verschil gts 300 hpe supersport & supertech

Home Forums Algemeen Brommers algemeen verschil gts 300 hpe supersport & supertech

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Jelle 4 years, 8 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #789560

    Anoniem

    Goedemorgen,

    Kan iemand mij vertellen wat de verschillen nou precies zijn van een supertech en een supersport, want binnenkort ga ik voor mijn A motorrijbewijs en ben op zoek naar een motorscooter van het merk Vespa, omdat ik dagelijks moet reizen voor werk van Rijswijk naar Utrecht.

    Ik weet wel dat de supertech een Full-color TFT-scherm heeft en de Supersport niet. Wat ik verder over de Supersport heb kunnen vinden is zijn koplamp die voorzien is van LED en het heeft een LED dagrijverlichting… heeft de supertech vast toch ook??

    Ook verder gekeken naar een Piaggio MP3 HPE Sport 300cc. De 500cc valt een beetje boven mijn budget. Iemand ook een enig idee of de 300cc een aanrader is?

    Alvast bedankt voor de genomen tijd en moeite

    #789566

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Hoi anoniem, dit is een vespa brommer forum, dus niet voor scooters…

    Maar kijk eens naar een Aprilia Scarabeo 500 of een piaggio Beverly cruiser 500

    Zijn ook leuk en 2e hands goed betaalbaar.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Het onderwerp ‘verschil gts 300 hpe supersport & supertech’ is gesloten voor nieuwe reacties.