Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

This topic contains 2,982 reacties, has 301 deelnemers, and was last updated by FonS 7 months, 2 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
  • #60099

    Bodelier
    Bijdrager
    Berichten: 30


    Dit is de vespa waar ik nu mee rondrij.. Alleen liggen er nu 3 spaaks velgen onder, maar dat worden binnenkort weer de gele 4 spaak zoals je ze hier ziet..


    Deze heb ik een paar maanden geleden gekocht, 75 euro compleet met blok. Dit vond ik niet te duur en heb hem ook meteen naar huis gereden ๐Ÿ™‚


    Zo stonden ze er een tijdje terug bij. Nu heb ik de rode helemaal uit elkaar gehaald, en een uitlaat gekocht voor de zwarte, want die zit er op deze foto nog niet op ๐Ÿ˜‰

    #60104

    !Japieoh!_!Ciao!

    Wel leuke Ciao’s ๐Ÿ™‚ En das trouwens niet veel geld voor eenn Ciao die het ook gewoon doet ๐Ÿ˜ฎ

    #60106

    Bodelier
    Bijdrager
    Berichten: 30

    !JAPIEOH!_!CIAO! :
    Wel leuke Ciao’s ๐Ÿ™‚ En das trouwens niet veel geld voor eenn Ciao die het ook gewoon doet ๐Ÿ˜ฎ

    Inderdaad, hij was van een neef van mij.. zat een 50DR onder, 13/13 carburateur.. rest standaard.. Kon ik gewoon niet laten staan ๐Ÿ˜‰

    #60162

    flip
    Bijdrager
    Berichten: 21

    dit vespatje ga ik overkopen van men broer voor 200eu :p niet veel dacht ik zo maja familiekorting he hij heeft al kenteken en er zit nog niet zo lang een nieuwe leovincie krul onder maar er moet nog het een en ander aan gebeuren ben ook van plan ehm te spuiten want hij heeft al wat minne plekjes ik zit aan een flipflop kleur te denken en we hebben nog een uitgeveild 50cc snor blok liggen dus die komt er onder wordt 11 april 2007 16 dus heb nog wel even tijd om ehm op te knappen.

    #60163

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    leuk ding! is 2002 model, dus 200 euro is zeker niet duur!

    ik zou hem niet overspoten zoals ik hem zie op de foto. zit toch nog redelijk goed in de lak?
    mischien velgen zwart spuiten, dat zal wel super zijn!

    #60164

    joey636
    Bijdrager
    Berichten: 1340

    vandaag een kleine fotoshoot gehad met poliniciao en de lekkere bekker.
    zie zelf.

    de mijne


    de bekker.


    weer de mijne.


    kijk die kontjes


    alle op een rijtje


    alle op een rijtje van de zijkant.

    #60165

    flip
    Bijdrager
    Berichten: 21

    timschilders :
    leuk ding! is 2002 model, dus 200 euro is zeker niet duur!

    ik zou hem niet overspoten zoals ik hem zie op de foto. zit toch nog redelijk goed in de lak?
    mischien velgen zwart spuiten, dat zal wel super zijn!

    jah klopt men broer had ehm toen rond de 800eu gekocht

    mjah zo op de foto ziet ie er wel netjes uit is ie ook wel maar begint overal al wat te roesten enzo
    je zou het bij kunnen werken maar ik spuit ehm liever mooi apart kleurtje ofzo

    velgen zwart idd zat ik ook al aan te denken dat grijs vindt ik maar niks

    #60166

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Joey ik moet zeggen dat ik die ebr voor geen meter vind staan, jammer! Dat chroom springt er erg uit vergeleken met de rest.

    #60268

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    in mn ninja zat altijd al een deuk en niet zon kleintje ook :

    ik wilde hem eruit hebben en heb dat net ff werkelijkheid gemaakt ๐Ÿ˜€

    eerste stukkie pijp eraf (waar misschien een verwisselbaar stuk voor van 22 – 27mm komt :D)

    de deuk zat nog tever weg dus nog maar een stukkie eraf ๐Ÿ˜€

    toen uitdeuken en lassen.
    dat uitdeuken ging goed.
    maar toen lassen ๐Ÿ˜

    damn, dat viel ff flink tegen :S
    ik moest allemaal hele kleine puntjes zetten omdat hij er anders een gat in brande :S (zo erg had ik het niet verwacht :P)
    toen ik dat rondom had en vlakgeslepen zat er nog een klein gaatje in. dus ff dichtlassen.
    brande steeds een groter gat ๐Ÿ˜
    toen zat er een gat in van 0.5 CM2, na een tijdje kutten was die dichtgelast ๐Ÿ™‚

    ff vlakgeslepen enzo, ontvetten en spuiten.

    de deuk is weg ๐Ÿ˜€ dus geen prestatie verlies meer daardoor ๐Ÿ™‚

    #60269

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    mooi gedaan ๐Ÿ˜€ yeah :thumb

    #60270

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Heb je digi teller ben benieuwd of het in top scheelt ofzo…

    Ik had ook een ninja met een paar beste deuken maarja alsof het zoveel zou schelen.

    P.s JE MAG hem wel ff opknappe ๐Ÿ˜€ ding ziet er neit uit ja :kots

    #60271

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    ik heb hem geprobeert op te knappen, maar hij is gewoon niet meer te redden ๐Ÿ™

    zo kocht ik hem…
    ik kreeg hem gewoon niet knap. toen heb ik maar een spuitbus gepakt en hem zwart gemaakt ๐Ÿ™‚

    #60272

    Rebel

    Een echte beunhaas he ๐Ÿ˜›

    zal wel eens binnenkort fototje maken van mijne ma moet uhm nog polijsten en inbranden

    #60274

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    de ninja is eigenlijk ook een beetje mn winter pijpie ๐Ÿ˜›

    cannon laat ik niet verotten in die pekel

    en ninja is toch al gaar ๐Ÿ˜€

    #60275

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Je hebt toch wel flex met afvlakschijf ๐Ÿ™‚ dan word die zo weer goed ja.

    Mijn ninja was KEIROT en in 5 kleure van de regenboog gespote 1uurtje later en met boormachine en schuurschijf was die zoals op de foto.

15 berichten aan het bekijken - 856 tot 870 (van in totaal 2,983)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.