Vespa Ciao For Race

Home Forums Perso’s Projecten Vespa Ciao For Race

This topic contains 63 reacties, has 18 deelnemers, and was last updated by sicnr9 18 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
  • #283755

    DeTr0x

    Hello mense , ik ben weer back en nu met nieuw project.

    Ik heb een ciaoke opgekocht van een oud vrouwtje met gietwielen al wat een geluk. Nu ik ben er aan begongen aangezien de kleur nog mooi zwart was en nog met goede lak en 4000 en iets km’s heb ik beslist hem niet te herspuiten. Motorish wordt er alles aan gedaan.

    Ondertussen steekt hij al wel ineen met de volgende setup

    19mm Polini Evolution 2 carburateur
    45 mm 75cc Polini Evolution 2 Cilinder 12 pen
    Bettella Krukas 12 pen
    Polini vario met witte drukveer (vario 6 bill)
    Polini evo membraam
    polini speed engine carter
    Polini SP uitlaat
    Polini kelk geen luchtfilter een kelk

    Deze stukken hebben mij 584 € gekost

    Het is nu nog maar 74 km’s gerodeerd maar ik kan amper 30 gaan omdat hij auto wheely’s trekt dus moet ik echt langzaam rijde en is vaak gevaarlijk

    #440327

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Heb em ff in et goede topic gezet; let er in vervolg ff op ajb???!!

    #440328

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    zou je niet beter met dit setup met 90mm schijven gaan rijden dan is die sneller hogere top en met op trekken kun je dat wel afstellen met je polini vario.
    is die witte veer niet te slap?

    #440329

    Ciao tuning
    Bijdrager
    Berichten: 23

    dat word een zeer leuk brommertje zekerzz leuke setup 😀

    #440330

    Martijn
    Bijdrager
    Berichten: 61

    Ja dat is kut dat je maar 30 kan rijden :p ben je zeker nog vollebak aan het inrijden.
    dat ding gaat vliegen.Alleen zou ik een mallosi vario gehaald hebben, die zijn beter

    #440331

    goldono
    Bijdrager
    Berichten: 11

    leuk setup had ook zoiets

    #440332

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Iedereen zegt wel dat die malossi vario beter is he; maar wie van jullie heeft hem nou gehad en baseert dat op feiten????waarschijnlijk geen 1…Dat een polini vario moeilijker is af stellen betekend niet dat hij slecht is; want als hij eenmaal goed is dan rijd je ook als een idioot….. Vette setup nog ff btw; Ik heb ong hetzelfde alleen geen snelle voorvario…

    #440333

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Japie van vespafreak heeft ervaring met die vario dacht ik….

    #440334

    citta70cc
    Bijdrager
    Berichten: 164

    Is Japie hier ook member dan?

    #440335

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    neej… je kan em wel op zijn site bezoeken…

    #440336

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    maar is het eigenlijk niet beter om een cillinder gewoon in te rijden met pouli enzo dan moet die toch minder toeren draaien dan bij een vario dus dan kan die toch beter in gereden worden?
    of?

    #440337

    gielos
    Bijdrager
    Berichten: 147

    k denk dat je beter gewoon met vario in kan rijden, dan went je cilinder temiste aan de toeren die hij constant maakt met vario

    #440338

    DeTr0x

    Lol weetje , je koopt 1 ding van polini en dan ga je niet ligge klote met malossi en al die zever. Cilinder is nu 217 en 200 meter gerodeerd en ik kan je al zeggen :d trekke doet ie maar niet zotjes mee doen.

    Ja idd 30 is traag maar als ik direkt gas geef of ik kom nog maar beetje aan men gas trekt ie auto wheely daarmee moet ik echt super traag rijden en ik kan wel sneller als 30 gaan dat doe ik ook zo rond de 30 40 maar steeds auto wheely.

    Poulies ja men eerste had poulies en trok echt massaal goed maar eigelijk ja mono is minder goede kwaliteit dan vario.

    BTW achter een vario moet je laaaaaang zoeken want dat vindt je amper. En als je al een 3bil vindt mag je blij zijn want 6 bill vindt je amper nog.

    Brom is vandaag gespoten in metalic bruin met zwarte kappen en witte stervelgen. Zwart vondt ik eigelijk maar een kut kleur voor zo een opgefokte ciao. Zodus heb ik deze helemaal uiteen geveze en herspoten.

    Ik heb 1x al eens doorgetrokke naar de 60 en dat gaat eeeeeeeel snel , alleen is het weer te kut om te rijde veeel te veel slijk enzo zodus ja rodere op de oprit aangezien ik nog niet mag rijden

    Voor ik het vergeet. Ik heb ander spruituk gekocht en een polini luchtfilter kitje 😉

    #440339

    Raal
    Bijdrager
    Berichten: 144

    als je met vario in gaat rijden moet je de std drukveer er in zetten en zwaardere rollen dan nodig zodat die weinig toeren draait, dan kun je ook iets harder gaan als 30 :p

    #440340

    citta70cc
    Bijdrager
    Berichten: 164

    Leer eens fatsoenlijk typen voordat je een topic plaatst…!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.