Vreemd geluid uit blok, knalt in uitlaat tijdens starten.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vreemd geluid uit blok, knalt in uitlaat tijdens starten.

This topic contains 26 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by iaccaloco 17 years, 5 months geleden.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
  • #223451

    kennethje
    Topic starter
    Berichten: 43

    ja ja maar zou het niet gewoon helpen als ik zoon spie van malossi haal ik neem aan dat die sterker zijn

    #223452

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    die zijn voor die mhr krukas dus dat gaat niet werken

    #223453

    kennethje
    Topic starter
    Berichten: 43

    hmm hoe ga ik dat probleem dan oplossen want het vlieg wiel draait hem direct kapot als ik hem en paar keer laat optrekken dus die spie is dink ik niet sterk genoeg

    #223454

    kennethje
    Topic starter
    Berichten: 43

    zou het probleem ook verholpen zijn als ik lossere trekveren er doe want dan pak de koppeling bij lagere toeren he

    #223455

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    is je vliegwiel niet toevalg doorgeslagen of je krukas?

    #223456

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    die veertjes zullen niet zo heel veel uitmaken denk ik die moet het gewoon doen ook met blauwe polini veertjes of wat je ook hebt

    #223459

    kennethje
    Topic starter
    Berichten: 43

    nee mijn krukass of vliegwiel is niet doorgeslagen mja wat kan ik er dan aan doen

    #223460

    WousH
    Bijdrager
    Berichten: 14

    je moet gwn ff je vliegwiel eraf halen en even controleere en je spie moet je gwn ff nieuwe der insette want als goed is ken stanaard spie best wel veel aan tenzij hij tegen woord gehoude want dat had ik en hij ging telkens kapot:thumbsuc6

    en btw je veertjes hebbe der niets mee te make;)

    #223461

    kennethje
    Topic starter
    Berichten: 43

    ja ja maar ik had laats een nieuwe er in get maar toen ree ik een 200 meter ofzo en toen was die weer kapot:S

    #223466

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Als je spiebaan in je kruk of vliegwiel speling heeft kan je het steeds weer hebben.

    Je moet ook een goeie spie hebben die lekker klemt in je krukas, voorzichtig je vliegwiel monteren(ik kijk even of de spie er nog zit met een lampje van bovenaf), en als het vliegwiel zit de koppeling er op zetten en vastdraaien zodat je vliegwiel goed vast zit.

    Succes.

    #223577

    kennethje
    Topic starter
    Berichten: 43

    ja ik ben er 8ter gekomen als ik het vlieg wiel tegen hou det ik een beetje met de krukass kan draai het is eg niet veel mss 2mm ofzo ma het zal wel nooit goed kunne zijn of wel

    #223578

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    Ik sluit me vollédig bij Barry aan……

    Wédde dat je koppakking eruitligt….?

    Ik vermoed dat ie op ’t dunste stukkie door is, daar waar het gaatje van je décompresseur zit…(hoeft niet per sé he, maar het gebeurt wel vaker daar als op een andere plek)

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.