Vespa SI projectje

Home Forums Perso’s Projecten Vespa SI projectje

This topic contains 56 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by ampie1979 5 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
  • #768908

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Lol zevenenergie.

    Maar even zonder gein. De kabels hoeven absoluut geen probleem te zijn. Je kan gewoon een rol buitenkabel en losse binnenkabels ophalen en deze zelf op maat maken. De producten die je daarvoor nodig hebt kan je hier allemaal wel vinden.

    Gebruik voor de buitenkabels wel een ijzerzaagje en geen kniptang (tenzij je de speciaal daarvoor ontwikkelde kniptang in bezit hebt). Anders druk je de buitenkabels namelijk plat tijdens het knippen.

    #768929

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745


    bedoel je zoiets zevenenergie? 😉

    #769013

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    @jelle
    Mooi :thumb
    Dat paaseitje er bij staat  leuk. Of is het een paddo? Of een blik rode verf met een beetje wit?
    Dat kabel verlengblokje is een mooie oplossing.
    Met groene banden maak je helemaal de blits.
    Die uitlaat maakt misschien wat te veel herrie, of schoot je uit met de stift?
    Mooi dat je de achterbrug verstevigt hebt met rood.
    Ik zie dat je op de kleuterschool goed opgelet hebt, want je hebt netjes binnen de lijntjes gekleurd. :thumb 😀

    Vond je het niet jakiebah om aan een si te denken?

    #769068

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Zal zeker niet ontkennen dat ik er om heb kunnen lachen, maar zullen we weer on-topic 😉

    #770712

    ampie1979
    Topic starter
    Berichten: 152

    Sorry jongens voor de late reactie en dankjullie wel voor jullie reacties 😉 ….

    Ik heb er hopelijk goed genoeg over na gedacht    😆  … ik ben best wel lang denk ik 1.94 m en als ik dan ga mee touren met julie als het mag  😎 , moet ik niet telang voor over hangen anders kom ik krom van die brommer af want ik heb er nu een M stuurtje op zitten … vandaar de vraag of het wel mogelijk was qua kabels of ik er dan een hoger en breeder stuur er op kan zetten … ik wil geen standaard stuur

    #770734

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Ben zelf nog net iets langer als dat, en met een normaal stuur (op een ciao) zit ik absoluut niet voorovergebogen naar gewoon rechtop.

    Waarom wil je geen standaard stuur als ik vragen mag?

    Qua breedte van het stuur zou ik persoonlijk ook niet breder willen als het standaard stuur eigenlijk. Inhalen is af en toe al heel krap en dat wordt dan alleen maar minder. Heb al eens met de stuurtjes in elkaar gehangen en dat was een redelijke smak waar ik al met al heel goed vanaf gekomen ben.

    #770754

    ampie1979
    Topic starter
    Berichten: 152

    Ik wil graag wat aparts hebben … wat van mijn eigen ideeën er in werken  :mrgreen:  …. dat vindt ik geweldig .. dat het echt mijn brommer is   😆  …

    #770755

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 863

    Goed bezig ampie !
    altijd goed om iets van jezelf in je brommer te verwerken.
    al wat ideeën?

    #770757

    ampie1979
    Topic starter
    Berichten: 152

    Dit is 1 van mijn ideeën …

    #770761

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Kan het nog niet helemaal vertalen naar een Si. Maar goed, zolang jij het naar voor je ziet :thumb

    Ben benieuwd, wanneer ga je beginnen?

    #770774

    ampie1979
    Topic starter
    Berichten: 152

    Het is maar een van mijn ideeën om er zo iets dergelijks van temaken ….  een si is ook totaal anders maar t idee is om het echt naar mijn zin maken een si met een twist zeg maar   😆

    #770778

    ampie1979
    Topic starter
    Berichten: 152

    Oja en ik ben er al mee bezig  😆  al vanaf 2016

    #770779

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Fijn dat je het echt helemaal naar je zin gaat maken.
    En het is natuurlijk heel belangrijk goed na te denken, zodat het niet zo wordt als een ander dat van je verwacht. Ik begrijp dan ook best wel dat je een liberator als inspiratie gaat nemen.
    Hoe lang duurt het gemiddeld voordat iets van de virtuele wereld waar je in leeft, manifest wordt en mensen het kunnen bewonderen?

    #770782

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Haha, ach ik ben in 2014 begonnen 😆 maar komende week is ie af verwacht ik.

    Misschien moet je al je ideeën even opschrijven en een afweging maken van wat je gaat doorvoeren.
    Het mooie weer komt er aan dus het sleutelen kan ook weer lekker buiten.

    #770809

    ampie1979
    Topic starter
    Berichten: 152

    Ik hoop binnen enkele maanden dat ie af is ik ben nog steeds bezig met onderdelen verzamelen ik heb niet veel meer nodig denk ik  … maar dat idee zit ook al een paar jaar in mijn hoofd ik had al eerder zo iets met een andere si gedaan maar niet compleet … ik had mijn achterklok al gereviseerd buiten van de week .. en ik wil binnen kort met dit weer als t zo blijft gaan verven als t lukt

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 57)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.