageer op andere topics en lekker een filmpje ga kijken 😎

Michel
    Sleutelbeheerder

Vandaag zijn @herr-flick en ik weer lekker bezig geweest met de site. Herr Flick heeft de webshop online gezet en ik heb de hele dag in de code gezeten. Recente berichten is compleet vernieuwd, je kan nu kiezen uit 3 verschillende tabbladen, Alle onderwerpen, Advertenties & Perso’s. Ook de sidebar is aangepast, als je hier nu op te titel klikt (Recente Berichten, Recente Advertenties, Recente Perso’s) kom je ook direct op dat tabblad uit. Verder is de styling van de sidebar enigszins aangepast om duidelijk weer te geven dat je ook op de titel kan klikken. Als laatste nog een kleinigheidje maar wel handig. Een knopje om snel naar beneden te scrollen als je een Nieuw onderwerp wil starten. Zo proberen we de site steeds een beetje meer te verbeteren. Ik zie nu in ieder geval allemaal sterretjes door letterlijk de hele dag naar code te staren. Vergeef me dus dat ik even niet reageer op andere topics en lekker een filmpje ga kijken 😎

Nice!

Als jullie vragen hebben over bepaalde code implementaties (html, css of js) kan ik wellicht helpen. Dus schroom niet om te vragen.

BMS Piaggio
    Bijdrager

Super dat jullie zo bezig zijn en de/het website/forum zo nog toegankelijker wordt! Top!

Blije Vespa Piaggio SI rijder

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Goeie update  😎
    Thanks AA-T. En voor de positieve reacties.

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

AA-T
    Topic starter

@michel, bedankt voor het aanbod. Wellicht dat je ons ooit nog eens kan helpen met wat javascript. Ben bijvoorbeeld nog steeds op zoek naar een nieuwe quote-functie. De huidige heeft helaas zijn gebreken en de ontwikkelaar van die plugin heeft geen zin om deze te verhelpen 😐

AA-T
    Topic starter

Dankzij @michel zijn de monster smileys verleden tijd als je een bericht quote, en dat verdient dan wel weer een monster smiley! Dus bij deze voor de laatste keer:

Heinz
    Bijdrager

Vandaag, ehm, gisteren aangezien het nu 1:45 is mijn band geplakt. Voor de zoveelste keer een gaatje. En aangezien ik een mooie nieuwe lagerplaat had deze er ook maar even op gezet, vind hem er een stuk solider uitzien

Gelukkig heb ik net aan genoeg gereedschap thuis liggen voor dit soort klusjes

Altijd leuk een Contra Moer (Linkse draad, Dop 22)

Alles op zijn plek hangen en rijden maar

😎

Wheely all the way!

Dountill
    Bijdrager
    Ziet er strak uit .Zelf gemaakt?

Michel
    Sleutelbeheerder

gilera-citta.com
    Bijdrager

Elevator custom for moped citta 💪👍😀🤔

Unleash My Gilera Citta | Black Edtion

AA-T
    Topic starter

Zo kan je een seks/bondage-schommel ook gebruiken inderdaad.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 266)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.