Waar te koop: vulringen vooras 11mm

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Waar te koop: vulringen vooras 11mm

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Gratje 2 years, 8 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #811654

    Gratje
    Topic starter
    Berichten: 499

    Gisteren mijn nieuwe band op mijn 5 spakers gelegd. En kwam er toen achter dat mijn kilometeraandrijver gaar/kapot was. Deze heb ik er tussenuit gehaald maar dan heb ik natuurlijk ruimte over op de vooras van 11mm dik. En wil ook nog de moparts voorwiel vervanging installeren. Dus moet ik dat ook nog opvullen.
    Ik heb Google al benaderd maar kan nergens sluitingen/vulringen vinden voor de 11mm vooras. Alles is of M10 of M12. Waar halen jullie je M11 vulringen en moeren?
    en hoeveel moet ik opvullen om geen speling te hebben op de vooras zonder kilometeraandrijver?
    iemand toevallig een foto van de volgorde moeren en ringen? Want de zoekfunctie en exploded view helpen niet echt.

    #811659

    Robin_Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 402

    Ik heb gewoon bouten gebruiken van een andere ciao as. M12 ringen kun je ook gewoon gebruiken. Maar volgens mij heeft Hornbach m11 ringen.
    Mvg Robin

    #811676

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 138

    Als je bij jmpb twee wielmoeren besteld en die monteert ipv de lager conus als je je voorwiel lagers ombouwt. dan is de maat weer goed. als je een vijl door een m10 ring haalt past die als opvulling voor de teller.

    #811678

    Gratje
    Topic starter
    Berichten: 499

    Top allen.
    hornbach heeft er 1 van 11mm. Helaas wel 2mm dik.

    maar met wat extra moeten gaan we er zeker uit komen!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.