Vespa ciao mix ontgrenzen?

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa ciao mix ontgrenzen?

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Robin_Ciao 2 years, 9 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #810548

    Jaak Heyligen
    Topic starter
    Berichten: 2

    Hallo
    Ik heb een vespa ciao mix.
    En als ik de 28/30 aan tik met de vespa gaat die terug trager dan moet ik opnieuw optrekken om terug in de snelheid te komen. Ik denk dat die begrenst is op 30 ongeveer. Wilt iemand mij helpen om eerst en vooral te zeggen waar die begrenzer dan zit en hoe ik die dan zou moeten verwijderen.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 years, 9 months geleden door Herr Flick.
    #810552

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Hi Jaak,

    Misschien kan je eens beginnen met het lezen van: Opvoeren voor beginners
    Hier staat een heleboel uitgelegd en waar je mee kan beginnen, zodat hij toch 40-45 of wellicht sneller gaat lopen.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #810574

    Jaak Heyligen
    Topic starter
    Berichten: 2

    Hey herr flick
    Ik had al wat gelezen, maar ik dacht dat het geen nut zou hebben, omdat ik dacht dat als die begrensd is op 30 ik daar niet over zou geraken door er bv een andere poelie ofzo op te zetten. Maar gaat hij dan wel sneller of wat?

    #810577

    Vespa doei
    Bijdrager
    Berichten: 105

    wat herr flick zegt
    even in opvoeren  voor beginners  kijken
    ook een begrenst snorblok  kan weliets harder en dat vind je daar gegarandeerd

    in de jaren 90 Vespa SI vario polini evolution pinasco 80 simonini uitlaat dus trekken als een beer
    #810583

    Robin_Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 402

    Ik zou inderdaad aanraden om even bij
    ‘opvoeren voor beginners’ te kijken. Maar voor de verduidelijking, ik denk dat u een begrenzer bedoelt zoals op een scooter. Dan zou je de cdi vervangen en dan loopt het ding ineens 70. Bij de ciao werkt dat niet zo, die heeft een mechanische begrenzing i.p.v. een elektronische. Om die te verwijderen, moet je even op het forum een beetje zoekwerk uitvoeren.
    Mvg Robin

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.