Verklaar je Avataar.

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Verklaar je Avataar.

This topic contains 25 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by Mischa 1 year geleden.

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
  • #784364

    Anoniem

    Mijn avatar  is  van  de  bbq van 2016.  Ik hou van lekker  eten en   bbq.   Deze foto  heeft dacht ik  herr flick ( thomas) gemaakt.

    #809367

    zevenenergie
    Topic starter
    Berichten: 4005

    Omdat het vandaag nationale avatar dag is, kick ik even dit topic naar boven.

    #809390

    ErikBloemberg
    Bijdrager
    Berichten: 39

    Me ciao is me avatar.  Deze heb ik al 24jaar ciao p  polini h2o ❤️

    1
    #813016

    Gratje
    Bijdrager
    Berichten: 499

    speciaal voor @zevenenergie de uitleg van mijn avatar.
    Hierbij de grotere foto:
    IMG_20210702_205411

    Een lekker volle BBQ met iberico spareribs.
    Waarom? Naast Vespa’s en spelcomputers (retro en de gloednieuwe) is BBQ een andere passie van me.
    En omdat dit een keer een andere avatar is dan een brommer of onderdelen vond ik hem wel gepast.

    Verder nog wat andere sfeer impressies:
    20180720_21073320180530_194004IMG_20190906_21541920190705_223348IMG_20200229_144654

    Voor de mensen die zich afvragen wat de setup is:
    Primo Grill Large (Kerarische BBQ) in een zelfbouw eiken tafel.
    Daarnaast nog een Weber Master-Touch GBS Premium E-5775 (word amper gebruikt)
    Zelfgemaakte Heatermeter voor de temperatuur controle.
    Een aantal Dutch ovens en gietijzeren skillets.

    De gaming hobby:
    Nintendo NES, Super Nintendo, Nintendo 64, Gamecube, Wii, Switch, 2DS, 3DS, gameboy advance, gameboy classic, PS1, PS3, PS5, Xbox Series X. en avst nog wel iets vergeten.

    #813020

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Oh oh, oei oei, daar word ik werkelijk hongerig van, Ik kom heel graag een keer bij je BBqén ben gek op vlees word ik hebberig van 😛  Mocht je een keer een klusje hebben dan kom ik graag eens helpen 😎

    :thumb

    TICKLING BARN
    #813024

    zevenenergie
    Topic starter
    Berichten: 4005

    So de sju, dat ziet er lekker uit zeg he. Man man wat lekker….
    Echt wel even iets anders dan een stukje broccoli.
    Die setup mag er zijn (al heb ik er geen verstand van)

    Ik twijfel of Crullie in zijn eentje die klusjes wel aan kan, misschien is het beter dat ik ook even kom kijken.

    2
    #819743

    Intellect80
    Bijdrager
    Berichten: 463

    imageMijn Avatar is mijn altijd vrolijke Golden Retriever Ubbe, op de avatar 6mnd oud, morgen 1 jaar!!!

    Achter hem staat zijn grote broer Morty, een Newfoundlander van 69 kilo 😎

    Daarnaast hebben we 4 katten en een kleinschalig kattenpension.

    Onze dieren zijn alles voor ons.

    No stress, all fun and a bit of speed
    1
    #819779

    Freud
    Bijdrager
    Berichten: 19

    Omdat het binnenkort Avatar dag is, wil ik natuurlijk niet achter blijven.

    Mijn avatar is Freud omdat ik een diploma heb behaald in de psychologie en mijn afstudeerscriptie heb geschreven over saamhorigheid. Tijdens het onderzoek heb ik onder andere gebruik gemaakt van dit forum voor het eerste hoofdstuk van mijn scriptie.

    Hier een klein stukje uit mijn scriptie:

    Het gebruik van een avatar op een forum kan bijdragen aan de saamhorigheid tussen de leden van de community. Een avatar kan namelijk fungeren als een visuele representatie van de gebruiker en kan hierdoor bijdragen aan een gevoel van identificatie en verbondenheid met andere forumleden. Bovendien kan het gebruik van een avatar ook bijdragen aan een gevoel van persoonlijke expressie en creativiteit, wat ook kan bijdragen aan een gevoel van betrokkenheid bij de gemeenschap.

    Heb je iets dat je liever prive wil bespreken stuur dan een PM
    #819791

    Shark
    Donateur
    Berichten: 472

    Ik vond mijn avatar gewoon een leuk plaatje van een oude advertentie “BOXER, De stoere brommer”.
    Meer kan ik er niet van maken helaas 🙂

    #819800

    Wim
    Bijdrager
    Berichten: 191

    Hmmm wat valt er over te vertellen… Mijn eigen dikke kop. :mrgreen:  thats it!

    1
    #819848

    Mischa
    Bijdrager
    Berichten: 98

    Mijn Avatar, mijn 1e Ciao uit 1988. Ooit voor 75 Euro gekocht vanaf zo’n advertentie briefje bij de Appie 😅. Als back-up voor mijn scooter toen ik 16 was, die het nog wel eens liet afweten. De scooter is al lang weg, de Ciao is altijd gebleven, en na lange stilstand nu al weer 3 jaar in gebruik, en inmiddels gezelschap gekregen van 1 Si, 4 Citta’s en nog 3 Ciao’s 🤷.

    3x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic
11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.