Vincent’s 2-speed, lc cooled, kick ciao

Home Forums Perso’s Projecten Vincent’s 2-speed, lc cooled, kick ciao

This topic contains 98 reacties, has 32 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 11 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 99)
  • Gebruiker
  • #265800

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Is dat frame vervloekt ofzo ?
    Een min is eigenlijk niet eens nodig bij het CDI, dat is namelijk de witte draad al bij de ontsteking.

    Naja, ik ben benieuwd..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #265802

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    Dat begon ik mij ook al af te vragen idd. Ik heb nu een orgineel cp blok geprobeerd en deze loopt wel goed dus ik denk toch dat er iets in dat andere blok niet goed zit. Ik ga straks dat lc blok weer even onder me ciao hangen en kijken of die wil lopen.

    Foto’s!

    Zo zag die eruit dat ik om 12 uur even ging lunchen.

    En zo zag die eruit dat rond een uurtje of 38)

    #265809

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Leuk projectje vincent! Hoop dat je hem afkrijgt voor de meeting:thumb

    #265811

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5744

    vaag man dat je het zelfde probleem had als ik…

    ik had het ook met 2 verschillende blokkies (elektrisch), ik hoop dat je LC blokje hier wel goed op loopt…

    #265813

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    Het was juist me lc blokje wat niet goed liep terwijl hij rijdend onder de andere vandaan komt. Ik denk dat het iets elektrisch is omdat de vonk zo zwak is. Nieuwe bougie en de vonk is wit dus krijgt gewoon te weinig stroom.

    #265816

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5744

    vage shit….

    maar heb je dit blokje er niet al eerder er op gehad dan, toen je wiel scheef trok?

    #265817

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Misschien dat die bij de blokophanging een slechte verbinding heeft door dikke lak?

    #265828

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    UPDATE!

    Het blokje werkt nu=) De aarding van de bobine was toch het probleem. Ik heb nu een draadje rechtstreeks vanaf de bobine op het blok aangesloten en hij draaid nu goed stationair. Hij moet nog wel afgesteld worden want hij is nog veels te rijk maar het begin is er:D

    #265830

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5744

    wanneer komt er een filmpje?

    #265831

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    Waarschijnlijk morgen, ik ga eerst even wat klungelen met sproeiers en de kabels aansluiten van me schakelbak.

    #265859

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    De elektronische ontsteking van mijn lc41mm polini laat het nu helemaal afweten dus ik denk dat de bobine stuk is(de kabels heb ik doorgemeten en deze zijn nog goed). Dus heb ik mijn 46mm polini met 21mm carb erop gezet en even een testrondje gereden. Met de leo krul, met de gps gemeten: 1e versnelling 60km/h en 2e versnelling 95km/h. En vervolgens erachter komen dat als je remt dat er alleen maar rookwolkjes uit je trommels komen:'(. Dat wordt dus zoeken naar een andere manier om tot stilstand te komen.(mischien een groot anker achterop:D).

    Zo spoedig mogelijk een filmpje=)

    #265860

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Gekkenwerk..

    leo krul ? :no

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #265861

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    Rijd tot nu toe het beste op mijn blok. Ik had een proma maar die trekt voor geen meter met dit blok. Met de leo kan ik nog een beetje wegkomen(de overbrenging is nogal groot) De 1e versnelling staat gelijk aan een 70 poulie met bromklok.

    Welke uitlaat heeft trekkracht die gelijk staat aan de leo maar hem verder doortrekt voor mijn blokje?

    #265864

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    bromklok met 70mm poelie is toch geen overdreven zware verhouding? dat moet een 46mm polini makkelijk moeten trekken, met welke uitlaat dan ook (mijn 43mm DR trok zelfs nog best aardig op met 70 poelie, met de ronde leo die nu niet bepaald veel trekkracht geeft)

    #265865

    Vincent
    Topic starter
    Berichten: 661

    FonS :
    bromklok met 70mm poelie is toch geen overdreven zware verhouding? dat moet een 46mm polini makkelijk moeten trekken, met welke uitlaat dan ook (mijn 43mm DR trok zelfs nog best aardig op met 70 poelie, met de ronde leo die nu niet bepaald veel trekkracht geeft)

    Ja maar ik ben me vario gewend dus dan is poelie een stuk langzamer. mijn blok trekt met leo een stuk beter op als met een proma.

    Ik heb nu toch nog de proma geprobeerd in ze 1 trekt die redelijk op maar in zijn 2 valt hij terug in toeren dat trekt die niet. Ik ga denk morgen even een polini sp proberen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 99)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.