VCT 2019 Juni 1 & 2

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2019 Juni 1 & 2

This topic contains 89 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 4 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
  • Gebruiker
  • #785507

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    @tonni
    Ik ga morgen de boeking doen, dus wees er snel bij 😉
    Er is nog 1 slaap plek beschikbaar in de peel/trekkers hut die we boeken. Maar dat is alleen voor de Zaterdag naar Zondag.

    @Alrik
    Als de nood aan de man komt dan kunnen wij ook wel wat regelen.
    (heb dit al hele uitgedacht :mrgreen: )
    Alex was dan trouwens op vakantie begreep ik.

    #785515

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4575

    Is er niet nog zo’n hut bij te boeken dan?

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #785543

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Jawel, Maar dan moeten er nog 3 andere rijders bij om hem te vullen.

    #785581

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4575

    Ik denk dat de vrouw ook wel mee wil.
    Ik kan de hut dan ook voor 2 man nemen toch eventueel.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #785582

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Dat kan natuurlijk ook. Echter is deze camping mede gezien z,n ligging niet zo cheap als de zeehoeve.
    Een complete hut kost hier 121,40 per nacht 😐

    #786654

    Timm
    Bijdrager
    Berichten: 9

    Hey ,is it still possible to join the group , I want to come with a my camper.

    #786662

    EPI
    Bijdrager
    Berichten: 273

    Informatie over de Eindhoven de Gekste tour op zondag 2juni::

    iedereen is welkom!

    Hallo mede tour rijder,

    Wij zijn verheugd van de mooie faciliteiten van Schippersstop Veldhoven gebruik te kunnen en mogen maken voor en na onze toertocht. http://www.schippersstop.nl

    Om het één en ander in goede banen te leiden  zal ik je bij aankomst een a4-tje met info overhandigen. Graag vraag ik je deze aandachtig te lezen en met de tips rekening te houden. Graag geven wij de snelle mannen de gelegenheid om achter het pand (bij de startopstelling strepen) een sprintje te kunnen trekken. Dan kunnen we op de rest van het terrein 30kmh afspreken. De rij richting is met de klok mee.

    De verwachting is dat er tussen de dertig en vijftig bestuurders zullen deelnemen. Verder verwachten we nog wel een aantal toeschouwers of mensen die alleen hun brommer showen voor of na de tour.

    Tussen 10:00 en 11:00 verwachtte aankomst/verzamelen. Tijd voor koffie en gezelligheid.

    11:30 vertrek en begin van de tour.

    Tussen 17:00 en 17:30u proberen wij terug te zijn om de deelnemers de gelegenheid te geven om rustig nog wat te eten voor vertrek richting huis. (Rond 18:00u sluit de keuken) er zijn deelnemers die van ver komen en deelnemers die de volgende dag op tijd moeten werken. (En deelnemers die op zaterdag ook al flink kilometers gemaakt hebben deze tour sluit aan ok de jaarlijkse vct tour)

    Je kunt zoals bij elke tour een heel gemêleerd publiek verwachten. Ook als je iemand treft waar je het minder goed mee kan vinden, verzoek ik je om in het belang van de groep de rust te bewaren. We hebben allemaal dezelfde hobby en komen om een lekker stuk te rijden.

    Als dit niet lukt zal ik je vragen niet deel te nemen aan de rit.

    Indien er voldoende animo is gaan we met twee groepen rijden. De snellere jongens rijden een rit om eindhoven heen.

    Een groepje met originele snelheid rijd eventueel door eindhoven heen. Dit beoordelen we voor vertrek en starten doen we samen. Zo houden we het laagdrempelig voor iedereen.

    We vragen geen entree of deelname geld. Iedereen rijd op eigen initiatief en risico.

    Zorg dat je een smartphone bij je hebt, we kunnen gebruik maken van gps lokatie delen om de middag vlekkeloos te laten verlopen.

    Er zal geen route worden uitgezet maar trefpunten die elkaar opvolgen. Deze trefpunten deel ik met je bij de start. Indien je de weg of de groep kwijt bent rijd je naar een trefpunt en kun je aanhaken bij de groep of volgmotor.

    Er zal een bezemwagen meerijden met de groep snelle jongens. Indien nodig kan deze ook de origineel rijders ondersteunen.

    Ik hoop dat je zo voldoende info hebt, als er vragen zijn verneem ik ze graag!

    Vriendelijke groet,

    Erik: tour snelle jongens en initiatiefnemer (Vespa Ciao)

    06-23773200

    Jasper: tour snelle jongens (hele snelle brommer met grote kentekenplaat)

    Joris: tour origineel rijders. (Vespa Si)

    #786677

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Ik ben er helaas niet bij, ook niet de zondag..

    #786687

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Klinkt goed, kijk erna uit:thumb

    @florian
    Das jammer. Want wel haast een thuis ritje voor je.

    #786737

    Mika Leinders
    Bijdrager
    Berichten: 39

    Ik rij mischien ook mee, samen met Noway en Sjoerd, ik zal nog wat van me laten weten hoe en wat precies!

    #786757

    Joor
    Donateur
    Berichten: 276

    Ik kan het niet vinden, hoe laat wil je zaterdags gaan rijden?
    Uurtje of 12?

    #786774

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Die tijd is van te voren nooit echt te zeggen. Maar hoop persoonlijk tussen 11 en 12 wel op de brom te zitten.
    Maar zijn ook weekenden bij geweest dat we om 10uur al op de brom zaten. Dus wie weet 😉

    #786861

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Ik zeg persoonlijk een uur of 10 starten, lekker toeren en gaan met die banaan.

    Zijn er nog mensen die mee willen rijden? We bijten niet hoor  😉

    #786965

    Emrys
    Bijdrager
    Berichten: 31

    10:30 a 11 vertrek lijkt mij een bon plan voor de weekend🤗

    Always looking to go faster ;)
    #787087

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Voor de mensen die Zaterdag komen om mee te touren.
    We verzamelen om half 11 en klimmen dan 11uur op de brom om te gaan rijden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.