Vespa Onderdelen te Alkmaar

Home Forums Mening & ervaring Webshops Vespa Onderdelen te Alkmaar

This topic contains 8 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Lennaert 7 years, 7 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #149112

    Tommie
    Topic starter
    Berichten: 81

    forummers
    Hoe zijn jullie ervaringen met “Vespa Onderdelen” uit Alkmaar??
    Ik wil graag wat kopen bij deze man/vrouw, maar krijg alleen maar een rekeningnummer waar ik mijn geld op kwijt kan.
    Geen telefoonnummer, geen adres, niet terugbellen, mailtjes van hooguit enkele woorden, ook niet na herhaaldelijke verzoeken, moeilijke handel. Is het tegenwoordig niet meer zo dat je een frame bekijkt voordat je het koopt?? of moet je zoiets ongezien kopen, waarna later blijkt dat het framenummer er uit is geslepen (vraag me niet hoe ik dat weet)

    #156920

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Indien je een verkoper niet vertrouwd nooit iets afnemen.
    Zelf geen ervaringen met de verkoper alkmaar verder maar als je niet eens langs mag komen om te kijken…….

    #156921

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Vreemde gang van zaken inderdaad. Ik zou zeggen als je het niet vertrouwt doe het dan niet.

    Bovendien zou ik een frame altijd afhalen aangezien je het toch ook over moet schrijven.

    #156922

    ciao S
    Bijdrager
    Berichten: 105

    heb veel bij hem gekocht
    aardige gozer!wel wat vaag haha
    hele dure prijzen…..
    ik woon vlak bij hem daarom kon ik langs komen ik vertrouw hem opzich wel hoor

    #156923

    Tommie
    Topic starter
    Berichten: 81

    Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar ik heb er geen vertrouwen in. Het frame is zonder kenteken, dus overschrijven is geen issue. maar kenteken aanvragen na opbouw wel natuurlijk. De relatie is ondertussen wel beschadigt, en ik koop mijn spullen wel ergens anders, hij is gelukkig niet de enigste

    #156989

    mick85
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Zijn er nog andere met ervaring van deze verkoper, heb gereageerd op zijn mp advertentie van de poelies
    http://link.marktplaats.nl/m1082483452

    maar krijg een vage mail terug met alleen maar:

    sent a mail what parts you need.

    excl. shipment

    example

    part1

    part 2

    etc

    meer niet, heb in me aanvraag toch duidelijk vermeld dat ik een 83 en 94 poelie set wilde.

    Is er nog anders nog iemand anders met een poelie 83(85) en 94(95)mm

    #156991

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    @Mick85,

    Gewoon bij de sponsor te verkrijgen wat bij slijtageonderhevige delen altijd verstandig is nieuw te kopen: http://www.jmpb.nl

    Overigens vind ik dit niet persé een webshop en meer een gesprek voor in het marktplaats topic daar verkoper via marktplaats handelt.

    #156992

    mick85
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Lennaert :
    @Mick85,

    Gewoon bij de sponsor te verkrijgen wat bij slijtageonderhevige delen altijd verstandig is nieuw te kopen: http://www.jmpb.nl

    Overigens vind ik dit niet persé een webshop en meer een gesprek voor in het marktplaats topic daar verkoper via marktplaats handelt.

    Lennaert, bestel ook altijd via jmpb maar die hebben geen originele maat poelie (83) voor de ciao vandaar dat ik nu ergens anders zoek.

    #156993

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Pak je een 80 poullie zal ook prima werken snaartje e.v.t iets strakker. Doorgaans zijn de poullies krap genoeg nieuw dat ze altijd een mm of 2 boven de maatgeving zitten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.