This topic contains 146 reacties, has 76 deelnemers, and was last updated by Noetiepoerker26 7 years, 11 months geleden.
-
Gebruiker
-
29 april 2009 om 17:28 #213827
Cilinder: 43mm Athena
Cilinderkop: 43 mm Malossi
Carters: Elektrisch Kick
Krukas:Kick
Carburateur: 13/13 dell ortho
Vliegwiel: standaard
Lucht: Malossi filter
sproeier: 68
Uitlaat: Proma Gun
Bougie: ngk b8hs
Voorvario: malossi race vario
Achterkoppeling: Orgineel
Achterschijven: 90mm
Vertanding Variateur: 1:10,5
Trek veertjes: Polini Blauw
Drukveer : Malossi geel
Rollertjes: 6 gram
Snelheid: 71 km/h @gps29 april 2009 om 18:14 #21382846mm polini
elek speedengine
standaard krukas getuned
13/13
malossi filter
omgelast leovince navigator van een scootah
100mm schijven
malossi multvar
variovertanding geloof 1 op 10,5 maar weet het niet 100% zeker meer 😉Dit heeft een snelheid van 75 en trekt zeer goed, met proma cc 77 topspeed [trok ook goed hoor], met simonini racing heb ik het niet gemeten maar dat ging volgens mij nog net ietsjes harder als met de proma 🙂
2 mei 2009 om 10:51 #213830Cilinder: 50 cc DR
Cilinderkop: Origineel
Carters: Origineel Kick, (niet geboord)
Krukas: Kick
uitgeveild Carburateur: 13/13 dell ortho
Vliegwiel: Origineel CP
Lucht: Malossi filter
sproeier: 60
Uitlaat: Citypower
Bougie: ngk b7hs
Voorvario: Origineel
Achterkoppeling: Origineel
Achterschijven: 100mm
Vertanding Variateur: 1:11,5
Trek veertjes: Polini Blauw
Drukveer : Origineel
Rollertjes: Moet nog naar gekeken worden
Snelheid: Zal ik binnenkort posten
Brommer: Simijn plan is om nog een race-voorvario, betere uitlaat en cilinder te halen voor nog betere prestaties
2 mei 2009 om 12:59 #213831Cilinder: 43mm DR EVO
Cilinderkop: 43mm Malossi hogedruk
Carters: gevijld, geboord (13mm) en spoelpoorten doorgetrokken
Krukas: kickkruk getuned met berekening van Arvidw
Carburateur: 13/13 dell ortho
Vliegwiel: Origineel elec
Lucht: Malossi power filter
sproeier: 66
Uitlaat: Ninja Usine
Bougie: ngk b8hs
Voorvario: malossi
Achterkoppeling: origineel
Achterschijven: 100mm
Vertanding Variateur: malossi 1:9
Trek veertjes: malossi zwart
Drukveer : malossi geel
Rollertjes: 5.1 gram
Snelheid: http://www.youtube.com/watch?v=0o7x29NXOag kijk zelf maar
Brommer: citta2 mei 2009 om 15:04 #213832Mijn nieuwe VCT SetUp
Cilinder: 43mm Polini Kit/Racing
Kop: Polini HD
Carters: Polini SpeedEngine Bewerkt (electronisch)
Krukas: Std Piaggio BROM (AWtuned)
Carburateur: Dellortho 13mm (72 sproeier)
Uitlaat: Polini TopOne
Filter: Malossi
Vliegwiel: Std
Bougie: NGK B8RVoorvario: Multivar
Koppeling: Piaggio
Schijven: 90mm
Trekveren: Geel
Snaar: Gates 13×950
Drukveer: Geel
Rollen: 6,0 Gram
Snelheid: Nog Onbekendik verwacht wel dat het leuk gaat lopen straks:)
Mike28 mei 2009 om 20:49 #215705Cilinder: 42mm Polini ALU
Cilinderkop: 43MM Polini Kop
Carters: Licht getuned belgisch
Krukas: Brom
Carburateur: 13/13 dell ortho
Vliegwiel: Origineel elec
Lucht: Malossi power filter
sproeier: 68
Uitlaat: Leo HM
Bougie: ngk b8hs
Voorvario: malossi
Achterkoppeling: origineel
Achterschijven: 100mm
Vertanding Variateur: 1 op 10,5
Trek veertjes: malossi geel
Drukveer : malossi geel
Rollertjes: 9.5 gram
Snelheid : 60 en testen.
Brommer : CittaBinnenkort andere getunede carters met lichter vliegwiel
9.5 rijd het beste tot nu toe..moet maar weer eens trekveren/drukveer veranderen en proberen.Op het achterzitje wil hij wel op het achterwiel, maakt erg veel toeren bij het wegtrekken, omdat hij ook later aangrijpt door de gele veertjes.
