Vespa Ciao meeting 2007 Foto’s en comments

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao meeting 2007 Foto’s en comments

This topic contains 146 reacties, has 39 deelnemers, and was last updated by LeMoN 16 years geleden.

12 berichten aan het bekijken - 136 tot 147 (van in totaal 147)
  • Gebruiker
  • #511769

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Fredzzz :
    Nou…. die blik op zn gezicht laat toch zien dat hij zelfs het lekkerste nederlandse bier ranzig vind…. 😛

    Ja verdikke, Sorry Thomas volgende keer zal ik aan je denken.

    TICKLING BARN
    #511781

    !Japieoh!_!Ciao!

    Ziet er echt vet uit! de hele meeting!, ik zat in frankrijk en ik ben 14 anders was ik echt zeker met de gummbal mee gereden!

    en die eerste paar foto’s van gefret: dat is dus ongeveer 1 km van mijn huis af.. ik woon in Oosterland, misschien zijn jullie daar ook doorheen gereden of gingen jullie langs de n99? volgend jaar kom ik zeker als het niet met de ciao is dan wle met de trein ofzo!

    #511782

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    Herr FlicK :
    niet echt, niet te zuipen dat spul.
    ik had zo’n dorst ik moest wat.

    ik kan er gewoon niet tegen dat spul

    moet je dit weekend naar limburg komen, dan hebben we lekker de gulpener bierfeesten :D, vol zat zuipen 😀

    #511791

    kansloos
    Bijdrager
    Berichten: 94

    of kom is 4 dagen carnaval vieren in ehv en je kan niet meer zonder bier :bier

    #511792

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    germ moet je hem zeker heineken geven :P. nog nooit iets in de richting van Jupiler of Brand gehad? of witbier Hoegaarden of Erdinger. of sterker Wesmalle tripel of Duvel (m’n vaders favoriet). misschien lust Thomas alleen echt bier :p.

    #511793

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    kansloos :
    of kom is 4 dagen carnaval vieren in ehv en je kan niet meer zonder bier :bier

    Dat hoeft niet perc in EHV hier in roosendaal kunnen we er ook wat van

    Carnavalluhhhhhhhhhhh :bier:bier

    #502446

    dutchdeamon46
    Bijdrager
    Berichten: 2

    ook al was het een vespa meeting viel me scoot toch wel redlijk op eerlijk het heeft mij toen gekieteld tg ng wat te bouwens had ik ook gedaan todat ik op het idee kwam een sprinter te maaken dus mischien !! met nadruk op mischien kom ik met dezelfde scoot alleen dan met dikke setup in 2008 weer es kijken als het mag van de vespa rijders ik beloof nu vast dat ik niet net als die eene gast non stop vervelend rondjes gah rijden voor de nieuwschierigen onder ons kunnen mijn project page bewonderen weet niet of het mag maar plaats gewoon een link komt ie http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=232482 ik hoop dat ik van de partij mag zijn hopelijk tot dan :):)

    #502447

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Tot dan 2 augustus is de meeting er weer, het is en blijft een super nette rox 🙂 had em er nog wel uitgereden met de gele ciao van tonni hehe

    #502448

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    zal deze dag nooit meer vergeten 😀 was de tofste dag van het hele jaar 😀

    #502467

    dutchdeamon46
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Hhahaha zou best kunnen 1 ding is zeker lukt je nu nevver nooit niet meer :P:P tot dan mensen :):)

    hansieb :
    Tot dan 2 augustus is de meeting er weer, het is en blijft een super nette rox 🙂 had em er nog wel uitgereden met de gele ciao van tonni hehe

    #502468

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    dutchdeamon46 :
    Hhahaha zou best kunnen 1 ding is zeker lukt je nu nevver nooit niet meer :P:P tot dan mensen :):)

    hansieb :
    Tot dan 2 augustus is de meeting er weer, het is en blijft een super nette rox 🙂 had em er nog wel uitgereden met de gele ciao van tonni hehe

    Ik wil m,n 80cc 2fast peugeot sprinter ook wel even meenemen die boekt je rox er weer makkelijk uit;)
    Maar lijkt me niet echt de bedoeling is een vespa meeting en 1 scooter worden er 2 worden er 4 ect ect.
    Beter komt simonini eens met losse 4 taps carters dan kan vespa ook leuk snel gemaakt worden.

    #502469

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    we gaan even verder in het 2008 topic, dit gaat over fotos van de meeting 2007.
    is nu wel weer afgelopen 🙂

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
12 berichten aan het bekijken - 136 tot 147 (van in totaal 147)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.