waar parelmoer of effectlak spuitbussen halen?

Home Forums Techniek Framedelen waar parelmoer of effectlak spuitbussen halen?

This topic contains 12 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Tonegido 13 years, 11 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
  • #161683

    bobclees
    Topic starter
    Berichten: 246

    ik ben opzoek naar parelmoer,effectlak die blauw is. in spuitbussen. voor mijn citta weet iemand waar ik dit kan bestellen ?

    wnat ik kan wel andere effectlak vinden maar nik smet de kleur blauw:S

    mvg bob

    #165206

    vespa-si-owner
    Bijdrager
    Berichten: 216

    volgens mij heb je geen parelmoer in spuitbussen. omdat dit meerdere kleuren zijn en het moet volgensmij ook op een speciale manier gespoten worden. met spuitbussen kun je volgensmij alleen matt, glans en metalic spuiten.

    #165207

    amar
    Bijdrager
    Berichten: 52
    #165211

    vespa-si-owner
    Bijdrager
    Berichten: 216

    dat is tof. weet niet of het ”dé” echt parelmoer is maar het is wel tof!

    #165212

    pannenkoek
    Bijdrager
    Berichten: 309

    dat is geen parelmoer, maar effectlak.
    jammer van de slechte kwaliteit en de dure prijs :S

    #165213

    bobclees
    Topic starter
    Berichten: 246

    die effect lak vind ik ook okee maar ik wil met blauw en blauw paars achtig ofzo niet groen met paars ik wil zo ie zo een mooie kleur blauw

    #165229

    vespa-si-owner
    Bijdrager
    Berichten: 216

    anders mail je ze even dan weet je het zeker maar zo ver ik weet moet je parelmoer echt laten doen. en dat haal je niet zo ff uit een spuitbusje. corecktme if i`m wrong

    #165230

    bobclees
    Topic starter
    Berichten: 246

    ik ken iemand die zijn scooter zelf parelmoer gespoten had zag er best goed uit niet heel mooi natuurlijk anders laat ik het een vriend doeen die een auto-schade herstel bedrijf heeft die doet het dan in een cabine dus het mag ook nog een pot verf zijn

    mvg bob

    #165231

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    @ bobclees . je weet ook hoe DUUR parelmoer lak is? reken maar op paar keer zo veel als metallic lakken.

    gr.

    #165232

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    Die firefly lak van motip is toch best goed en redelijk betaalbaar? Vraag aat-racing en Fons maar;)

    #165234

    amar
    Bijdrager
    Berichten: 52

    Ja die is idd wel redelijk goed. over de prijs mag je niet klagen. een kameraad van mij had zijn oude frame er ook mee gespoten zag er netjes uit en geen gezeik me. alleen had die er geen blanke lak overheen gespoten dus niet echt veel glans.

    gr

    #165235

    Tonegido
    Bijdrager
    Berichten: 132

    Belton heeft ook effectlak, in verschillende kleuren. Zoek dat eens op op marktplaats. ( belton dreamcolors heet het )

    #165233

    bobclees
    Topic starter
    Berichten: 246

    die belton bussen zijn wel lekker goedkoop heeft iemand meschien een foto van die belton bussen de kleur Artic Frost

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.