virgil : ciao sprinter and white ciao

Home Forums Perso’s Projecten virgil : ciao sprinter and white ciao

This topic contains 1,636 reacties, has 135 deelnemers, and was last updated by luukciao 12 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,637)
  • Gebruiker
  • #274335

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    90 simo geloof ik.

    #277695

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    heey,

    nee geen 90simonini maar een airsal 5t er komt een malossi 6t of polini evo 1 op.

    dus dan heb ik wel wat pk’s

    gr

    #277705

    kevin 27
    Bijdrager
    Berichten: 285

    past die simo in het carter?
    of heb je ook wat fons heeft gedaan?
    mvg kevin 27

    #277706

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    het wordt een speedengine waar die in komt.

    maar hij heeft een 46mm slag dus moet het zij inlaat worden maar hij komt er niet bij mij onder
    maar bij jeroen70 maar ik help hem zoals hij mij bij mijn nieuw blok.

    gr

    #277731

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    omdat ik mijn frame wil testen voor stevigheid en toch nog een blokje moet testen
    probeer ik dat even dan heb ik zekerheid.

    dit blokje kickstart:
    wel nog even afmaken maar dat komt wel goed en nog even verder zandstralen.

    tekeningen zijn zo goed als klaar ik heb een blokje dat 12cm breed is op grootste punt en kleinste 10cm
    voor heb ik zoiets gelijk reedvalve gemaakt zodat ik er mooi grote poorten in kan maken.

    dus komt goed hoop dat het loopt dan
    nu nog een spruitstuk voor de toekomstige 28mm d-slide caburateur.

    gr

    #277734

    kevin 27
    Bijdrager
    Berichten: 285

    waarom zet je er niet glijk 34mm dellorto op:):thumb

    #277735

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    28 is groot genoeg en groter is niet altijd beter er zijn ook verschillende kwaliteiten dus ..

    gr

    #277382

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    now groot probleem de slag van een scooter cilinder is 39.1 mm maar simonini krukas is 46mm dus staan mijn poorten
    6mm te ver open of met ophoogplaat mijn zuiger 6.9mm uit mijn cilinder.

    mazuchelli krukas ?

    dan houd ik het bij de airsal.

    gr

    #277736

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Z,on verschil poets je niet zomaar weg met ophogen en afdraaien.
    Of je moet een laagtoerige cilinder hebben die nog 3mm van de bovenkant kan missen.
    Maar je kan ook met excentrisch bigeind gaan werken alleen zal je dit moeten uitbesteden(165 euro)

    #277737

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    ik zal eens gaan kijken wat ik moet gaan doen ermee.

    maar moet wel gaan lukken.

    maar is een mazuchelli wel goede kwaliteit uit goed materiaal.

    gr

    #277742

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Even de 40e reminder, er bestaat een zoekfunctie op dit forum.

    #277745

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    klopt maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand het voor zoon dikke set up gebruikt dus hoor het liever uit jullie eigen
    mond zodat ik goed weet wat ik me aanschaf.

    gr

    #277748

    vespa-racer
    Bijdrager
    Berichten: 113

    ik zou eerder voor de malossi krukas gaan die lijkt me wel wat sterker kwa drijfstang enzo

    #277750

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    now ben op zoek naar malossi krukas maar ik heb arvidw gepm’t en wacht af wat hij zegt.

    mvg,

    virgil

    #277751

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Voor echte krachten zijn alle vespa krukjes bagger en ik snap ook niet als je toch iets zelf kan laten frezen waarom je dan geen scooter kruk neemt.
    Want als je die grote onsteking al teveel aanpas werk vind aan je frame kan je beter niet eens beginnen aan z,on project.

15 berichten aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,637)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.