VCT-2009 + Route

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCT-2009 + Route

This topic contains 711 reacties, has 66 deelnemers, and was last updated by hansieb 14 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 712)
  • Gebruiker
  • #507728

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    het is denk ook wel verstandig als sommige mensen zich alvast bezig gaan houden met het vervoer te regelen? het is morgen (vrijdag) officieel nog maar 4 weken.:! Dat schiet dus al lekker op. en ook aangezien het niet voor iedereen makkelijk is om naar de startplek te komen..

    ik zie bijvoorbeeld al 7 a 8 mensen in de aanmeldingen lijst die uit Groningen/Friesland komen. het makkelijkste is gewoon om met elkaar een groep vormen en dan samen naar de vervoersmogelijkheden te gaan kijken

    Mike
    #507730

    Piet30
    Donateur
    Berichten: 1069

    does somebody know the actual number of drivers after todays knowledge?

    #507731

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Tonni :
    Ik wist helemaal niet dat de VCT een race was! Ik dacht steeds dat het een toerrit was..

    Nou… dan heb je hebt nog 4 weken om je brommer op te voeren :haha

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #507733

    Poelll13
    Bijdrager
    Berichten: 541

    Mike :
    maar als ik me een beetje verdiep en het aantal af te leggen kilometers de route en het aantal deelnemers ( haast het dubbele van vorig jaar!! ) en ik schat het aantal te verwachten problemen daarbij in ten opzichte van afgelopen rit, denk ik dat ik de toer wel echt optijd laat vertrekken en ook even eerder dan op de ZZT.

    toen hadden we namelijk een 180 km af te leggen en zouden we er met 27 man om half negen vertrekken. (werd 9 uur) en door een afvaller meteen bij de start al tegen 10nen

    daarom betekend aankomende toer een afvaller binnen en aanzienlijke afstand van het startpunt een rechtsomkeer op eigen kracht. ( als het euvel ter plekken niet te verhelpen is) tijdens de toer inprinciepe ook, als we je niet kunnen helpen zul je je brommer achter moeten laten en via OV naar huis of je belt iemand o.i.d. Als we er met ze alle wat aan kunnen toen gaan we er wel voor natuurlijk , maar er moet wel iets van een maximum sleuteltijd worden ingevoerd. ik denk aan 3 kwartier tot een uurtje. alleen langer als het einde inzicht is oid. zo niet , helaas de toer gaat verder.

    de starttijd zal dus ook wel op 8 uur worden gezet. dat word dus optijd opstaan en zorgen dat je ene beetje uitgerust bent. ik raad iedereen ook als : als je instaat bent om een dag voor en een dag na vrij te regelen van werk/school, Zeker doen!!

    ook een aantal aanpassingen over het over de overnachting bij m’n zwager ( Batty ) Vespa hotel vedder
    omdat we nu met een héúleboel mensen meer zijn dan vorig jaar zullen we de regeltjes iets moeten aansterken.
    niks strengs ofzo maar gewoon voor de goede orde daar;) houd je je daar niet aan, heb je ruzie met me en zaag ik je brommer met moterblok en al in 2en met de slijptol;)

    auto’s:

    ik wil van tevoren van iedereen weten wie met wie meerijdt. en ik wil minstens éém telefoonnummer van iemand die zo’n groepje vertegenwoordigd. ik wil namelijk weten op hoeveel auto’s ik kan rekenen omdat ik een plek moet verzinnen om ze daar kwijt te kunnen in de buurt ( dat komt goed. wss op een lap asfalt van de overbuurman, die we gaan proberen lief aan te kijken.) ook zullen er klapstoeltjes meegenomen moeten worden, we hebben een boel stoelen van vorig jaar zoals julie weten maar ik heb er geen 50 staan!

