Vespa ciao mix

Home Forums Techniek Afstellen Vespa ciao mix

This topic contains 8 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Vespa ciao mix 3 years, 8 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #800881

    Vespa ciao mix
    Topic starter
    Berichten: 13

    Hallo ,
    ik heb onlangs een vespa ciao mix gekocht maar hij loopt te hard (40) en op top knettert die erg uit de uitlaat .
    heeft iemand een idee wat er orgineel aan sproeiers in hoort te zitten en welke maat achter poelie en welke maat snaar erbij hoort ??

     

    #800884

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Op een ciao hoort standaard poelie 94 met snaar maat 962. Qua sproeier kan ik niet zeggen anders kijk even in de sproeier database die hier ook op het forum staat om in een bepaalde richting te komen. Succes👍🏼

    #800885

    Vespa ciao mix
    Topic starter
    Berichten: 13

    Top ga ik dat zo bestellen heb een poelie 94 mm gevonden en een getande snaar 962 en sproeier kon van 38 tot 42 dacht ik .

    #800891

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Een Ciao Mix snor heeft een poelie 83 icm een snornaaf 1:10,75 rf

    #800894

    Vespa ciao mix
    Topic starter
    Berichten: 13

    Hoe controleer je of je een snor naaf hebt ? En welke is het nou want ik heb 94 besteld en 83 mm kan ik niet vinden wel 80 of 85 mm .

    #800895

    Robin_Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 402

    Er is hier een how to overgeschreven

    Verschil tussen brom klok en snor klok

    Mvg Robin

    #800896

    Vespa ciao mix
    Topic starter
    Berichten: 13

    Top dankjewel robin ga morgen even kijken wat er bij mij onder hangt . Maar jongens welke poelie nou 😛 😛 haha

    #800900

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Er kan van alles al met je brommer gedaan zijn en ook je poelie hoeft niet de originele te zijn. Het beste kan je zelf een schuifmaat pakken en je poelie opmeten om zeker te zijn.

    Zoals gezegd heeft een snor Ciao Mix normaal een 83mm poelie met een 1:10,75 snornaaf. De poelie kun je ook herkennen wanneer er “C25” in staat.

    #800911

    Vespa ciao mix
    Topic starter
    Berichten: 13

    Oké dan kan ik die poelie altijd nog terug sturen en snaar ook . Ik heb nog een snaar die iets te groot is voor de 70 mm poelie die er nu op zit dus dan kan ik altijd nog wisselen en poelie 83 mm is lastig te vinden

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.