Vespa-Ciao.nl Webshop

Home Forums Mening & ervaring Webshops Vespa-Ciao.nl Webshop

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by paul99 9 years, 3 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #149110

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5136

    Deel hier meningen en ervaringen met betrekking tot de Vespa-Ciao.nl Webshop.

    #156902

    Nick050
    Bijdrager
    Berichten: 245

    Ziet er netjes uit,
    Kom ik weer te zeuren maar bij de `Complete boutenset` mis ik eigenlijk wel de 3 tapeindes nog,als je toch de boel netjes reviceert zal ik die ook vervangen,omdat het kan.

    #156903

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5136

    Tapeindes zijn misschien in de toekomst een mogelijke toevoeging.
    Maar mijn persoonlijke ervaring met tapeindes van bijv. JMPB is dat ze kwalitatief stukken minder zijn dan de originele (ik heb ze meteen weg kunnen gooien).
    Een eventuele toevoeging aan de set zou dus wel van goede kwaliteit moeten zijn, en dat maakt de set qua kostprijs waarschijnlijk een stuk minder interessant.

    Maar ik waardeer je input en ga me erin verdiepen 😉

    #156904

    paul99
    Donateur
    Berichten: 100

    Iets meer feedback over de status van de bestelling zou ik op prijs stellen. Nu is het geld overmaken en “hopen dat het goed komt”. Een berichtje met; we hebben je betaling ontvangen en je onderdeel gaat dan en dan op de post zou voor mij genoeg zijn. Dan weet je waar je aan toe bent.

    Voor de duidelijkheid, ik heb geen probleem met een levertijd die langer is dan bij een commerciële webshop. Jullie doen dit in jullie vrije tijd. Ik kan best leven met een levertijd van 2 weken, als ik me er maar op in kan stellen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.