    racen voor de deur:
    vorig jaar werd er aardig heen en weer gesjeest door iedereen voor de deur. en dat gaat daar heel leuk met dat rechte stuk asfalt aan de rand van het dorp… ik ga niet zeggen dat dat niet meer mag natuurlijk. maar ik wil hier wel een beetje controle op hebben voor de leefbaarheid van de buurtbewoners. dus als ik zeg dat we moeten stoppen gebeurd dat! of minder mensen tegelijk testen bijvoorbeeld.

    douchen: vorig jaar hebben mensen ter plekke gevraagd of ze konden douchen bij peter. voor sommige werd er een uitzondering gemaakt omdat ze al een stuk hadden gereden o.i.d. maar met de VCT is dat echt uitgesloten met 50 man sterk in huis. jullie kunnen gerust je tanden poetsen en vast ook wel snel opfrissen, maar douchen gebeurd niet
    Sommige mensen kunnen zich miss nog wel de speciaal geplaatste WC nog wel herinderen, daar kan iedereen weer lekker op pissen. en peter en ik bouwen er nog wel een schot omheen zodat er ook gekakt kan worden. want dat willen ze ook neit allemaal in huis hebben.

    verder zal het allemaal weer heel gezellig zijn! met ze allen gezellig zitten, drinken eten, ouwehoeren en met een biertje!

    dit zijn tot zover even de aangesterkte regels ten opzichte van vorig jaar gedurende het verblijf bij batty’s vespa hotel
    iets meer regels, maar dat gaat de pret zeker niet drukken en iedereen weet dan waar ze aan toe zin!!:)

    als jullie nou denken Hmmm Mike lekker veel info zo tussendoor.. Maak je niet druk jullie krijgen allen ruim van tevoren een pm met al deze info! ook met regels over de rit zelf, tijdens het rijden/stoppen en de overnachting bij stayokay!!!

    voor de duidelijkheid 😉

    #507734

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Ik zal de cilinderpoorten maar eens gaan matchen aan het blok dan. Een Leo krul zal ook niet voldoende zijn om de meute bij te houden begrijp ik..:D

    :)Anders moeten we maar in twee groepen gaan rijden. Een groep ‘normale’ toerrijders die ’s morgens vertrekken en een groep ‘racers’ die pas ’s middags vertrekken. Als alles dan goed gaat zijn we elkaar ’s avonds wel weer bij de StayOkay..:lol

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #507739

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    hahah tonni :haha

    #507740

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Tuurlijk gaan we relaxed toeren, MAAR iedere brommer die zachter gaat dan 60 km/u wordt toch echt geen rekening mee gehouden!

    #507741

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Rollerbank op het startpunt en iedereen laten banken zou ik denken, trek je niet overtuigend 0,5 dan ga je niet mee, simpel toch?

    #507742

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    is een idee…

    ik ben nu met de frontpage bezig.
    iedereen kan vanavond een PM verwachten met wat dingetjes

    Mike
    #507743

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Ik stem voor.
    Heb geen zin om weer 2,5 uur in de zon te staan bakken, wachtend tijdens de tuning van een std blok.

    #507752

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Geen groene ciao dit jaar op de VCT 🙁

    Maar even bekijken waar ik op kom, mischien wel op de racer met een blauwe plaat:whistle

    #507753

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Mike :
    iedereen kan vanavond een PM verwachten met wat dingetjes

    Heb ik die pm niet gehad? Of heeft niemand heb gehad ivm offline vd site?

    #507761

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Daan777 :
    Ik stem voor.
    Heb geen zin om weer 2,5 uur in de zon te staan bakken, wachtend tijdens de tuning van een std blok.

    Haha, steek dan ook een hand uit!

    #507762

    Mike
    Topic starter
    Berichten: 4374

    ik heb die pm’s niet kunnen versturen omdat die site eruit ging, jullie kunnen hem binnen nu en een dag of 2 verwachten!:!

    Mike
    #507767

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Whahaha! Dat rode kleurtje is er na 1 dag al afgebladerd, dit keer toch maar wél zonnebrand meenemen.

15 berichten aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 712)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.