Vespa Ciao meeting 2007 Foto’s en comments

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao meeting 2007 Foto’s en comments

This topic contains 146 reacties, has 39 deelnemers, and was last updated by LeMoN 16 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)
  • Gebruiker
  • #511640

    Toad
    Bijdrager
    Berichten: 218

    al helemaal niet voor een 50 cctje :S, snap niet wat er mis is want m’n blok vertoond nu ook rare tikken en fratsen, ga straks ff bij mike kijken wat het kan zijn

    #511641

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    Warmloper :L

    #511642

    .-{2F4OV}-.

    Leuk gemaakt ed:D Kheb nu al zin in volgend jaar:thumb

    Maken we dur weer n feestje van:lol

    #511643

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    Leuk filmpie 😀 Die kop van Mike whaha:P
    Volgend jaar wil ik er zeker bij zijn, het ziet er zeer gezellig uit 🙂 Ik mag wel eens opschieten met mijn project volgens de homepage :lol

    #511644

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    ja heerlijk:D

    het was alleen egt zo fucking bruut!!

    een een MEGA weekend

    volgend jaar zekerrrrr weer

    Mike
    #511645

    mman
    Bijdrager
    Berichten: 213

    ik hoor van 2fo4v dat mijn blokje (nu zijne) de snelste op de meeting was:)

    zag er leuk uit op de foto’s en filmpje

    #511646

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    hij was idd wel 1 van de snelste die heeft gereden, mijn eigen was wel sneller met optrekken en ook op snelheid maar admins kunnen geen prijsje winnen (ik wou hem ook niet)

    dus vandaar dat we hadden besloten dat hij heeft gewonnen.
    liep zeker goed

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #511647

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Iedereen zegt dat 2FVOV de snelste was,maar Hansieb heeft 92km/h gereden & hij kon nog harder vertelde hij me.
    Ook vond ik de mok zéér mooi gedaan.Idéétje van hans & flick geloof ik.En omdat fredzzzzz de mijne nog steeds zo mooi vond heb ik de doodskop teruggekregen die ik hem vorig jaar gegeven had.Thanks mate.
    Heb geen tijd gehad om foto’s te nemen,daar ik het veels te druk had met praten,raketmotoren starten,sleutelen,fresen,enz…………
    Volgend jaar weer hoop ik.

    #511648

    .-{2F4OV}-.

    Die van barry was cker veel sneller:o

    Maar denk niet dat die van barry evensnel optrok. Maar dat doet er eig niet toe tog? Ik vond t een zeer vette meeting met gezellige mensen:thumb

    #511649

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Ik weeg dan ook wel het dubbele van U hé makker.Maar ik vond de jouwe een pracht van een machien.
    Enne,je had best met de mijne eens mogen rijden hoor.Had het even gevraagd.

    #511650

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #511653

    de papkarre
    Bijdrager
    Berichten: 351

    mooie filmpjes allemaal en foto’s alleen jammer dat ik niet kon want 1. ben niet verzekerd want nog maar 14
    2. heb dus geen kenteken
    3. me brommer loopt niet goed
    4. ik woon aan de andere kant van het land

    #511654

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    mijn ciao was ook sneller dan die van sil, maarjah ik gun het hem wel maakt ook niet uit, maar we hadden het beste de mensen met de snelste motoren samen moeten laten sprinten, dan wisten we het zeker, maarjah niet erg 😉

    volgend jaar hoop ik tog wel op de simonini van sil en de sprocatti van fredzz na , de snelste ciao te hebben

    pulsejet motor was egt zwaar hard, had hem al eens bij barry in de garage gehoord, dat was nog harder maar dit was ook super hard daar

    #511669

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Bekers heb ik vooral gegeven aan de lui met de mooiste brommer , beker van de snelste hebben we ook de 2e prijs van de mooiste van gemaakt.

    @edjuh 😀 leuk filmpie lekkere drum en bass in de auto :thumb

    #511670

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Nog wat foto’tjes door Ivar en mij genomen:) foto’s van onze Eindhoven-Groningen gumball staan in mijn perso (zijn er maar een paar)

    De veelgemaakte foto:)

    Een onbekende bezoeker op een 650cc motor, de goeie oude man was helemaal gek op scootertjes maar had er nog nooit op gereden, dat werd dus hoog tijd. Daarna nog getest hoeveel sneller een 48pk 2cilinder is dan een 6pk scooter (fabrieksopgave) . De motor zat op het einde van de weg op 110 terwijl scooter op 55-60 zat. Dat ding was dus maar 2x zo snel 😮

    Barry met zijn uiterst stille en zuinige pulsjet, bedankt dat je de grote niet hebt gestart :thumb (was wel gaaf dat je hem mee hebt gebracht barry!)

    Zooitje ongeregeld dat vertrekt (en daarna kei hard achter Barry en Eddi aan moet racen omdat Eddi zijn helm vergat:D

    Toch wel het vetste wat ik oooit voor een vespa gezien heb (ja, vind het gaver dan Simo en Sprocatti samen:))

    Jelle met erg leuke verhalen (had er ook veel, maarjah wat wil je als je al zo’n oude knakker bent:pest)

    Gewoon de camping waar ze zelfs bezuinigde op WC-papier ! 😮

    Tonni die wel erg veel plezier had op mijn NSR 🙂

    Mike is soms wat druk, maar wel reuze gezellig:thumb (af en toe wat Bert Visser trekjes:P)


    Hansie’s helm volscheten:P

    Eindhelijk, hij is eventjes rustig……

    Kan Edjuh ff rustig eten…

    Campingtafel met daarvoor Hans wrak (iig met gemolde kop)


    Kei gezellig dus, volgend jaar moet iedereen dus echt weer komen!

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.