VCM 2018 – 4 & 5 augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl VCM 2018 – 4 & 5 augustus

Dit onderwerp bevat 93 reacties, heeft 38 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Wilk1985 2 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)
  • Gebruiker

Vincent
    Donateur

Ik kan vanaf mij makkelijk lekker richting Leeuwarden brommen. Ik meet de groep daar wel als er iets ondernomen gaat worden.

Helly
    Bijdrager

VespaAvanti en ik willen ons ook aanmelden voor de VCM, voor de meeting, BBQ en tour!

Lennaert
    Bijdrager

Ik kom wel even buurten en bbqen!

Zondag vroeg wel weer retour dus geen gumball voor mij,

Timm
    Bijdrager

BBQ +metting +tour
    , 2person

Daan777
    Moderator

Ik weet dat ik al heb toegezegd dat ik aanwezig zou zijn, echter zit ik helaas in Servië dat weekend 🙁 Veel plezier gewenst mannen!

Tiesman1986
    Bijdrager

Meld hier bij ook mijn collega Dennis aan met een grillo
    meeting en bbq

Thijmen
    Donateur

Heb eindelijk vrij kunnen krijgen. Aanwezig samen met Roy bij meeting. BBQ en tour.

Remmen is angst

Zeegoo
    Bijdrager

Beste mensen, ik kom een beetje in de knoop met de vakantieplanning en moet me helaas toch afmelden.
    Ik zal proberen een andere keer weer aan een tour of weekend deel te nemen.

Veel plezier allemaal, hoop dat ’t goed weer wordt!

RIDINGSOLO
    Bijdrager

Ik kom ook meeten😉 eten en rijden

Herr Flick
    Topic starter

Morgen ga ik een update geven over de definitieve locatie.

Ook heb ik de personen op de lijst die blijven meeten touren een extra berichtje gestuurd. Het is mij namelijk niet duidelijk wie er nu blijft slapen. Ik wil morgen aan De Banjer onze definitief aantal doorgeven voor de slaapplekken.

Heb je nog vragen over het slapen, of heb je geen PM ontvangen? Stuur mij even een bericht.
    Whatsapp mag ook altijd ( 06 46 77 48 39 ) – gelieve niet bellen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Martino
    Bijdrager

En wat is de locatie geworden?

Herr Flick
    Topic starter

Sorry, door de drukte even een dagje opgeschoven  😉

De locatie is weer terug naar de plek waar we 2 jaar geleden ook zaten; Westpoort (klik hier)
    Dichtbij Groningen, een open locatie, mogelijkheid tot rondjes, lange wegen, makkelijk te bereiken met de auto & brommer.

Klik hierboven op de link om op Google Maps de exacte locatie te zien.

Gele Racefrikandel

AA-T
    Sleutelbeheerder

Gisteren heb ik met AC RACING de tour route doorgenomen. We gaan ons niet vastpinnen op een exacte route maar kijken gaandeweg of deze aangepast moet worden omdat we bijvoorbeeld veel pechgevallen hebben waardoor er veel tijd verloren gaat. Bij deze dus het concept voor de VCM 2018 tour:

Korte omschrijving:
    Als startpunt gaan we uit van de slaapplek, Camping De Banjer. Adres: Damsterdiep-Zuidzijde 3, 9792 PH Ten Post.
    Via landweggetjes passeren we Achter-Thesinge en Lutjeswolde om vervolgens door Ellerhuizen te rijden. Daarna zakken we af naar Harkstede waarna we de noordelijke richting opzoeken en wederom via landweggetjes ditmaal verschillende meren en natuurgebieden zullen aandoen.
    In tegenstelling tot voorgaande jaren is niet Lauwersoog maar Termunterzijl het uiteindelijke doel waar we in Visrestaurant Landman het traditionele visje kunnen eten. Voor degenen die niet van vis houden zit tegenover het visrestaurant Steakhouse De Kleine Munt.
    Als we allemaal bijgetankt zijn gaan we via de kust richting Delfzijl om daarna via een kronkelend pad langs het Damsterdiep weer terug rijden naar ons startpunt.

Afstand en duur route:
    Volgende week wil ik de route voorrijden, daarna kan ik meer vertellen over de afstand en hoe lang we er ongeveer over zullen doen.

Snelheid:
    We begrijpen dat sommigen het liefst met 80km/u plat op het stuur liggen en anderen liever rustig in stilte door pruttelen. Daarom zal AC RACING aan kop gaan om de snelle jongens onder ons te begeleiden en zal ik zelf de rustige rijders meenemen.

Herr Flick
    Topic starter

Update 19 juli

De Banjer / slaapplek / BBQ plek
    Ik heb eindelijk een bevestiging gekregen van camping De Banjer in Ten Post/Ten Boer waar we weer kunnen verblijven – net zoals vorig jaar. We mogen ook weer BBQ’en met onze gezellige plek daar.
    Een trekkershut/indianenhut is er dit jaar niet vanwege miscommunicatie. Maar we mogen gewoon in de grote zaal slapen. Dit betekent dus wel even luchtbedje + slaapzak mee in de auto. Ik zal iedereen die gaat slapen ook nog zo een PM sturen.

Prijzen winnen tijdens de VCM
    Vorig jaar konden we het helaas niet doen, maar dit jaar hebben weer echt te gekke prijzen!
    Van Moparts Racing kunnen we dit jaar tijdens de VCM echt te gekke prijzen uitdelen.

Ook biedt @el-citta een Trekstarterset 3.0 aan voor de prijzen!

Hoe win je prijzen?
    1. De hoogste scoren halen op de rollerbank
    2. Mooiste Ciao
    3. Mooiste Citta
    4. Mooiste andere brommer (Bravo, Si, CBA, etc)
    5. Mooiste oldtimer

Welke prijzen zijn er?
    Een tankdop naar keuze;
    een demper/gasveerset voor Ciao;
    Ciao of Citta voorwiellagersets;
    Een trekstarterset 3.0;
    en nog veel meer.

Gele Racefrikandel

Crullie
    Donateur

Nice 😛
    Duurt niet zo lang meer  😎

Tickling Barn -->
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 94)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.