20 juni 2009 om 06:39 #215729bij trekt ie m behoorlijk door tot rond de 55, daarna gaat die niet verder, wat kan dit zijn?
setup:
Cilinder: 65 dr evo tuned
Cilinderkop: malossi hd
Carters: speedengine max tuned
Krukas: TR race
Carburateur: 13/13
Luchtfilter: Malossi
Sproeier: 66
Uitlaat: Proma Circuit
Ontsteking: CP op 0.4
Bougie: NGK B6HS
Voorvario: malossi
Achterkoppeling: Standaard
Achterschijven: 100 mm
Snaar: 13×1050 gates
Vertanding: 1:10.5 origineel
Trekveertjes: malossi zwart
Drukveer: geel malossi
Rolletjes: 6.4gr11 augustus 2009 om 22:27 #213580– Cilinder: 65 cc DR Evo, spoelervoeders.
– Cilinderkop: Kick afgevlakt
– Carters: standaard max gevijld + spoelpoorten
– Krukas: Kick, brom, getuned
– Carburateur: 13.13
– Luchtfilter: Malossi
– Sproeier: 70
– Uitlaat:<3 Thunderstone
Check mijn perso!11 augustus 2009 om 23:12 #213579– Cilinder: Pinasco 46 mm volledig onbewerkt
– Cilinderkop: Pinasco 46mm
– Carters: Malossi Reedvalve, spoelpoorten bijgewerkt want die zijn standaard bijna afwezig
– Krukas: Pinasco bijna volle wangen
– Carburateur: 21 PHBG
– Luchtfilter: MalossI came, I saw, and I forgot what I was doing...19 augustus 2009 om 06:37 #213577Cilinder: 50cc std
Cilinderkop: 50cc std kop
Carters: Origineel licht bijgewerkt
Krukas: Origineel licht bijgewerkt
Carburateur: 13/13
Luchtfilter: Std met extra gat
Sproeier: 45
Uitlaat: Leovince Krul
Ontsteking: Contactpunt, 0,45 mm
Bougie: NGK B6hs
Voorvario: Malossi Multivar
Achterkoppeling: Origineel vespa
Achterschijven: 100 mm
Snaar: Vertande
Vertanding: 1:13
Trekveertjes: Std
Drukveer: Std
Rolletjes: ??Nog bezig met afstellen. Voorheen met std vario en Proma cc reed hij 45 met redelijk optrekken en goed doortrekken.
Maar kan iemand mij vertellen welke rollen ik ongeveer nodig zal hebben, en of het echt nodig is trekveertjes / drukveer te vervangen?
Thx
19 augustus 2009 om 07:28 #213623
Geert (H) Ciaoik denk dat 8 gram ongeveer goed is
19 september 2009 om 20:18 #215880@ChrisNL: Jij mag wel een hittegraad hoger met je bougie volgens mij.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!3 november 2009 om 21:32 #216002Cilinder: 50cc Piaggio std
Cilinderkop: Piaggio std
Carters: tuned; inlaat 13mm
Krukas: Piaggio std
Carburateur: 13/13 Dell’Orto
Luchtfilter: Polini
Sproeier: 58
Uitlaat: Gianelli Citypower
Ontsteking: Elektrisch
Bougie: Std bougie
Voorvario: Mallosi Multivar
Achterkoppeling: Origineel vespa
Achterschijven: 100 mm
Snaar: Vertande 13/925
Vertanding: 1;10.5
Drukveer: std
Trekveertjes: iets strakker
Rolletjes: 9.5 gramBrommer: ciao snor
Snelheid: nooit gemeten, 55+ Maar trekt ergens dikke valse lucht nu.4 mei 2010 om 21:36 #216346Weinig activiteit hier de laatste tijd… Bij deze:
Cilinder: 43mm DR Evo
Cilinderkop: Malossi hoge druk
Carters: Polini Speedengine
Carburateur: 13/13 Dell’Orto
Luchtfilter: Malossi Red
Sproeier: 64
Uitlaat: Polini Top One
Ontsteking: Contactpunten
Bougie: Std
Vario: Polini Speed Control
Koppeling: Origineel
Schijven: 90 mm
Snaar: 13×950
Vertanding: 1:10,5 of 1:11,5 ?
Drukveer: Malossi Geel
Trekveertjes: Blauw
Rollen: 8 gram MalossiBrommer: Ciao brom
Snelheid: 60-65Ik ben van plan om groene trekveren te monteren omdat hij nog steeds een beetje slecht wegtrekt.. Maar dat kan ook liggen aan mijn uitlaat die steeds los trilt..
Iemand enig idee waarom ie steeds los trilt? Misschien een nieuw klemmetje ofzo?4 mei 2010 om 21:57 #216347misschien te zware rollen? ik had zelfde setup alleen standaard tuned carter en had 6gr rolletjes
en je sproeier is die wel goed? -
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.