VCT 2018 Juni 2 & 3

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT 2018 Juni 2 & 3

Dit onderwerp bevat 172 reacties, heeft 38 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Jelle 1 jaar, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 173)
  • Gebruiker

VespaAvanti
    Donateur

Ik heb nog geen mail met betaalgegevens ontvangen.

speedbuxy
    Topic starter

Raar, want heb jou en Helen beide gestuurd vanmiddag.
    Zat namelijk nog te denken of dit misschien wat overdreven was .Maar jullie aanmelding was ook los van elkaar.
    Maar anyway heb je het nog een keer toegestuurd.

VespaAvanti
    Donateur

Raar inderdaad, maar hij is nu wel binnen, thanks:thumb
    Niet overdreven hoor, weet ik zeker dat ik niks mis.
    Word vanavond nog overgemaakt voor beide!

Martino
    Bijdrager

Ben je even een paar dagen niet op het forum is de VCT ZZT geplaatst en ook al vol? Je mag mij op de reserve lijst zetten of in de tent. Is er niet een mogelijkheid een eigen tentje op te zetten?

MCBoss
    Donateur

Net als wat ik aangaf wij slapen niet op de zaal
    Er is sowieso 5 man die niet op de slaapzaal pitten maar op naastgelegen gebeuren.
    Dus 5 bedden op de zaal zijn vrij.
    Dus je moet er makkelijk bij kunnen Martino.

speedbuxy
    Topic starter

MCBoss :
    Net als wat ik aangaf wij slapen niet op de zaal
    Er is sowieso 5 man die niet op de slaapzaal pitten maar op naastgelegen gebeuren.
    Dus 5 bedden op de zaal zijn vrij.
    Dus je moet er makkelijk bij kunnen Martino.

speedbuxy :
    Dit plek is pas gratis als je betaald hebt voor een bed in de zaal;)

Dit leek mij toch vrij duidelijk.
    Je bed binnen in de zaal kan je omzetten in een slaap plek buiten met een tentje of caravan oid. niet meer en niet minder.
    Is dan niet dat je bed dan in 1x vrij of beschikbaar is.

@Martino
    Ik zet je op de reserve lijst.
    Kan is groot dat er voor de deadline van de 15e er een paar nog niet betaald hebben.
    Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn er idd vast wel opties om er een tentje bij te zetten.
    Maar hier kan ik pas de 25e dan over bellen met de Craneburght.

MCBoss
    Donateur

Ja dat begreep ik ook maar als wij zelf iets regelen voor het slapen blijven er toch bedden vrij in de zaal?
    Als er dan betaald wordt kan dat bed toch geslapen worden?

patrickje85
    Bijdrager

ik ben er bij met Andrews, en misschien nog 2 jongens
    we hebben een blokhut geregeld op de camping zelf, zo zijn we verzekerd van een slaapplaats 🙂

VespaAvanti
    Donateur

MCBoss :
    Ja dat begreep ik ook maar als wij zelf iets regelen voor het slapen blijven er toch bedden vrij in de zaal?

In theorie zou het idd kunnen maar in de praktijk zal je zien dat mensen daar op gaan anticiperen.
    Gevolg: niet voldoende geld binnen om alles betaald te krijgen, hebben we het nog niet eens over de discussies die kunnen ontstaan over wie nou precies dat “gratis” bed krijgt.
    Komt bij dat de campingeigenaar mischien die optie wel erbij geeft puur voor het aantal mensen waar in de boeking rekening mee gehouden word.
    Kortom, gewoon die paar euro betalen.

Edit: heb het nog eens gelezen en zie nu dat er twee manieren van uitleg mogelijk zijn.
    Bedoel jij soms dat jullie een eigen plaats op bijvoorbeeld een andere camping, of apparte boeking op de camping gedaan hebben?

speedbuxy
    Topic starter

MCBoss :

Ik snap je idee en ben ook zeker van plan te vragen wat de kosten zijn van z,on leeg bed.
    Maar ik kan dit helaas niet eerder bespreken dan de 25e.

speedbuxy
    Topic starter

patrickje85 :
    ik ben er bij met Andrews, en misschien nog 2 jongens
    we hebben een blokhut geregeld op de camping zelf, zo zijn we verzekerd van een slaapplaats 🙂

Dit is prima, onze Duitse collega hebben ook al een paar zelf wat gehuurd
    Maar onze Duitse collega hebben toen wel altijd 10euro pp organisatie kosten betaald. En het zou niet eerlijk naar hun zijn als jullie dit niet betalen.
    Het geld word dan in de bqq of ontbijt gestoken.

jeffreykruize
    Bijdrager

Moet nog even kijken of ik alles geregeld kan krijgen.
    Regel ik zelf ook een plek op de camping. Dan zet ik vrijdag tot maandag de caravan op die camping en rij met de bus naar de startplek. Daar komen we zondagavond weer terug?
    Mocht er dan een bedrag gevraagd worden als organisatiekosten is dat prima natuurlijk…
    Maar eerst vrij regelen etc.

speedbuxy
    Topic starter

jeffreykruize :
    Daar komen we zondagavond weer terug?

Als we weinig pech hebben verwacht ik rond 4en wel weer bij de startplek/finish te zijn.
    Maar er zijn Vct tours geweest waar het door pech doorging tot in de late uurtjes:D
    Succes met vrij vragen:thumb

jaffabaffa
    Donateur

Joooo Vespa liefhebbers!

Bij deze meld ik (Dennis Collette) mij dan ook aan voor de VCT ZZT 2018. Aangezien de slaapzaal vol is en ik sowieso al geen groot liefhebber van slaapzalen was ga ik ook proberen op net als Patrickje85 een blokhut of iets dergelijks te regelen mocht dat nog mogelijk zijn. Desnoods ga ik in de (sta)caravan of kijk ik of er nog andere slaapaccommodaties in de buurt zijn. Ik regel wel iets. Ik zal natuurlijk de gewenste organisatiekosten gewoon overmaken. Ik woon zelf aan de ZZT route (Dijkweg, Andijk) dus als we langs mijn woning rijden stap ik daar uit de tour. (10 min. Rijden na Enkhuizen). Mocht ik het om wat voor redenen dan ook toch niet redden mogen jullie mijn betaling natuurlijk gewoon houden. 1 juni is namelijk nog best ver weg en ik kan nu echt nog niet 100% zeker weten of ik dan wel of niet kan.

Zijn er deze editie ook weer stickertjes voor op de brommers? Mijn VCM 2017 sticker plakt er beetje eenzaam bij:lol.

Hopelijk tot dan!

speedbuxy
    Topic starter

jaffabaffa :
    Zijn er deze editie ook weer stickertjes voor op de brommers?

Gezellig:thumb
    Stickertjes zal ik Wy weer even voor vragen, want zou leuk zijn als die er weer bij zitten.
    En groepzalen is volgens mij niemand fan van (inclu mijzelf) volgende editie daar ook maar eens wat mee doen.
    Iets duurder en daardoor beter kan vast iedereen mee leven.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 173)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.