VCT 6 & 7 Juni 2020

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 6 & 7 Juni 2020

This topic contains 43 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by Robster 1 week, 1 day geleden.

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
  • Gebruiker

Semmad
    Bijdrager

Het organiseren van zo iets als dit is toch verboden nu?

Gr. Wim.

Jelle
    Moderator

Rijden op opgevoerde brommertjes ook…
    (maar heb toch al meerder motortourtjes gepakt afgelopen weken, dus waarom niet met de brommer)

jorick0570
    Bijdrager

aanwezig!

Twijfel wel of ik op de camping ga overnachten aangezien ik hier nog geen 10km vanaf woon.
    Wel lijkt me dit gezelliger 😎
    Is hier verder een appgroep voor of wordt alle informatie bekend via het forum?

Gr Jorick

Lucas Jansen
    Bijdrager

Ik zit ook al een tijdje te wachten op een officiele go of no-go.

Lijkt me heel leuk, maar kan ook moeilijk gaan plannen nu er niks helemaal zeker is

speedbuxy
    Topic starter

Ik trek als organisator sowieso m,n handen ervan af. Want ik kan niet waarborgen of het een succes vol weekend word.
    Het ”nsb” gehalte is namelijk groot bij sommige mensen en die bellen zelfs al als ze teveel kinderen op een speel plaats zien.
    En het aantal personen wat voor onze brommertjes zal bellen is nog vele malen groter ben ik bang.
    Want we zijn sowieso al niet geliefd bij de meeste mensen.

Dus rijden met een groep brommers is vragen om problemen.
    Ook denk ik dat de camping niet zit te wachten op een grote groep.
    Kortom voor mij zal het weekend qua smaak nooit goed wezen en ik had toch ook nog niet geboekt.
    Dus voor mezelf laat ik het hierbij.
    Ik ben persoonlijk wel van mening dat het gewoon kan. Maar daar zal het gros van het klapvee in dit land het helaas niet mee eens zijn.

zevenenergie
    Forum Goeroe

Kunnen jullie niet gewoon de anderhalve meter regel in acht nemen?
    En Maskertjes?
    Bedenk… als je dat niet leuk vind, dan vind je zo,n beademings-apparaat ook niet leuk.

Daar komt bij, dat barbequwen virussen dood. 🙄

En als iedereen vol synthetische olie die naar versgebakken broodjes ruikt, mixt. (Verplicht).
    Dan ruiken jullie heel erg lekker.
    @speedbuxy jij weet wel wat ik bedoel, welke is dat ook al weer?
    (Kan je de aftershave thuis laten)

Edit: Nou ja, ik probeer gewoon te zeggen; Jammer dat het niet doorgaat.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 2 days geleden door zevenenergie.

Florian
    Moderator

Ik denk persoonlijk dat het ook geen goed idee is om het door te laten gaan. Laten we eerlijk wezen, het is altijd een chaos tijdens de toertjes en iedereen trekt zijn eigen plan. Die maatregelen zijn onmogelijk te handhaven.

zevenenergie
    Forum Goeroe

speedbuxy
    Topic starter

@zevenenergie
    Even een late reactie ben namelijk momenteel thuis bezig met m,n computer hoek, dus heb geen pc klaar staan. En replies op de phone begin ik niet aan :mrgreen:
    Die olie heet Denicol en als ik het voor het zeggen had dan werd dat bij ieder toertje verplicht.
    Kunnen degene die achteraan tuffen ook een zonder koppijn naar huis:thumb
    Maar wat Florian zegt. Met z,on groep is dat allemaal niet te handhaven en je hoeft maar 1 agent te hebben die er ook zo over denkt en het weekend is voorbij.

Dus vanuit m,n eigen oogpunt bekeken.
    Om daar te komen moet ik me laten brengen en halen (redelijke kosten)
    Ik moet nog boeken.(kosten)
    En wat krijg ervoor terug?
    Waarschijnlijk een uitgekleed weekend die qua gezelligheid nog niet een schim is van wat het normaal is.
    (want opkomst zal er ook zeker onder lijden)

Dus dat bij elkaar maakt het voor mij niet meer de moeite waard.
    Verzet hem dan liever naar eind dit jaar en dan misschien onder een andere naam.
    11steden toer bv :mrgreen:

zevenenergie
    Forum Goeroe

Ik snap je hoor @speedbuxy. Dus het is nu officieel?

Misschien wel beter want ik hoorde dat er toch wel een aantal mensen op springen staan, die hun brommer speciaal  voor de vtc geprepareerd hebben en nu de intelligente lockdown gedeeltelijk opgeheven word,t zijn het net koeien die uit de stal komen en die gaan natuurlijk helemaal los tijdens de vtc.
    Dan krijg je dit soort taferelen:

Komt er een foto van je nieuwe computer hoek?
    Jij bedoelt deze?
    http://www.denicol.com/pdf/syn100.pdf
    Ik vond hem hier voor 21euro
    https://www.jvlmxparts.nl/a-25574715/denicol/denicol-syn-100-1-liter-mengsmering-olie/#description

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 day geleden door zevenenergie.

mean-machine
    Bijdrager

Duur spulletje dat Denicol!
    Ik gooi er zelf een of ander vettige zooi in voor €5/L. Mengverhouding is 1:50

Nooit geweten en beseft dat sommigen er koppijn van krijgen.
    Vaker met old-timer toertochten meegereden, waarvan er ook brommers tussen rijden die je bijna niet kan zien vanwege een dikke blauwe rookwolk die er achter hangt.
    Iets te veel 2T olie?
    Maar zelf nog nooit koppijn van achteraan rijden gekregen!

zevenenergie
    Forum Goeroe

Dus jij krijgt hoofdpijn van de prijs?
    Veel van onze brommers hebben raceolie in de tank gemixt zitten omdat er nu eenmaal met soms zeer dure setups gereden word.
    De castrol A747 staat er om bekent dat hij niet helemaal hoofdpijn vrij is,
    maar het is wel een veelgebruikte olie.
    Ik snap best dat speedbuxy de http://www.denicol.com/pdf/syn100.pdf  als verplichte olie wil.
    Hiermee houd je buitenstaanders ook te vriend.
    Ik heb nog 2 jerycans met mix staan maar daarna gaat er ook
    http://www.denicol.com/pdf/syn100.pdf in de brommer.
    Ik vind de prijs nog mee vallen voor een van de beste olie,s die er op dit moment op de markt is.
    Het laatste wat je wilt op een toertje is een warm of vastloper.

Martino
    Bijdrager

Ik zeg in ieder geval ook af. Los van alle al dan niet versoepelingen komt deze datum te vroeg. Het belangrijkste is plezier in een dergelijk weekend. En ik denk zoals speedbuxy ook al schrijft, ik deze niet ga vinden. Ik zie ook graag een latere datum net zoals alles momenteel. Vraagt het wat geduld en uitstel van bepaalde dingen. Er komen vast nog een boel mooie toertjes in de toekomst aan.

Robster
    Bijdrager

BP Ultimate 98 en synthetische Castrol RS, 1:50, rookt alleen een beetje als ‘ie koud is, daarna totaal niet meer.

14 berichten aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.