Waarde van een zij-inlaat systeem

Home Forums Techniek Opvoeren Waarde van een zij-inlaat systeem

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by adriaan 11 years, 9 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #184538

    adriaan
    Topic starter
    Berichten: 308

    Ik vroeg me dus af wat verschillende zij-inlaten waard zijn? Ik kan er dus van iemand 1 kopen maar ik heb hem nog niet gezien. Als ik bij hem langs ga wil ik wel weten wat hij natuurlijk waard is i.p.v. dat ik afgezet word.

    Ik zou dus graag willen weten wat een
    1 Eurocilindro zij-inlaat (compleet)
    2 ATG zij-inlaat set zonder krukas (compleet zonder krukas)
    2 ATG zij-inlaat set met krukas (compleet)
    3 Pinasco zij-inlaat (compleet met krukas)
    4 Pinasco zij-inlaat (compleet zonder krukas)
    5 Simonini zij-inlaat

    Gr. Adriaan

    #197292

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Vooropgesteld dat er geen vaste waarde is af te spreken omdat het hier om onderdelen gaat die niet meer worden gemaakt en een ieder een ander bedrag hiervoor over heeft. Ik zal proberen een gemmiddelde prijs van de onderdelen voor je op te geven waarvoor deze onderdelen ongeveer van hand tot hand gaan. En ga hierbij uit van nieuw of nieuwstaat. Bij een mindere staat natuurlijk ook een iets lagere prijs.

    1 Eurocilindro zij-inlaat (compleet) (Welke bedoel je dan precies? Ik ga even uit van de M&F) 125,-
    2 ATG zij-inlaat set zonder krukas (compleet zonder krukas) (Niet aan beginnen gezien de krukas bijna onmogelijk los is te verkrijgen en het bij deze zij-inlaat vooral daarom gaat.
    2 ATG zij-inlaat set met krukas (compleet) 275,-
    3 Pinasco zij-inlaat (compleet met krukas) 175,- Kom je in combinatie bijna niet tegen. Normaal zal de prijs iets hoger zijn gezien de krukas los bij JMPB 129,- kost en dan heb je de Mazzucchelli en nog niet eens de Pinasco.
    4 Pinasco zij-inlaat (compleet zonder krukas) 100,-
    5 Simonini zij-inlaat 150,-

    #200019

    adriaan
    Topic starter
    Berichten: 308

    Nee een vaste waarde verwachte ik ook al niet maar had gewoon een indicatie nodig.

    Dit zijn dus eigenlijk de prijzen voor een zo’goed als nieuw’ setje?

    Ik kan dus aan een 2e handse komen die ook zelf op een blok heeft gezeten. Ik ga er an uit dat het een eurocilindro zij-inlaat is. Deze zal dus ongeveer 80 tot 100 euro waard zijn? (tweede hands dus!)

    Mocht het een pinasco zij-inlaat zijn zonder krukas dan ongeveer 50 tot 70 ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.