TK: Complete Scooter overbrenging , Vario , koppeling, en as

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Complete Scooter overbrenging , Vario , koppeling, en as

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Simon 4 years, 4 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #791457

    Simon
    Topic starter
    Berichten: 3

    hallo jongens mijn naam is Simon en ik schrijf vanuit Italië, ik gebruik de automatische vertaler dus ik verontschuldig me als het niet goed is, ik hoop dat ik in het juiste gedeelte van het forum zit
    Ik wilde je de programma’s laten zien die ik heb gemaakt voor piaggio-bromfietsen. het is een piaggio 50 scootertransmissie aangepast om op bromfietsen te passen. Ik beschrijf elk onderdeel
    -VARIATOR: Malossi multivar 517382 scooter Piaggio gemodificeerd in de plaat, met een grotere diameter en uitwijking dan de variatoren beschikbaar voor bromfiets
    – VASTE SEMIPULISATIE en variator HUB: specifiek ontworpen om de breedte van de riemschijfgroef met pasringen aan te passen, om de riem altijd “gelijk” met de naaf te laten zakken om bij de start de kortst mogelijke verhouding te hebben. Geslepen en verchroomde naaf, halve poelie van massief, aan de oppervlakte gehard anticorodaal aluminium
    – STARTNOTEN: gemaakt van roestvrij staal 304 en verschilt van de klassieke moer aan de achterkant
    – RIEM: malossi 617214 16 mm breed, geschikt voor CLP of andere slee, ook origineel. interaxis van ja
    PAARCORRECTOREN: diameter 118 of 128 mm scooterafwijking gewijzigd in de rupsbanden en in de rolschaal, ze monteren op zowel de originele als de clp-glijbaan na een kleine aanpassing, voor de hallo is het nodig om iets meer te wijzigen. Voor geïnteresseerden zal ik uitleggen hoe het moet
    -REGENTATIE: polini evolution 3g 249.061 instelbaar met clips en voorspanschroeven, aangepast om met de klok mee te werken
    – KOPPELINGHUIS: topprestaties ook afgeleid van de scooter, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
    – PRIMAIRE AS voor originele naaf: gemaakt van gehard, bewerkt en gecementeerd staal en uiteindelijk gerectificeerd is dit de echte nieuwigheid van deze transmissie. Hij is perfect uitwisselbaar en moet in plaats van de originele primaire worden gemonteerd en maakt de montage van de correctoren op de originele variatornaaf en de koppelingsbel direct met de geribbelde strip mogelijk, waardoor de sleutel wordt geëlimineerd die alleen tijdens de montage problemen veroorzaakt. Beschikbaar met helixvormige tanden met 10 en 11 tanden
    -BUITENSTE ONDERSTEUNING: in lasergesneden en gevormd aluminium bevindt zich een steun met een verstelbaar lager, waarbinnen een bus met een doorn wordt geplaatst, deze oplossing dankzij een gleuf aan het uiteinde van de primaire as maakt eenvoudige montage en demontage eenvoudig met de hand en zorgt voor de juiste werking van de steun, bovendien garandeert deze oplossing dankzij het uiteinde van de speciaal gesmede as stevigheid en uitstekende uitlijning zonder het systeem te verstijven en de interne vulplaten abnormaal te belasten.
    Dit alles vertaalt zich in maximale gladheid, zelfs in het geval van het buigen van de schuif tijdens gebruik zonder abnormale spanningen voor het hele systeem te creëren
    Ondersteuning met afgerond profiel ook nuttig om de correctors / koppelingsunit te beschermen in geval van val of onbedoelde impact op stenen
    -SPESSOR VOOR WIEL-VRIJGAVE ELIMINATIE: een eenvoudige bus die de interne veer van de naaf vervangt, dit dient om mogelijke “verplaatsing” te voorkomen die kan optreden onder spanning, gegeven de lichte voorspanning van de interne veer en daarom veroorzaken dat de tandwielen breken.
    – VOORDELEN VAN DEZE TRANSMISSIE:
    Grotere correctoren en met start- en landingsbanen. Altijd constant, ze grijpen niet en houden de motor altijd in paren en lijden nooit, zelfs in de steilste en langste beklimmingen, dankzij de grotere achterste diameters is er een kortere verhouding en daarom draait de motor vrijer, de ventilator slaagt erin om hem goed af te koelen en vermindering van oververhitting en epileptische aanvallen.
    Variator met hogere uitslag garandeert een uitstekende uitbreiding en vergroot het toepassingsgebied. Verhoogde riem zorgt voor duurzaamheid en betrouwbaarheid van de tractie.
    Koppeling en bel geschikt voor het vermogen van de motor en voor het meest ernstige gebruik, naast het voordeel van een zeer precieze en eenvoudige aanpassing. Transmissie geschikt voor min of meer uitgebreide maar niet extreme bromfietsen vanwege de originele hub, indicatief als u nog nooit een hub hebt gebroken en u meer prestaties, mogelijkheid tot grotere aanpassingen en betrouwbaarheid wilt en deze transmissie niet langer omhoog hoeft te duwen is een geldige oplossing.
    Al het materiaal is 100% nieuwIMG-20191104-WA0008

    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 years, 4 months geleden door Tiesman1986.
    #791458

    Simon
    Topic starter
    Berichten: 3

    unnamed(1)unnamed(3)unnamed(5)IMG_7454

    #791461

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    De vertaling is een ramp…
    maar dit is echt wel een mooi setje.
    De 16mm snaar wordt  mogelijk gemaakt door de verlengde bus in de Mallosie vario.
    Ook de ondersteuning komt hier tot zijn recht omdat hij gemonteerd zit op een achterbrug uit dik plaatstaal.
    Ik ben benieuwt naar de prijs.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years, 4 months geleden door zevenenergie.
    #791481

    Simon
    Topic starter
    Berichten: 3

    550 euro plus verzendkosten en belastingen. Als u geïnteresseerd bent in meer dan één set, kunt u een enkele verzending regelen om wat kosten te besparen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.