Vespa ciao '87 blauw

Home Forums Perso’s Collecties Vespa ciao '87 blauw

This topic contains 9 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Magnus01 3 years, 6 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
  • #789883

    Herwin
    Topic starter
    Berichten: 4

    Dit is mijn Vespa ciao.
    Ik heb hem gekocht van mensen die hem hebben verkregen uit een erfenis (dus van een oud vrouwtje geweest).
    Orgineel aankoop bewijs zat er nog bij.
    Helaas is hij destijds uit de verzekering gehaald, en zodoende moet ik hem opnieuw laten keuren, dit gaat 16 september gebeuren.
    Alles is nog origineel.
    Ik wil straks alleen nog een nieuw uitlaatje monteren zodat hij iets harder loopt, hij gaat nu 25km per uur.IMG-20190824-WA0001

    #789885

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Dat klinkt, en ziet er uit als een mooie koop 😁

    Dat ie niet verzekerd was betekend niet dat hij opnieuw gekeurd moet worden. Maar ik zie ook geen grote kentekenplaat zitten, dus ik denk dat hij nooit gekeurd is destijds?
    Als hij wel een kenteken heeft scheelt dat weer. Maar als hij nog geen kenteken heeft is wat ik zie het zeker waard om te keuren 👍

    Op het moment van keuren kan je er eventueel ook voor kiezen om hem als bromfiets te laten registreren.

    #789893

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Dat is nog een mooie nette dame:thumb
    Deze is de kosten van het keuren zeker nog waard. Je zou hem met kenteken zelfs nog voor een leuke prijs kunnen verkopen.

    #789896

    Herwin
    Topic starter
    Berichten: 4

    Dat klinkt, en ziet er uit als een mooie koop 😁 Dat ie niet verzekerd was betekend niet dat hij opnieuw gekeurd moet worden. Maar ik zie ook geen grote kentekenplaat zitten, dus ik denk dat hij nooit gekeurd is destijds? Als hij wel een kenteken heeft scheelt dat weer. Maar als hij nog geen kenteken heeft is wat ik zie het zeker waard om te keuren 👍 Op het moment van keuren kan je er eventueel ook voor kiezen om hem als bromfiets te laten registreren.

    Ik heb contact gehad met de rdw en die zeiden dat ik hem moest laten keuren om een nieuw kenteken te krijgen, er zat een verzekeringsplaatje op van 2004 .

    Hoezo kan ik hem als bromfiets laten registreren? (Misschien een beetje domme vraag van mijn kant)….

    #789938

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Het is nu dus een snorfiets, maar als je wil kan je er tijdens de keuring ook voor kiezen om hem als bromfiets te laten registreren, dan mag je 45 km/h en moet je een helm op.

    Je hebt dus keuze en niet iedereen weet dat.

    #789939

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Juistem, en met alle wetsvoorstellen die er liggen (waaronder snorfietsen naar de rijbaan en helmplicht) zou ik persoonlijk kiezen om hem direct als bromfiets te keuren.

    Maar dat blijft natuurlijk een persoonlijke voorkeur. Misschien komen die wetsvoorstellen er wel helemaal niet doorheen (waar we natuurlijk allemaal tevergeefs op hopen).

    #802153

    TijsB
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Hallo, ik had nog een vraagje in verband met het kleur. Ik heb namelijk dezelfde piaggio ciao. Het probleem is dat ik een deel ook wil herspuiten. Jammergenoeg vind ik de kleurcode niet, of een mengeling om het exacte kleur te gebruiken. Zou u mij wat meer informatie kunnen geven? Alvast bedankt

    #802155

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2650

    Laat een modern autoschadebedrijf/spuiterij
    de kleur scannen, dan krijg je de goede kleur.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #802157

    TijsB
    Bijdrager
    Berichten: 3

    Bedankt voor de tip!

    #802163

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Een kennis heeft precies dezelfde kleur en ook uit hetzelfde jaar, alleen met zijkappen die blauw zijn. Ik denk dat de jouwe die ook ooit gehad moet hebben.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.