vespa,s van bram ciao/si

Home Forums Perso’s Collecties vespa,s van bram ciao/si

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door bram l 1 dag, 12 uur geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker

bram l
    Topic starter

Hallo leuk dat je even op mijn perso hebt geklikt ik ben bram ben 14 jaar en mijn hobby met vespa,s is begonnen toen ik bij een vriend van mij op een brommertje heb gereden en vlak daarna uploade een you tuber genaamd scootertuub een filmpje hij had een vespa ciao uit 1980 gekocht en ik dacht zoiets wil ik ook en eerst een rondje rijden op de si van mijn broertje en toen ging ik kijken op marktplaats voor een betaalbare ciao zonder kenteken )crossbrommer( en naar 6 weken zoeken had ik er een gevonden voor het bedrag van 65 euro  in nijmegen met wat roest in de tank maar wel 100% orgineel met de voetsteuntjes voor iemand achterop en deze heb ik lopend gemaakt en heb ik veel plezier mee gehad maar toen vond ik het te zonde om mijn ciao te verpesten met crossen en heb ik mij een si uit 1989 gekocht voor 75 euro met wat roest in de wielkast en tja nu geen projectje meer maar mischien ooit nog wil de ciao wel bewaren tot ik 16 ben en laten keuren en dan mee naar school maar dat is nu nog niet aan bod

GijsSI
    Bijdrager

Hee broertje ook maar een perso aangemaakt ? 😂😂

Crullie
    Donateur

Gebroeders GijSi en BramSi :thumb Welkom Kerels maak er wat moois van zou ik zeggen  😎

TICKLING BARN

bram l
    Topic starter

Crullie gaat zeker lukken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.